Hamownia - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a co sadzicie o maszynkach spylanych na allegro pod
nazwa mini hamownia "gtech pro"

czy ktos mial kontakt uzywal czegos takiego?? czy to sie moze przydac do czegokolwiek czy tez zainwestowac w stoper??
  
 
Co do Gtech'ów to myślę, że nie warto. Miałem z tym kontakt i nestety prawda pozostawia wiele do życzenia. Wiem że są opcje przeliczania mocy, heeh niestety wychodziły kosmosy w dół jak i do góry


Co do silniczka. Głowica prawie 3mm, wałek 385, lekkie koło no i breda;]
  
 
narazie nie dam rady wykresu przedstawic ale moge podac wyniki z hamownii:

Wiec moc 38 przy 6684obr
Moment 41 przy 5296

Ale pokombinuje troche i zmierze jeszcze raz
Pozdrawiam
  
 
Mam g-techa i porażka totalna zwłaszcza w maluchu.
Wychodzi np ze seria ma do setki 30 sekund a ma np 40 itp itd.
o mocy nei wspomne - mysle ze to wina instalacji zapalniczki w maluchu.
W innych autach przyspieszenie zawsze jest nizsze o 2 sekundy srednio...... mierzy 0-96 km/h ale to takie OT .
Nie warto.
  
 
a ja przestalem wierzyc w hamownie jak pojechalem ze swoim malcem 2 lata temu i przy pierwszym pomiarze wyszlo 60 KM, a przy drugim 40 Podziekowalem za takie strojenie i do dzis stroimy silniki na prostej mając drugi samochod jako element porownawczy (drugie auto z RC oczywiscie).
  
 
A jaki jest koszt pomiarów na hamowni i gdzie najlepiej????
  
 
Mitrok ale to jest cos nei tak.
Sa hamownie i hamownie koledzy hamowali auta i jakos wiarygodne wyniki widocznie jakas lipna hamownia komus sie nie chcialo przełozen wprowadzic .......
  
 
czuczu: byc moze, nie znam sie na hamowniach. Poza tym wydaje mi sie ze jak dla mnie, gdzie ja potrzebuje widziec roznice minimalne (ktore na torze widze), hamownie maja zbyt duzy margines bledu. Przy tak malych roznicach jakie ja badam niestety te hamowania nie są powtarzalne.
  
 
No grunt to dobra hamownia. No i co najważniejsze z powtarzalnymi wynikami. Ta na której ja hamowałem autko co jakiś czas autoryzowana jest przez boscha. Na dwóch pomiarach różnica mocy wynosiła 0.2kW!!

Co do ceny to 250 standardowa cena, jak dla mnie to 50zł
  
 
Podepnę się pod temat. Mam takie pytanie: ile powinny ważyć walce toczne w podwoziowej hamowni? Słyszałem że połowę bezwładności samochodu ale co to oznacza niby? Prosiłbym o odpowiedź kogoś kompetentnego który miał do czynienia z budową takiego urządzenia. Dzięki.
  
 
Mam taka zagwozdkę. Znajomy byl na hamowni maluchem i wykres jaki uzyskał jest trochę zastanawiający.



O co chodzi z tym spadkiem mocy oraz momentu i późniejszym wzrostem?

Silnik to 600ccm na walku 385 i głowicy -5mm.
  
 
jeżeli wałek jest seryjne ustawiony to raczej ta końcówka to błąd hamowni ponieważ ten wałek jedzie max do 6tyś gdzie i tak już zawsze wykres idzie w dół
  
 
Jakby jeszcze wykres strat był załączony to by można coś powiedzieć. Z czego były obroty brane? Kleszcze, pogodomierz?