[Ogólne] Pierscienie dystansowe,a ET felg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chce sobie zamontować na tył 17 mm pierscienie dystansowe. Zastanawiam sie jaki moze miec to wplyw na samochód... Czy ktos z Was ma takie coś u siebie?


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-02-03 17:23:06 ]
  
 
A jaki masz ET felg? Bo mogą ocierać o ranty...
  
 
właśnie facet który to sprzedawał też sie mnie o to pytał, ale nie mam pojecia, pojde do garażu i sproboje odczytac z nich, ale są to oryginalne fordowskie 15' piecioramienne. A jak letnie (szersze) bedą chodzić, to zimowe (stalowe, waskie) tez bedą pasować i nie beda stwarzac problemów?
  
 
Jeżeli na letnich nie będą ocierać, to na zimówkach nie powinny. Tylko ET jest ważne. Od niego zależy offset czyli wysunięcie osadzenia od osi obręczy.
  
 
Jeśli felgi są w istocie oryginalne fordowskie i dedykowane do Essiego, to powinny mieć ET 35.
  
 
No a jeśli mają et = 35 to wejdą takie pierścienie bez problemu?
  
 
Pierścienie wejdą. A oponki będziesz w lusterkach wstecznych widział
  
 
no wlasnie nie chciałbym zeby mi szlifowały nadkola przy dziurach... bo normalnie to koła w mk7 są strzsznie schowane w środku, słabo to wygląda... miałem też kiedyś wątpliwą przyjemność jeździć Calibrą z tylnymi kołami 17'' nie pamietam profilu ale szerokosc 235 to w 4 osoby na dziurach było słychać szlifowanie. i pozatym zgodnie z przepisami nie moga opony wystawac na zewnatrz, to jak w koncy z tymi pierscieniami... metodą prób i błędów je zaatakować czy od razu wiadomo ze te 17 to za dużo?
  
 
Oj, wystarczy wziąć metrówkę i zmierzyć odległość od osadzenia obręczy do rantu błotnika. Jeśli wyjdzie więcej niż offset + 17mm to będzie pasować.
  
 
Dystanse 17mm powinny bez problemu wejsc i opony powinny jeszcze sie chowac.
Ja planuje zalozenie 30mm tylko ciagle brakuje mi 200zl na material zeby wytoczyc. Dystanse bede uzywal w zimie bo strasznie wasko auto wyglada na zimowkach.
Prowadzenie - poprawa stabilnosci gorsze wchodzenie w poslicg jezeli ktos jezdzi taka technika. 126p na dystansach nie chcel sie wogole obracac na recznym oczywiscie na suchym asfalcie i wersja KJSowa taka 40konna na krotkiej skrzyni