Pytanko o profile zamknięte???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Ostatnio zauważyłem że na tylnym błotniku robi się rdza ale to w oplu normalne. Lakiernik u którego byłem się poradzić doradził mi żeby oprócz pomalowania z zewnątrz kupić wosk do konserwacji i zaaplikować do wszystkich profili zamkniętych. I teraz tak się zastanawiam czy robić to czy lepiej zostawić hermetycznie zamknięte z fabryki. Czy otwarcie tych profili nie zrobi wiecej złego niż dobrego???
PS wosk już kupiłem Boll'a z rurką
  
 
Na pewno, nie będzie tak źle. Otwarcie profili zamkniętych często prowadzi do poprawy stanu auta. Poczytaj o zapobieganiu krozji. Pójdź do biblioteki wypożycz jakąś dobrą PRLowską książkę o usuwaniu rdzy i zapobieganiu jej. Ja mam 2 takie książeczki i są naprawdę super.
Choć ja osobiście najbardziej poleca,m "KOROZJA SAMOCHODÓW I JEJ ZAPOBIEGANIE" jest to praca zbiorowa wydana przez Wydawnictwo Naukowo Techniczne w 1972roku.
  
 
ja mysle ze otwarcie tych profili pomoze. "zalejesz" je tym woskiem i bedzie ok. zreszta skoro widzisz juz rdze to ten profil moze byc juz otwarty przez nature
  
 
Cytat:
PG pisze:
[...] ten profil moze byc juz otwarty przez nature


No niestety może być i tak, a wtedy tylko już blacharz pomoże.
  
 
Polecam do profili zamkniętych odrdzewiacz firmy fertan który "lubi" wilgoć, a potem na to podkład firmy Fertan. Efekty przechodzą wszelkie oczekiwania.
  
 
Do profili zamkniętych polecam Elaskon. Stosuje już kupę lat i jestem zadowolony.
  
 
Cytat:
2004-11-02 10:35:17, Dahoo pisze:
Do profili zamkniętych polecam Elaskon. Stosuje już kupę lat i jestem zadowolony.



Popieram, elaskon to jest to. Pamiętam go jeszcze z czasów enerdowskich - trzeba go było mieszać z grafitem (nie wiem jak to wygląda teraz), b. solidny produkt.
  
 
Mam takie pytanie czego najlepiej nalać w progi itd. gośc który polakierował mi trucka odradził mi fludidol (w drugim trucku mam tak zrobine i nie narzekam )polecił mi abym rozgrzał i zalał tawot,co wy na to?