Amortyzatory F 125p - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hipole przelatały 2 sezony do tego utwardzałem używki z x przebiegiem które były w fiacie jak go kupiłem. Jeździłem na nich naprawdę sporo był okres że fiat to był dupowóz zima 2 lata temu codziennie prawie śmigałem i to nie jakoś emerycko ani nie tylko po gładziutkim. Wysrały się bo nie były już nowe. Miałem jakieś delphi gaz olej na tyle z poloneza wsadzone nowe po 2 treningach sztyce wygięły się w S. wywaliłem je i wsadziłem z powrotem hipolszteiny. Miałem też jakieś seryjne amory firmy krzak ale było tak samo jak teraz. Szukam jakiegoś kompromisu jestem gotów przespawać mocowanie itd.
Dodam że z przodu mam trucka a z tyłu 3 pióra klepane na 13cm.

Co masz namyśli mówiąc przeróbka przez fachowca??

[ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2012-05-04 15:02:54 ]
  
 
Przeróbka fachowca tzn. nie zalewanie amora olejem który w ogóle nie jest do teg oprzeznaczony, tylko zmiana twardości pracy amora poprzez odpowiednie dobranie zaworów przepustowych. Jak dasz amory do kogoś, kto się tym zajmuje, to on już będzie wiedział co i jak. A co do hipolsztajnów - nikt mi nie wmówi, że to działa dobrze, skoro olej jest x razy gęstszy niż amortyzatorowy i jeszcze się pieni...
  
 
Spróbuj uderzyć tu: REGENERACJA UKŁADÓW HAMULCOWYCH I AMORTYZATORÓW MODRZEWIOWA 38 20-138 LUBLIN
Telefon : (81) 743-30-22
Zbity tam robił x lat temu, tylko że nie utwardzał a regenerował, ale gość też przerabia na twardsze. Z tego co pamiętam to u niego mimo że nie utwardzane były i tak nieco sztywniejsze niż seryjne, no i latał na nich długi czas.
  
 
dzięki Krzychu jutro podskoczę do nich ogarnę co jak i w jakiej kasie bo tak nowe amory i tak muszę kupić + ich utwardzenie. Ciekawe czy cena za tę operacje nie dorówna cenie bilów z łady...

Wracając do tematu zmiany oleju. Znalazłem taką ciekawostkę http://allegro.pl/olej-do-amortyzatorow-motul-fork-oil-expert-20w-i2265424353.html ciekawi mnie jak by się zachował olej dedykowany do amortyzatorów 20W.

[ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2012-05-04 16:55:24 ]
  
 
oleje do amorów motocyklowych to trochę inna bajka bo i praca amorów inna. Inny olej będzie do crossa a inny do ścigacza. Podobnie z resztą jak do rowerów. Tam sięwymienia na porządku dziennym, a w amorach samochodowych jakbyś komuś powiedział żeby olej w amorze wymienić to by się popukał w głowe
  
 
Cytat:
2012-05-04 16:39:23, Piotrek42gv pisze:
dzięki Krzychu jutro podskoczę do nich ogarnę co jak i w jakiej kasie bo tak nowe amory i tak muszę kupić + ich utwardzenie. Ciekawe czy cena za tę operacje nie dorówna cenie bilów z łady...


To nie kupuj nowych tylko daj te co masz do regeneracji plus utwardzenie.
  
 
poszukaj amorków z isuzu trooper przednich.

ich długość jak i skok jest identyczna jak amorków z poloneza, jedyna przeróbka to dolne mocowanie ( tulejka ) poza tym są nieznacznie grubsze jednak bez przesady.

kupiłem używki za 200 zł, niedawno były na allegro po 200 zł za sztukę nówki

mowa o bilstein b6
  
 
Macie jakiś pomysł na dobre amortyzatory do 125p/polonezji na ulicę? Bile i koni za drogie. Amory z T4 podobno gówniane. Jakieś gazowe chińczyki z mitsu pajero- słabizna, samochód gnie się na zakrętach. Może bile B4 z pajero? Łada? A może lepiej coś seryjnego np Delphi Duo-Control, tylko gdzie to teraz można dostać?
  
 
Ja mam z tylu Krosno duocontrol (czerwone).W porownaniu do bila dupy nie urywa ale sa zdecydowanie lepsze jak std. Nowe sa niedostepne - ja kupilem ze dwa lata temu nowki via allegro. Ja bede pakowal tam bile b6 z e30. Przod b6 z Lady - dziala OK.
  
 
Cytat:
Ja bede pakowal tam bile b6 z e30. Przod b6 z Lady - dziala OK.


Tzn że jest twardo
Ale czy dział oki ?
  
 
Cytat:
2015-07-07 07:50:49, gregor125 pisze:
Tzn że jest twardo Ale czy dział oki ?



Nie, że jest twardo - tylko, że działa OK - jest sztywno przy wybieraniu zakrętów i nie nurkuje przy hamowaniu. Z tym, że ja dostałem od dobrego duszka amorki z mocowaniami przerobionymi pod fiata bo seryjna łada za krótka.
  
 
Gdzie te amory do lady można dostać?