Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z nawiewami, poprostu jakis osioł (poprzedni własciciel) wszystko pourywał w tym aucie. Nie wiem gdzie maja isc te rurki od podcisnien, gdzie wchodzi zasilanie tego podcisnienia co jest co?? prosze was o pomoc??




Tam sa jakies oznaczenia fuss, in, res, czy jakos tak, co one oznaczaja??
  
 
ja sie nie znam na tym Rudy_Zetor
ale pisze zeby watek nie spadl na druga strone.
zaraz pojawi sie z poniedzialku Starszyzna to Ci cos na pewno o tym napisze.
poki co powodzenia.


EDIT:
"Pomocy" to nie najlepszy pomysl na temat

[ wiadomość edytowana przez: Goel dnia 2004-09-13 03:13:43 ]
  
 
Cos mi sie wydaje ze nigdy tego nie poskładam
  
 
Dołączam do Goela... Niestety w takim przypadku kombinowałem kiedyś w VW metodą prób i błędów ale na pewno Weterani pomogą
  
 
weterani nie pomogą:

1. za złe umieszczenie wątku w poradach ("POMOCY, HELP")
2. za złe zatytuowanie wątku ("Pomocy")


[ wiadomość edytowana przez: dARTi dnia 2004-09-13 16:09:03 ]
  
 
Pomoga, pomoga, weterani nie sa tacy zli ...

A moze by tak ... na czolowej witrynie forum umiescic cos w stylu:
glosno i wyraznie dla tych co FAQ bo inaczej





[ wiadomość edytowana przez: kalafior dnia 2004-09-13 18:30:41 ]
  
 
Szefie to nie jest chyba takie trudne. Do strowania nadmuchem dochodzi 4 lub 5 przewodów podciśnieniowych. Podłącz je do pokrętła i zobacz gdzie dmucha powietrze. Jak dmucha na nogi a miało na szybę to zamieniaj tak przewody aby dmychało na szybę w końcu nie jest ich 100 tylko 4. Zanim zaczniesz się bawić w kabinie sprawdź czy przewody są podłączone do puszki obok filtru przeciwpyłkowego (jest on w podszybiu). Powodzenia
  
 
Metoda prob i bledów to juz robiłem, tak i tak,i nic nie chce chodzic
sa 4 rurki a dziurek jest 5, jedno jest odpowietrzenie jakies,
prubowałem przetłumaczyc te skroty i tez to nie bardzo jest do opanowania. Sa tam skruty typu
FUSS-czyli było by to -zamieszanie,rewers, hałas
IN-w,na,w ciagu, w srodku
RES-(i tu sie zaczyna problem)reservior-zbiornik,respiration-oddychanie
UML-(z niemieckiego) obieg
DEF-(deflate)wypuszczac gaz powietrze
A nie mogło by to byc( na nogi , na szybe, na pysk) tylko zamieszanie robia w tych autach
  
 
Cytat:
FUSS-czyli było by to -zamieszanie,rewers, hałas

eee dla mnie , FUSS to noga
co do reszty to nie wiem
Cytat:
Zanim zaczniesz się bawić w kabinie sprawdź czy przewody są podłączone do puszki obok filtru przeciwpyłkowego (jest on w podszybiu).

są podłączone??
czy jak odpalisz auto to: słychać syczenie?? czuć podciśnienie na którymś z przewodów??

Gdyby nie ten temat to bym zajrzał do mojej omci.
  
 
w zółtej rurce jest podciśnienie , a noga pisze sie przez to dziwne B
  
 
To dziwne B nazywa się . A jeśli chodzi o pisownię, to się u szwabów kiedyś zmieniła i szarfesy zastąpiono dwoma esami czyli "ss". Miało to ucywilizować język niemiecki w dobie pełnej multimedialności.
Chociaż jak to sobie tu napisałem, to co wam przypomina to ss. Czyżby może jakieś dyskretne nawiązanie do przeszłości niechlubnej oczywiście.