Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
krzysiek_rogal Caro GSi Łęczyca/Łódź | 2005-02-25 19:01:56 Skoro na benzynie ma wolne i parownik sie ogrzewa - to moim zdaniem nie jest to wina uszczelki pod glowica.
Skoro to reduktor podcisnieniowy to sprawdz moze szczelnosc przewodu laczacego parownik z kolektorem ssacym. Moze cos nie tak z zaworem (sruba) na przewodzie miedzy parownikiem a mikserem albo z samym mikserem. U mnie pomoglo samo czyszczenie parownika (qrde jak trudno znalezc membrany do Zavoli ), ale skoro je wymieniales to nie wiem. Za wolne obroty odpowiedzialne jest to dluzsze ramie w parowniku z gumka(zaworkiem). Je tez czysciles, wymieniales?? -- pozdrawiam Krzysiek Rogala |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-02-25 22:04:02
Sprawa podstawowa zanim zwalisz głowice. Czy do parownika podłączyłeś taką rureczkę wąska ktora idzie od kolektora ssacego? czy po wymianie silnika zapomniałeś o tym? |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2005-02-26 09:12:14
No skoro mu się parownik zagrzewa to znaczy na mój gust że jest przepływ płynu więc musiał podłączyć ? |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2005-02-26 09:48:31
Ale tą cienką rureczką o której pisał LifeGuard nie leci płyn chłodzący tylko to jest rurka od podcisnienia. |
wioora Miłośnik FSO Polonez Caro `95 Warszawa | 2005-02-26 13:15:12 Ale jak zmieniał silnik, w kolektorze w drgim silniku mógł nie mieć zrobionego wyjscia na podcisnienie do parownika. |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2005-02-26 18:05:10
A to sorki, nie mam czegoś takiego u siebie w BRC więc nie wiedziałem |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-02-26 21:29:43
pierwszy raz słysze o takim połączeniu... i jeszcze jedna sprawa czy membrany założyłeś oryginalne Lovato? czy podróbki niebieskie? |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-02-26 21:41:02
My mówimy o czym innym nie chodzi o wężyk gazu tylko taki cienki wężyk podpięty do kolektora ssącego który jest to wężyk podcisnienia bez tego nie bedziesz mial wogole jałowych obrotów |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-02-26 21:47:54 mi chodzi o ten wężyk zaznaczony strzałkami
|
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-02-26 21:55:05
rozumiem że regulacja gazu pokretłem an reduktorze nic nie dała? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-02-27 09:51:10 jak niemasz podpietego wezyka do podcisnienia to masz lipe.
jest jeszcze jedna sprawa gdybys mial go podpietego. jezeli parownik ma juz duuzo kilometrow to zdarza sie ze siadaja sprezyny, ktorych niema w zadnym zestawie naprawczym. i wowczas gas nie zostaje zasysany tylko uchodzio z powodu nie zamykania zaworka. wowczas tez samochod jezdzi ale duzo pali i niechodzi na wolnych. najprosciej to sprawdzic tak: wlaczasz stacyjke odpinasz gruby waz /co idzie do mixera/ i przystawiasz do koncowki ucho.jak syczy masz problem.jak nie syczy jest ok. |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2005-02-27 11:08:08
Jeśli tak masz podłączone to może walnęła membrana od regulatora podciśnienia w aparacie zapłonowym co powoduje że nie ma podciśnienia w parowniku i nie będzie wolnych obrotów na gazie. |
Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2005-02-27 20:41:20 Ja miałem taką przypadłość.
Oprócz objawów jakie opisałeś, Mak, mi jeszcze po całej nocy w garażu uciekła butla z gazem. Przyczyną była zła konstrukcja zaworu gazowego. Syf z filterka przedostawał się pod iglice elektrozaworu, co uniemożliwiało całkowite jej zamknięcie. Wymiana filterka i uszczelek elektrozaworu nic nie pomagało. Kupiłem nowy zawór, i mam święty spokój. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-02-27 21:15:52
Tam nie ma stałego podciśnenia tylko zmienia sie ono od sporego przy małych wychyleniach przepustnicy i przy hamowaniu silnikiem do praktycznie równego zeru już dla sredniego obciązenia. Kto ci to zakładał??? W tym króćcu reduktora ma być większe podciśnienie i w miare stałe a nie "jest/nie ma". chwilowo masz odcinany dopływ gazu. Wkręć króciec w kolektor ssący, ew zastosuj odpowiedni trójnik na przewód serwa. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |