MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

JAK OSZUKAĆ SONDE???

 Moderowane przez: alicia, Immo, Res, urg
 Forum » Los Omegas Bestiales ... » Jak oszukaĆ sonde???
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 JAK OSZUKAĆ SONDE??? 
Bartek

Monza
Gdańsk



 2003-01-19 00:11:39^

Szybki szkic sytuacji:

Mam w bestji silnik od Senatora B C30LE 156KM ale... przypływomierz i sterowanie jest od A 180KM. Chodzi to niedokońca tak jakbym sobie życzył. 1) Myślę że tą trójeczke stać na dużo więcej. 2) Wibruje między 2700-4500 obr co nieprzeszkadza w normalnej jeździe bo automat zminia bieg przy około 2000 ale irytuje przy depnięciu no i ogólnie tak być nie powinno. 3) Niemoge go porządnie wyrególować tzn. albo mam wszystko si na niskich obotach i spalanie stukowe od 5500 albo względny spokój okupiony zmulizną, do wyboru szkoda gadać. Podejrzewam że to w dużej mierze wina sterowania i dochodzimy do sedna problemu. Mianowicie aby zamontować kompa od C30LE potrzeba wymienić przepływomierz który współpracuje z sondą lambdą w wyniku czego uzyskuje pełny Motronic ale...

Nieżyczę sobie katalizatora w moim autku. Jeśli dobrze rozumuje to brak katalizatora zmieni skład spalin co pociągnie za sobą sfałszowane odczyty z sondy która zkolei zapoda złe dane przekazywane do kompa i dalej niewiem co się stanie zapewne będzie jeszcze gorzej a spalenie wzrośnie o pare litrów. Natomiast bez sondy cała impreza niema sensu bo co to byłby za Motronic. Czy da się to jakoś obejść niewiem np. zmianą oprogramowania albo co??? Jak to wszystko będzie działało bez sondy??? No i wogóle czy jest to problem czy ja sobie coś wymyśliłem???

Z góry dziękuje za info

2011-04-26 14:46
   
linki sponsorowane
 2014-09-03 01:09:50



2014-09-03 01:09 
PiotrS
LOB WETERAN

LO016
Gdańsk



 2003-01-20 12:13:41^

Bartek sonda tkwi przed katalizatorem i wyrzucenie go nie wplynie na wskazania sondy. Jesli chodzi o spalanie to pamietaj ze uklad z katem z zalozenia spala wiecej paliwo o oklo 5% niz uklad bez kat (ale fabryczny). Wiec muszisz sie postarac aby dawka paliw zmalala o te 5 % i tu musialbys ingerowac w kompa ( lub dac inny przygotowany do pracy bez kata). Te 5% to wiecej benzyny ktora wymusza doplanie paliwo w kacie. Czyli jak bedziesz mial bez kata to 5 litrow paliwa na 100 pojdzie w powietrze, zreszta z katem tez sie marnuje. Przeplywomierz nie wspolpracuje z sonda lambda tylko przekzauje dane do kompa a ten odbiera dane od innych czujnikow ot co.

2014-06-02 15:34
   
 Forum » Los Omegas Bestiales ... » Jak oszukaĆ sonde???
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu