[Silnik] [swap] 1.4 Rover do Fiata 125p - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-04-13 12:16:18, Senn_PTK pisze:
Koval jak chcesz zapakowac ta dwojke? Moim zdaniem nie wlizie chocbys sie zesral



Cóż.. do odważnych świat należy.

Skoro do Poloneza wsadzili silnik 2.5 R6 z BMW, to dlaczego 2.0 K16 miałby nie wejść do Fiata ??

P.S.
Nie musze srać, wystarczy pomierzyć i przerobić komorę silnika...
  
 
Co zescie sie tak oburzyli. Przeciez przy tym "sraniu" dalem odpowiednia emotikonke. Troche luzu chlopaki.
Skoro juz zaczela sie dyskusja to powiedzcie jak chcecie wypiescic polaczenie ze skrzynia. Tego silnika nie produkowal PowerTrain, nie jest serii K wiec pewnie skrzynia tez ma inne mocowania.
  
 
Cytat:
2006-04-13 14:19:57, Senn_PTK pisze:
Co zescie sie tak oburzyli. Przeciez przy tym "sraniu" dalem odpowiednia emotikonke. Troche luzu chlopaki. Skoro juz zaczela sie dyskusja to powiedzcie jak chcecie wypiescic polaczenie ze skrzynia. Tego silnika nie produkowal PowerTrain, nie jest serii K wiec pewnie skrzynia tez ma inne mocowania.


spoko , ja jestem wyluzowany. połączenie za pomocą odpowiednio dorobionej flanszy lub spawanie alu - z 2 dzbanów zrobi się jeden. skrzynia i most od dohc.
  
 
Dlatego też, trzeba będzie przytargać casłego Rovera i popatrzeć, pomierzyć, pociąć, pospawać, przerobic.

Wszystko da się zrobić
Ale nie wiadomo czy będzie to zrobione, bo z dnia na dzień zmienia mi się koncepcja

Raz jest 2.0, raz 1.8 Vtech, innym razem V6.

Za dużo pomysłów na minutę, przy zbyt niskim budżecie.




[ wiadomość edytowana przez: Koval_stm dnia 2006-04-13 17:40:51 ]
  
 
oj dzieci dzieci
  
 
Cytat:
2006-04-13 17:44:48, Janek_125p pisze:
oj dzieci dzieci



Ojjjj tam
  
 
Cytat:
2006-04-12 09:24:53, OLO pisze:
Ciekawe gdzie wypłynie ten 1.8 :/


Właśnie
  
 
Taa... każdy gada, że chętnie by kupił taki silnik, a jak by przyszło co do czego, to zapewne nikt by się nie podjął zakupu....

Co tu mędrkować.. jak ktoś chce taki silnik, to nic prostrzego. Trzeba sprowadzić całego Rovera z Anglii albo Niemiec i poprzekładać
  
 
Cytat:
2006-04-18 16:14:51, Koval_stm pisze:
Taa... każdy gada, że chętnie by kupił taki silnik, a jak by przyszło co do czego, to zapewne nikt by się nie podjął zakupu....



kurde, ja chce kupic, ale nie takiego, przez ktorego poldek stal na parkingu policyjnym glupi jestem nie??


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-04-18 16:38:36 ]
  
 
Cytat:
2006-04-18 16:14:51, Koval_stm pisze:
Taa... każdy gada, że chętnie by kupił taki silnik, a jak by przyszło co do czego, to zapewne nikt by się nie podjął zakupu.... Co tu mędrkować.. jak ktoś chce taki silnik, to nic prostrzego. Trzeba sprowadzić całego Rovera z Anglii albo Niemiec i poprzekładać


Jest tylko jeden problem. Cena. Koszt takiej zabawy przewyższa wartość mojego auta. Niemniej jednak prowadzę pewne prace w tym kierunku aby jednak zanabyć jakiś takowy silnik.

PS. Do tego piotrkowsko-wołomińskiego zabrakło mi dosłownie kilka godzin i byłby mój .
  
 
Cytat:
2006-04-18 16:14:51, Koval_stm pisze: Co tu mędrkować.. jak ktoś chce taki silnik, to nic prostrzego. Trzeba sprowadzić całego Rovera z Anglii albo Niemiec i poprzekładać



Tak? to sprobuj sciagnac rovera z silnikiem 1.8 117KM Jest to bardzo rzadki okaz jak sie okazuje. Nie jest problemem wyrwac 135 konny czy nawet VVC, ale ten pierwszy to perelka.
Jestem swiadkiem ze Bocian juz mial go brac, a nawet mialem z nim jechac na ogledziny. Zabraklo kilku godzin, rzeczywiscie
  
 
Cytat:
2006-04-19 08:50:28, Bocian_s_313_PTK pisze:
Jest tylko jeden problem. Cena. Koszt takiej zabawy przewyższa wartość mojego auta.



hehehe, kiedy widziałeś przeróbki auta które mało kosztowały?? w tej zabawie trzeba się liczyć z tym że jest to nijak sensowne z ekonomicznego punktu widzenia. czy wkładając silnik rovera do df wzrosnie jego wartość ?? raczej niewiele, bo tylko nieliczni potrafią docenić taką przeróbkę - tylko że niekoniecznie w biletach nbp.
  
 
Cytat:
2006-04-19 14:15:43, tom_stm pisze:
hehehe, kiedy widziałeś przeróbki auta które mało kosztowały?? w tej zabawie trzeba się liczyć z tym że jest to nijak sensowne z ekonomicznego punktu widzenia. czy wkładając silnik rovera do df wzrosnie jego wartość ?? raczej niewiele, bo tylko nieliczni potrafią docenić taką przeróbkę - tylko że niekoniecznie w biletach nbp.


Niestety dlatego ten moment odwlecze się w czasie o ile kiedyś nastąpi. Odrobinę za malo zarabiam na takie "ekstrawagancje".
  
 
Ale wcale nie trzeba dużo zarabiać.
Pożyczasz od kilku kumpli kase, sprowadzasz Rovera, demontujesz, graty sprzedajesz i wychodzi na to , że silnik z osprzętem i wiazką kosztował 500 zł....
To chyba nie jest jakaś ekstrawagancja
  
 
Poza tym Rover (z interesujacym nas silnikiem), kosztuje w UK juz od 100GBP...zazwyczaj ma on wywalona uszczelke pod glowica, ale za takie pieniadze...Mojego 416 '97 kupilem za 500GBP.
  
 
Dobrze Koval montuj te 1,6 czy tam 1,8 a jak trzeba to i 3.0 na Bi Turbo
Widzę, już silnik 1.4 w moim fiacie Zgadnij czyj ?
  
 
Cytat:
2006-04-19 20:00:25, kaovietz pisze:
Poza tym Rover (z interesujacym nas silnikiem), kosztuje w UK juz od 100GBP...zazwyczaj ma on wywalona uszczelke pod glowica, ale za takie pieniadze...Mojego 416 '97 kupilem za 500GBP.



A mógłbyś się rozejrzeć za jakimś Roverem 1.8 K16 i ewentualnie dowiedzieć jak by to było z przesyłką do Polski (oczywiście w ramach dżentelmeńskiej przysługi) ??

Napewno sie zrewanżuję.

W razie czego proszę o priv.


Janek_125
"Dobrze Koval montuj te 1,6 czy tam 1,8 a jak trzeba to i 3.0 na Bi Turbo
Widzę, już silnik 1.4 w moim fiacie Zgadnij czyj ? "

Nie będzie najmniejszego problemu


[ wiadomość edytowana przez: Koval_stm dnia 2006-04-20 00:58:14 ]
  
 
Cytat:
2006-04-20 00:56:36, Koval_stm pisze:
A mógłbyś się rozejrzeć za jakimś Roverem 1.8 K16 i ewentualnie dowiedzieć jak by to było z przesyłką do Polski (oczywiście w ramach dżentelmeńskiej przysługi) ?? Napewno sie zrewanżuję. W razie czego proszę o priv.
...


Własnie. Przywózkę bym sobie jakoś zorganizował tylko że człowiek który jeździ do UK nie ma pojęcia o samochodach... Dlatego przydałby się zaufany człowiek na miejscu coby wyszukiwał perełki dla nas . Może być bity oby napęd nie był ruszony.
  
 
1.8 to rzadki przypadek - glownie MG i Freelander chiba. W Roverku 400 ten silnik wystepowal rzadko i chyba tylko w mlodych rocznikach = drogi biznes.
Jak ktos wie w jakich modelach szukac tego silnika niech da znaka.
  
 
Cytat:
R.G. o ktora wersje 2.0 V6 TB z AR Ci chodzi? Ta nowsza z nowego GTV/Spider, ciut starsza z poczciwej 164, czy moze jeszcze starsze (choc nie wiem, czy wystepowaly ze swistakiem) wzdluzne z A6, AR90 itp? Bo te pierwsze to ciezko bedzie wstawic jako poprzeczne. Myslalem nad 2.0 DOHC AR do DF, ale jest duzy skubaniec i ciezko skrzynie znalezc kompatybilna (wiekszosc wyszlo na transaxle, a wsadzic to do DF to problem).



moja koncepca opiera sie na AR 164 a tam tez byly 2 rodzaje. 190 i 210 KM oile sie nie myle.
jestem za 210KM ale to juz szczegol

2.0 nie jest duzy one maja tylko bardzo szeroka glowice.
a nawet z gaznikami dellorto nie bylo by problemu bo jest duzo miejsca z prawej strony.

zapakowac mu kolo zamachowe z 2,0 fiata i skrzynie z 132
dorobic wydech i bestia gada.

a i zmienne fazy rozrzadu dostajesz w gratisie.

sory za OT