Amortyzatory F 125p - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czyli najlepiej dociac jeszcze 1 zwoj wsadzic bile i wygldadc jak terenowka? szczegolnie jak wsadze niskie oponki? nie ma innej rady?
nie liczy sie wyglad ale jakosc jazdy.
  
 
możesz sobie obciąć nawet 3.25 zwoja z trucków (mar tak kiedyś miał i jeździł), też będzie jeździć , to twoje auto , jak nie chcesz nim startować tylko lansować się po mieście to co za różnica ? chcesz glebe , to tnij...
bil podniesie ciut zawias.
  
 
a jest mozliwosc kupienia jakis sprezyn sportowych do innego auta/sportowych? firmowo nizszych ktore mozna zalozyc. czy jedynym rozwiazaniem to truck?
  
 
Można zamówić w firmie Polspring sprężyny o odpowiedniej grubości drutu i wysokości jaka Ci się podoba, mogą też zrobić progresywne Koszt za dwie to ok 200 zł. Jakby Ci coś nie pasowało podobno można odesłać i jeszcze taką sprężyne mogą przerobić troche.
  
 
Cytat:
2007-06-17 12:17:29, Drag-On pisze:
Można zamówić w firmie Polspring sprężyny o odpowiedniej grubości drutu i wysokości jaka Ci się podoba, mogą też zrobić progresywne Koszt za dwie to ok 200 zł. Jakby Ci coś nie pasowało podobno można odesłać i jeszcze taką sprężyne mogą przerobić troche.



Daj mi dane do nich PROSZĘ
  
 
Wkradł się mały błąd w nazwę chodziło mi o firme Pospring, a dane już podaje Pospring
  
 
progresywnych sprężyn do kantów, poldków i do tym podobnych nie robią.
  
 
Ja dostałem taką odpowiedź od osoby odbierającej zamówienia, więc taką informacje przekazuje. Bede robił zamówienie w tym tygodniu to zobaczymy co tym razem powiedzą.
  
 
spoko , ja niestety mam te informacje z przed 2 lat. byłoby super gdyby teraz jednak robili progresy do f125 i podobnych
  
 
napisalem do nich maila i mi odpsali ze nei robia sprezyn nadajdcych sie do df, przynjamniej ja tak to zrozumialem.
  
 
panowie

byłem tam jakiś czas temu i z tego co rozmawiałem z kierownikiem to nie ma problemu ze zrobieniem progresywnego springa tylko trzeba by zrobić projekt lub powiedzieć o co nam chodzi , mówił mi ,że mają projekty na sprężynę od trucka więc do kanta też się nada , mówisz ile zwojów , jaki skok , i jaka grubość ( były chyba nawet 16 mm ) , a za progresje jest + 10 zł więc prawie bez różnicy 220 zł kontra 200 , ja na razie nie mam kasy ale jak zmienię zawias na szeroki to przy okazji springi też wymienię
  
 
chodzi mi o cos takiego:

mam andzieje ze wlasciciel pojazdu i zdjecia nie bedzie mial mi za zle jego rozpowszechnianie
  
 
Cytat:
2007-06-19 23:39:51, rafal125p pisze:
panowie byłem tam jakiś czas temu i z tego co rozmawiałem z kierownikiem to nie ma problemu ze zrobieniem progresywnego springa tylko trzeba by zrobić projekt lub powiedzieć o co nam chodzi , mówił mi ,że mają projekty na sprężynę od trucka więc do kanta też się nada , mówisz ile zwojów , jaki skok , i jaka grubość ( były chyba nawet 16 mm ) , a za progresje jest + 10 zł więc prawie bez różnicy 220 zł kontra 200 , ja na razie nie mam kasy ale jak zmienię zawias na szeroki to przy okazji springi też wymienię



kto zbiera zamówienia?? ja jestem na TAK
  
 
ja nie zbieram , pisałem jedynie informacyjnie ,że firma ta jest w stanie wykonać każdą spręzynę a cena 110 zł jest jak najbardziej do zaakceptowania , myślę ,że nie trzeba od razu robić serii , chyba zrobią też pojedyncze sztuki jak poprosisz

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-21 16:44:57, rafal125p pisze:
ja nie zbieram , pisałem jedynie informacyjnie ,że firma ta jest w stanie wykonać każdą spręzynę a cena 110 zł jest jak najbardziej do zaakceptowania , myślę ,że nie trzeba od razu robić serii , chyba zrobią też pojedyncze sztuki jak poprosisz pozdrawiam


po co Wam progresy do kanta
  
 
no jak to , to Ty nie wiesz??
  
 
Cytat:
2007-06-21 20:24:14, Blady pisze:
no jak to , to Ty nie wiesz??


do lansu na mieście?
  
 
1) mam twarde sprężyny
2) mam progresywne sprężyny

Która wersja lepiej brzmi?
Wiec odpowiedz już znasz
  
 
kazdy sie sra tymi "twardymi" sprezynami a wiadomo ze i tak najwazniejasza robote odwala mocny i dobry amor. Jezdzil ktos autem na twardym bilu z seryjna nie cieta sprezyna ? jak to sie zachowuje? bo wg mnie to wlasnie tak sie powinno smigac....
  
 
Cytat:
2007-06-22 19:27:45, rejser pisze:
kazdy sie sra tymi "twardymi" sprezynami a wiadomo ze i tak najwazniejasza robote odwala mocny i dobry amor. Jezdzil ktos autem na twardym bilu z seryjna nie cieta sprezyna ? jak to sie zachowuje? bo wg mnie to wlasnie tak sie powinno smigac....


wrong

zależy do czego służy auto.
jak dla mnie to truck (-2zwoje) i bil