[Silnik] [swap] 1.4 Rover do Fiata 125p - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-04-20 15:40:03, kaovietz pisze:
1.8 to rzadki przypadek - glownie MG i Freelander chiba. W Roverku 400 ten silnik wystepowal rzadko i chyba tylko w mlodych rocznikach = drogi biznes. Jak ktos wie w jakich modelach szukac tego silnika niech da znaka.



218Si
218Vi
serii 400 z 1.8 chyba nie bylo
Freelander
MGF
25
45
75

no i wszelkeigo rodzaju caterham'y, ale tamte motorki maja po ponad 200 kucy i ceny sa zaporowe
  
 
Dzieki Senn.
45 to wlasnie "pozna 400-tka".Kurna same nowsze modele Rozejrze sie w temacie i podziele sie tu znaleziskami.
  
 
Cytat:
2006-04-21 13:25:45, kaovietz pisze:
Dzieki Senn. 45 to wlasnie "pozna 400-tka".Kurna same nowsze modele Rozejrze sie w temacie i podziele sie tu znaleziskami.



Hej hoł!
Kaowcze jak tam temat Roverów ??

  
 
Koval a Ty co zes sie obudzil Wydawalo mi sie ze pozegnales sie z Roverkiem
  
 
Panowie ja mam takie pytanko swapując silnik z poldorowera do 125p trzeba podłączy komputer z krórego wychodzi kostka 6 pinowa i wchodzi do kabiny i w tym moje własnie pytanie gdzie jak i do czego podlączyc te 6 kabli był bym wdzięczny za konkretną podpowiedż pozdro!!
  
 
dobra przepraszam za bałagan juz dosczytałem i tez przełorze deske z poloneza wraz z wiązką bedzie łatwiej (mam nadzieje )
  
 
Chyba sie nie wyspałeś. Z wiązki roverowej ta kwadratowa kostka zawiera: ciśn. oleju, ładowania aku, plus po stacyjce i coś tam jeszcze - równie istotnego.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Sory za zmianę tematu, ale mnie interesuje swap 1.6D lub TD z golfa II do kredensa. Czy jest do wykonalne bez większych przeróbek i nakładu finansowego? Z góry dziękówa za odp.
  
 
wyszło OK 100sztuk DF z silnikiem VW na ''gnojówke''
jeśli uda ci się nabyć flansze pomiędzy skrzynie i silnik + OK 4 koła
(1,9 od POLONEZA z CITROENEM ?)
  
 
Fiat diesel bueee
  
 
witam jestem w trakcie robienia swap-ka na 1.4 rovera i mam problem z elektryką mam całą wiązkę silnika wiem gdzie muszę popodpinać kable ale nie wiem czy cewka zapłonowa może być ta stara z silnika 1.5me a drugi problem z jakim się borykam który może być związany z cewka to brak iskry silnik ma kompresie fajnie kręci a nie pali po 3 nie włancza mi sie pąpa paliwa po przekręceniu kluczyka
  
 
witam jestem w trakcie robienia swap-ka na 1.4 rovera i mam problem z elektryką mam całą wiązkę silnika wiem gdzie muszę popodpinać kable ale nie wiem czy cewka zapłonowa może być ta stara z silnika 1.5me a drugi problem z jakim się borykam który może być związany z cewka to brak iskry silnik ma kompresie fajnie kręci a nie pali po 3 nie włancza mi sie pąpa paliwa po przekręceniu kluczyka