[126] Jaki olej?? - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-06-22 14:40:00, jozekrj pisze:
małe ot co sadzicie o oleju 20w60



Ale jaki? Mineralny, syntetyk, firma moze?
  
 
total aero 20w60

WŁAŚCIWOŚCI

oleje najwyższej jakości na bazie syntetycznej
bardzo wysoki wskaźnik lepkości
doskonała odporność na utlenianie
doskonałe właściwości dyspergujące
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe
Specifications

meets 301F AVCO LYCOMING requirements.
AERO 20W-60 offers performances that is equal or better than required in the following:

F: AIR 3570
US: MIL-L-22851 D/SAE : J 1899
  
 
"na bazie syntetycznej" czyli to bedzie mineralny tak jak ten caly castrol rs
  
 
ale cena chyba dobra bo 25zł za litr
  
 
hmn....nie czytalem o czym była mowa wczesniej,
ale z tego co wiem to castrol RS to full syntetyk :/
  
 
Cytat:
2006-06-21 23:35:56, comar pisze:
zlozony zlozony dzis pierwsze 20 km przjechal, przejdade tak z 200 na spokojnie a potem go przycisne i zobacze jak sie zbiera. narazie na maluchowskim gazniku ale w tym tyg ma przyjsc mikuni z suzuki rf600


Sory za ot ale jestem ciekaw odkogo zdobyłes ten gaznik czy ztego samego zrudłą co ja

jak wyglada tak samo jak ten to powiem ze przy strojeniu tego bedziesz miał wiele roboty ja juz tydz go stroje i radze do tego mieć dobry ukąłd korbowo tłokowy bo to ładnie idzie góra tzn ja zmieniam biegi przy 7,500 rpm ze wzgledu bezpieczenstwa silnika ale szedł by wiecej ale niewiem czy na Andrychów nie załoze Jikowa 28 choć mikuni dobrze wystrojone tez ma power
  
 
Cytat:
2006-06-22 17:15:01, WOYTAZ pisze:
hmn....nie czytalem o czym była mowa wczesniej, ale z tego co wiem to castrol RS to full syntetyk :/



W tej chwili jest to olej mineralny przetwazany i nazwany syntetycznym.
  
 
Cytat:
2006-06-22 17:16:47, Icemen pisze:
Sory za ot ale jestem ciekaw odkogo zdobyłes ten gaznik czy ztego samego zrudłą co ja jak wyglada tak samo jak ten to powiem ze przy strojeniu tego bedziesz miał wiele roboty ja juz tydz go stroje i radze do tego mieć dobry ukąłd korbowo tłokowy bo to ładnie idzie góra tzn ja zmieniam biegi przy 7,500 rpm ze wzgledu bezpieczenstwa silnika ale szedł by wiecej ale niewiem czy na Andrychów nie załoze Jikowa 28 choć mikuni dobrze wystrojone tez ma power



jaka tam masz srednice gardzieli?? moj ma miec 36mm.
to na andrychowie porownamy mozliwosci silnika
 
 
a moze ktos chce lekkie polerowane korby?
  
 
Mój tez ma 36 mm i tez jest z Suzuki RF Tylko ze ja go posadziłem na gł Obary ale ta konfiguracja moze sie zminic bo opcji mam wiele

Napisz do mnie na gg to pogadamy

koniec ot
  
 
witam
posiadam silnik 1,0 turbo kupilem auto niedawno poprzedni wlasciciel twierdzil ze byl lany olej polsyntetyczny i teraz pytanie czy moge go zalac syntetykiem? auto ma przejechane 170tys
i nadal ma kopa jak cholera
  
 
Cytat:
2006-06-23 09:15:48, undertaker pisze:
... i teraz pytanie czy moge go zalac syntetykiem?



A po co??
  
 
bo chyba syntetyki sa lepsze od polsyntetykow, pozatym jest wiekszy wybor syntetykow
  
 
Cytat:
2006-06-23 09:44:45, undertaker pisze:
bo chyba syntetyki sa lepsze od polsyntetykow, pozatym jest wiekszy wybor syntetykow



Sa tez drozsze, a skoro silnik na nim do tej pory jezdzil i nic mu nie bylo to "po co przeplacac", poza tym najwazniejsza jest klasa lepkosci i jakosci. Szczerze polecam pozostanie przy aktualnie uzywanym oleju, chyba ze bedziesz go rozbieral, cos modyfikowal to wtedy mozna sie zastanowic nad lepszym olejem.
  
 
przydala by sie zmiana na lepszy olej, jezeli chcialbym zostac przy polsyntetyku to jaki bedzie dobry? napewno kazdy niz byl poprzedni
silniczek jest wysilony a ja niemam lekkiej nogi wiec myslalem nad czyms dobrym
  
 
Silnik 1.0 turbo z pewnoscia wymaga porzadnego oleju, ale pamietaj ze jezeli wlejesz olej o lepszych wlasciowsciach myjacych i dyspergujacych to narazasz sie wyplukanie syfow i zatkanie nimi kanalow olejowych a to oznacza w praktyce zatarcie silnika. Pol biedy jesli pojda panewki ale tutaj w gre wchodzi zniszczenie turbiny i koszta beda spore. Jeszcze jedna uwaga: dobry olej nawet mineralny moze byc lepszy od byle syntetyka, zwlaszcza ze czasami syntetyk to jest tylko z nazwy.

zajrzyj tu: oleje
  
 
zostane przy polsyntetyku tylko czym sie kierowac przy wyborze?
  
 
Cytat:
2006-06-23 12:05:36, undertaker pisze:
zostane przy polsyntetyku tylko czym sie kierowac przy wyborze?



indeksem wiskozowym i producentem
  
 
Ja by,m nie zmienial oleju jescze z takim przebiegiem :
Ja bedziesz skladal jeszzce raz silniczek to na nowych uszczelnieniach, wymyjesz go i wtedy syntetykiem... i nie baw sie w zadne mineralne oleje do silnika z Turbo ...taki olej szybko gubi film olejowy na wysokich obrotkach jak mu dasz w garnek...a z tym silniczkiem napewno nie zmieniasz biegow przy 4tys obr
  
 
he no przy 4tys to nie, wskaznik do 9tys to nawet w zielone pole wskazowka nie wpadnie