[126] Jaki olej?? - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
i wszystko na temat
  
 
Cytat:
2006-06-24 04:49:59, undertaker pisze:
he no przy 4tys to nie, wskaznik do 9tys to nawet w zielone pole wskazowka nie wpadnie



a ja wiem jak on zmienia biegi max 3000rpm i następny

wiadomo żartuje, kolega używa tylko 3 biegów po mieście bo szybciej niż 130 lepiej niejeździć
  
 
eeee tam-130 to na 2 przy 8tys ma
  
 
a ja wroce do tematu spamerzy

trasa - srednia predkosc okolo 100 km/h

temperatura nie przekroczyla 110 C

dobry olej
 
 
tak wroce do tematu
mam 2 banki oleju RS'a w jednej litr, w drugiej tez z litr (oba z 4 litrowych opakowan) z ta roznica, ze ten drugi byl otwarty jakies 2 lata temu okolo. Da rade go dolac do nowego zeby zapelnic te 4 litry w misce?? Czy lepiej nie ryzykowac?
 
 
Cytat:
2007-02-08 16:40:20, comar pisze:
tak wroce do tematu mam 2 banki oleju RS'a w jednej litr, w drugiej tez z litr (oba z 4 litrowych opakowan) z ta roznica, ze ten drugi byl otwarty jakies 2 lata temu okolo. Da rade go dolac do nowego zeby zapelnic te 4 litry w misce?? Czy lepiej nie ryzykowac?



na luzaku, olej syntetyczny sie nie stazeje, a juz na pewno nie w 2 lata byloby 20 to sie mozna by zastanowic, niektorzy dwa lata JEZDZA na jednym oleju
  
 
Panowie czyli podsumowujac do rajdowki polecacie Castrola RS. Jeszcze powiedzcie bo ja nie zajarzylem to jest mineral czy syntetyk? Mozna lac tylko do nowego czy tez do takiego co na mineralu jezdzil ale jest w dobrym stanie? Moze podsumowujac napiszmy jaki olej wygral w kategoriach mineral, polsyntetyk i syntetyk, jaki w kategorii cena/jakosc. Do rajdowek motul albo castrol RS.
  
 
valvoline maxlife 10w40
  
 
Nominacja w ktorej kategorii?
  
 
dziś dzwniliśmy dowiedzieć sie ile kosztuje valvoline turbo coś tam i cena jest całkiem przystępna bo 84zł za 4litry.Za to VR1Rancing już 220zł za 5 litrów
  
 
Taka ciekawostka dla jeżdżących na Mobilu

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article325817/Mafia_podrabiala_olej_Mobil_One.html
  
 
Odkopuje kotleta

Mam pytanko odnosnie oleju:

Swiezo zlozylem silnik pod KJS-y i przejechalem na nim 1500km na oleju Shell półsyntetyk 10W40. W sumie nic mu nie bylo, nie grzal sie ani nic ale po zastanowieniu doszedlem do wniosku ze lepiej by bylo zapodac pelnego syntetyka. Jak myslicie czy teraz po tych 1500km mozna zmienic na fulla? I jaki olej polecacie?
  
 
mozna tylko po co?
  
 
Valvoline VR1 Racing polecam
  
 
Cytat:
2009-11-02 11:49:50, Poochaty pisze:
mozna tylko po co?



Po to ze jest to swiezo zlozony silnik i nie dostal jeszcze bardzo po dupie stad napisalem ze nie grzal sie bardzo - a jak dostanie to nie chcialbym zeby sie zatarl.

Co lepsze:
Valvoline VR1 Racing
czy np.
CASTROL EDGE SPORT RS 10W60

???

[ wiadomość edytowana przez: meo87 dnia 2009-11-02 12:30:39 ]
  
 
ten silnik ma 50 lat chyba i dawno temu tez jeździł w rajdach na olejach mineralnych i jakoś żył, to tobie do krecenia wokol trzepaka nijak syntetyk nie potrzebny, takie moje zdanie...
  
 
Cytat:
2009-11-02 12:32:34, Poochaty pisze:
ten silnik ma 50 lat chyba i dawno temu tez jeździł w rajdach na olejach mineralnych i jakoś żył, to tobie do krecenia wokol trzepaka nijak syntetyk nie potrzebny, takie moje zdanie...



Niby tak ale na fullu zywotnosc silnika powinna byc nieco dluzsza niz na semi?
  
 
zywotnośc silnika to akurat jest kwestia lepkości oleju, jego wlasciwosci myjących, chemicznych i wielu innych. syntetyczny ma ta przewage na polsyntetycznym, ze nie ma domieszek naturalnych, wiec pozniej ulega starzeniu. jezeli oba oleje sa w podobnych klasach, to ich wpływ na silnik w kwestii trwałości jest nikły względem siebie
  
 
Panowie jak myslicie czy to jakas sciema ze taki tani ten olej?

Olej

Wychodzi 26,3 zł za 1l

A jesli juz mowa o tym oleju to jakosciowo chyba dobry jest?
  
 
olej bardzo dobry, tylko cena wybitnie podejrzana. normalnie kosztuje koło 150 zł, przy dobrych znizkach w hurtowniach kupowalem po 120...