Pompa paliwowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko kolega ma bmw 320 chyba 92 i twierdzi ze padł mu zaworek zwrotny w pompie paliwa oczywiscie benzyna czy rozbieraln ajest taka pompa jaka moze byc cena nowej pompy
  
 
Nowa pompa 2 tys zl okolo ....... drogo !! wiem bo kolega kupywal , zatarl bo wlal lipne paliwo ale zwrocil mu CPN bo chcial ich do sadu podac .. Pozdrawiam
  
 
A JA RADZĘ JECHAĆ NA GIEŁDĘ I KUPIĆ UŻYWANĄ ZA JAKIEŚ 200 PLN I BĘDZIE WSZYSTKO OK. ALBO SERWIS RZECZYWIŚCIE JAK KTOŚ MA WSTRĘT DO UŻYWANYCH RZECZY I ZA DUŻO KASY A JAKIE MA OBJAWY? MOŻE TO NIE POMPA?
  
 
Witam serdecznie !!!

W temacie pompy paliwa mam pytanie :
- czy pompa paliwa w 318i 1991 M40 powinna pracowac w sposob ciagly ?
A jezeli tak nie powinno byc, to gdzie szukac przyczyny ? (Pompa jest nowa)

Z gory dziekuje za odpowiedz.
  
 
Hmm jak powinna pracować to nie wiem, ale chciałbym dodać że mozna dodstać nowe pompy paliwa (tylko nie oryginały) za ok 500zł, jak nie taniej!
  
 
Cytat:
2005-02-08 17:54:20, Aldik pisze:
Hmm jak powinna pracować to nie wiem, ale chciałbym dodać że mozna dodstać nowe pompy paliwa (tylko nie oryginały) za ok 500zł, jak nie taniej!


Dokładnie są to pompy amerykańskiej produkcji i stosuje się je jako zamienniki w BMW a koszt około 400 PLN nówka, wiaze się to tylko z małymi przerubkami w miejscu mocowania smoka oraz podpięcia zasilania.
  
 
... nawiasem mowiac, to kupilem za 300 z zamontowaniem (nowka) w Sochaczewie. Zainteresowanym moge podac namiary.

Ale czy ktos moze mi odpowiedziec, czy pompa powinna pracowac w sposob ciagły
  
 
Tak, słychać ją od przekręcenia kluczykiem aż po wyłączenie zapłonu. Naiwania cały czas, bez przerwy, to normalne (przynajmniej w każdej E30).
  
 
Biem, dzieki serdeczne.

Zanim mi siadla stara pompa nie zwracalem na to uwagi.
(moze ciekawostka, ale stara pompa dostawala zminnej rezystancji i jak postukalem ja to nawet troche dzialala)

Ale teraz - po wymianie - ciegle ja slysze jak lekko gwizdze.
Czyli jednak musze na pewno zrobic odciecie elektryczne pompy po przejsciu na gaz (niewatpliwie oszczednosc samej pompy).

3majcie sie !!!
  
 
I jeszcze jadna ważna rzecz niedopuszczaj żeby kiedyś pompka chodziła na sucho bo ją szybciej trafi niż przypuszczas i gdy jezdzisz na gazie pilnuj aby było w zbiorniku minimum 1/4 benzyny bo benzyna chłodzi pracującą pąpe w przeciwnym razie pąpka się grzeje i powoli przyciera się.
  
 
Cytat:
Tak, słychać ją od przekręcenia kluczykiem aż po wyłączenie zapłonu. Naiwania cały czas, bez przerwy, to normalne (przynajmniej w każdej E30).


nieprawda. po przekręceniu kluczyka do zapłonu i nie odpaleniu po chwili pompa sie wyłącza. jeśli odpalisz to oczywiście bedzie chodzic cały czas. jeśli masz zamontowany prawidłowo gaz to w chwili przełączenia na gaz pompa powinna przestac pracować.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-02-08 21:04:42, maras440 pisze:
I jeszcze jadna ważna rzecz niedopuszczaj żeby kiedyś pompka chodziła na sucho bo ją szybciej trafi niż przypuszczas i gdy jezdzisz na gazie pilnuj aby było w zbiorniku minimum 1/4 benzyny bo benzyna chłodzi pracującą pąpe w przeciwnym razie pąpka się grzeje i powoli przyciera się.



Dziekuje za podpowiedz. Mam instalacje gazowa, ale nie odlacza mi pompki. Planuje to zmajsterkowac, tylko na dworzu troche "chlodno" - jak na razie.
  
 
Pompka za 200zł
  
 
Tez nie zla cena. Te z Sochaczewa to sa w ciaglej sprzedazy, jakies niemieckie (?????) do zanurzenia w zbiorniku, ale daja gwarancje tyle ze nie na papierze.
  
 
Cytat:
2005-02-09 14:31:40, Aldik pisze:
Pompka za 200zł


Jakoś mi nie wygląda ona na fabrycznie nową pzdr
  
 
Hmm no mi też nie wygląda na nówke, ale co tam - dałem tylko przykład, że można tanio dostać i niekoniecznie wydawać 2000zł!