Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sir_Mirras 125p KOMBI Reńska Wieś | 2004-09-17 00:57:13 aha jeszcze jedno napisz jaki silni kczy wtrysk , polwtrysk, gaznik albo czy jeszcze cos innego :p to bedzie łatwiej doradzic |
majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-09-17 01:01:36 Mam to auto od niedawna wiec szczegolow nie znam i w ogole jestem lamer jesli chodzi o auta.
Silnik 1.8 z wtryskiem, chyba 75 KM. |
majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-09-17 01:02:40 a, no i teraz juz pali 10l na trasie - w miescie pewnie ze 13, ale tego jeszcze nie sprawdzilem dokladnie. |
norekm VW Golf 1.8 Poznań | 2004-09-17 08:56:34 Mam golfa II też 1.8 i obecnie mam podobne objawy... Też sie zastanawiam co to jest... Może też za uboga mieszanka... ? Mi też pali 10l. [ wiadomość edytowana przez: norekm dnia 2004-09-17 08:57:12 ] |
ldv1c Oława | 2004-09-17 21:42:36 Ja miałem podobne objawy przy odkręconym kurku. Po wciśnięciu gazu zalewało go. Co prawda to nie to samo auto, ale podobne objawy. PolecamPOEMAT super da się wyregulować bez analizatora. |
ldv1c Oława | 2004-09-20 20:44:22 ew. chyba parownik może być za slaby |
bobski opel astra Rybnik | 2004-09-20 22:00:29 dostrzegam błąd. na ssaniu silnik dostaje mieszanke bogata w paliwo a nie w powietrze pozdro. aha i na ssaniu wcale nie powinien iść lepeij bo przy gwałtownym otwarciu przepustnicy silnik zostaje przelany paliwem i sie krztusi. a o skutkach pałowania na ssaniu lepiej nie mówić dbajcie ludzie o silniczki |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-09-21 09:08:23 witam.
z tego co opisujesz mozna załozyć ,że masz niesprawny czujnik temperatury silnika, nie mylić z czujnikiem temp. płynu w układzie chłodzenia lub niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu . lub w instalacji z kompem gazowym także niesprawna sondę lambda. |
omegafan Omega włocławek | 2004-09-21 13:42:31 hehe....
u mnie to było tak, że starszy po kryjomu zalał jakiś tam gaz w okazyjnej cenie i miał takie same objawy jak u Ciebie..........kombinowałem co jest.. wyczyściłem wszystkie sprzęty(przepływke, silniczer korkowy, połączenia)..i problem sie skończył po zalaniu lepsiejszego gazu...hehehe...........żeby tylko takie problemy mieć pozdr |
majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-09-21 13:45:19
Dzieki. Takie forum moze byc kształcące nawet
Tak czy inaczej "coś" może byc źle wyregulowane i silnik dostaje właściwą mieszankę tylko na ssaniu. Inaczej: Skoro silnik się dusi kiedy jest już rozgrzany, to możliwe, że dostaje miszankę zbyt ubogą w paliwo i ma mało mocy, a tylko na ssaniu (na zimnym silniku) skład mieszanki jest właściwy - przynajmniej korzystniejszy niż kiedy ssanie jest wyłączone. Dodam jeszcze, że rozgrzany silnik po przełączeniu na benzynę zaczął pracować bardzo nierówno i of koz nie miał mocy w ogóle. pozdro majoras |
majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-09-21 13:50:38
To odpada. Po pierwsze chyba Twoj stary nie tankuje mojego auta A tak na poważnie to tankuję gaz różnego pochodzenia i objawy są zawsze takie same No chyba że zawsze tankuję jakieś świństwo ale to raczej mało możliwe, bo często tankuję na Shell, Orlen itp (żadne "noname" stacje, chociaż te często biorą gaz z tych samych cystern co Orlen czy inne stacje). pozdro majoras |
majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-09-21 13:53:54
W takim razie pozostaje sprawdzenie w pierwszej kolejności pracy silnika na benzynie ? Dobrze jarzę ? dzieki i pozdro majoras |