MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Kluczyk z immobilaizerem

 Moderowane przez: cezariusz, mifinka
 Forum » Klub Daewoo Espero » Kluczyk z immobilaizerem
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 Kluczyk z immobilaizerem 
alojzek

KRAKÓW



 2005-04-17 23:24:44^

Witam. Man taki problem : zamaem kluczyk i dorobilem zwyly klucz bez immobilaizera ,bo myslalem , ze jezeli bedzie wisial kawalek starego kluczyka przy owym to wystarczy , ale nie wystarczylo. Moze ktos wie jak dziala kluczyk z immobilaizerem i jak to porzenic do kupy aby dzialal on z dorobionym kluczem. pozdrawiam

2006-02-02 16:53
   



QLogic
Klubowy Weteran

Espero1.5, Nubira2.0
Warszawa Tarchomin



 2005-04-18 00:13:32^

Oryginalny kluczyk z immobiliserem ma z jednej strony, obok swojej metalowej czesci z zabkami taki okragly kawalek plastiku, ktory jest wpuszczony w caly uchwyt kluczyka. To jest wlasnie to co potrzebne jest do uruchomienia auta. Trzeba to umiescic w takim samym miejscu jak bylo to w oryginalnym kluczyku i powinno byc ok.

2014-06-07 09:56
   
qbaj
Klubowy Weteran

pro cee'd 1.6 CVVT
warszawa



 2005-04-18 00:30:46^

moim zdaniem to jest nie do zrobienia domowym sposobem..kluczyk musi byc w scisle okreslonej pozycji..najblizej idealu byloby chyba przyklejenie do nowego kluczyka calej tej czarnej czesci ze starego ale nie wiem czy to wystarczy..jesli nei wystarczy to niestety kiepska sprawa..ale ktos tu juz mial taki problem poszukaj w archiwum

2011-11-25 21:41
   
Robert_S
Klubowy Weteran

Espero 1.8, Omega
Sz - Gw



 2005-04-18 00:34:06^

Powinieneś mieć drugi kluczyk, a przy nim blaszkę z wybitym numerem immobilizera. Bierzesz tą blaszkę, dorabiasz kluczyk z modułem immobilizera (chyba kosztuje ok. 60 zł), potem do ASO a oni zaprogramują kluczyk wg danych z blaszki.
To najlepszy chyba sposób.

2013-06-28 01:19
   
pjacek26
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4342 dni
Scenic+Espero
Iłowa



 2005-04-18 01:14:37^

W Zielonej Górze w Carefour dorobienie kluczyka z immobilizerem kosztuje 180zł, wydało mi się to za dużo i zrezygnowałem chociaż mam tylko jeden oryginalny kluczyk a drugi tylko do otwierania drzwi...

2014-09-24 15:03
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3640 dni
ciągle Nubira
WF



 2005-04-19 12:08:52^

Są w sprzedaży kompletne wkłady stacyjki do Matiza.Składają się one z wkładu stacyjki,cewki immobilisera,2 kluczyków z transponderami.Możesz kupić taki wkład (częstotliwość jest taka sama jak w esperalu) i albo przełożyć transpondery z zakodowanych kluczyków, albo zakodować je w ASO.Musisz tylko pamiętać o przełożeniu cewki-powinno się zostawić starą.W tym układzie będziesz miał 2 kluczyki-1 do drzwi,drugi do stacyjki

2014-07-14 17:24
   
Rysiek2

Dzierżoniów



 2005-04-19 19:23:58^

spróbuj do dorobionego klucza przykleić np.taśmą izolacyjną dokładnie tą część z czipem -dokładnie tak jak w orginale.Niewielkie przesunięcie po osi może być niezauważone przy odczycie kodu klucza przez cewkę.Może a nie musi .Spróbuj.
Imobilajzer działa w skrócie tak.
Po włączeniu zapłonu cewka znajdująca sie pod kluczykiem w stacyjce indukuje pole magnetyczne które wychwytuje czip elektroniczny zatopiony w kluczyku.W wyniku indukcji zostaje on zasilony i generuje kod znany naszemu komputerowi.Ten odpowiada i porównuje z tym co ma w pamięci.Jeśli się to zgadza to odblokowuje wszystkie potrzebne do uruchomienia auta zabezpieczenia np.zapłon,pompa paliwa.

2014-06-09 23:10
   
Grzegorz
Klubowy Weteran

ESPERO 2.0CD
Katowice



 2005-04-19 21:29:19^

Cytat:
2005-04-18 00:30:46, qbaj pisze:
moim zdaniem to jest nie do zrobienia domowym sposobem..kluczyk musi byc w scisle okreslonej pozycji..najblizej idealu byloby chyba przyklejenie do nowego kluczyka calej tej czarnej czesci ze starego ale nie wiem czy to wystarczy..jesli nei wystarczy to niestety kiepska sprawa..ale ktos tu juz mial taki problem poszukaj w archiwum




Eee tam 'pierdolita' , ja mam właśnie tak zrobione że w kluczyku bez immobilisera ( a dokładnie w dwóch sztukach ) w uchwycie wywierciłem otwór i przeniosłem transponder ze starych kluczyków (i nie jest to ta czarna pastylka o której piszecie tylko szklana rurka która jest pod nią ) i zakleiłem klejem na gorąco.
Wszystko działa bez problemów i dopiero ten post przypomniał mi że mam takie 'cudo'

A więc śmiało do dzieła - jak to mówią godzinka roboty dla drwala po wypadku z piłą łańcuchową ....

2013-05-30 22:20
   
Hornblower

Ford Focus
Krosno Odrzańskie



 2006-04-18 14:17:55^

Wyciagam stary post zeby podzielic sie uwaga na temat dorabiania kluczykow z immobiliserem.
Dzisiaj dorabialem i zastanawiam sie skad sie wziely te wszystkie teorie na ten temat i CENY.
Cala operacja trwala 10 minut, facet przelozyl chip i skasowal 20 zl (czyt. dwadziescia).
Ot cala filozofia.
Pozdrawiam


2008-07-18 09:26
   



JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3640 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-04-19 07:32:25^

Cytat:
2006-04-18 14:17:55, Hornblower pisze:
........ facet przelozyl chip i skasowal 20 zl (czyt. dwadziescia). Ot cala filozofia. Pozdrawiam


Trzeba był się się zapytać ile kosztuje taka operacja,jak nie ma skąd przełożyć chipa

Ceny są takie chore,bo jeżeli np. (strzelam) komplet zamków kosztuje 100 zł, to wartość 2 transponderów i cewki immo wynosi 80 zł.


[ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2006-04-19 07:34:47 ]

2014-07-14 17:24
   
malin2
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3794 dni
Espace 2.0T Lancia ...
Poznań - Koszalin



 2006-04-19 08:39:58^

kupowałem klucz w hurtowni DU oryginalny do espero surowy za ok 35 zł został dorobiony wg starego 20-30 zł + kodowanie 30-40 zł cen już dobrze nie pamiętam

-----------------
Z pozdrowieniami Malin
różowy szerszeń dziurawych szos
gg 7079597 malinll@tlen.pl

2014-09-08 15:32
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3640 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-04-19 13:00:31^

Moja firma sprzedaje surówki DU po 25zł netto. Reszta kosmicznych kosztów,typu kluczyk za 160 zł to marża

2014-07-14 17:24
   
piotr_ek
Sympatyk Klubu Espero

Reno Złomguna
Olkósh



 2006-04-19 13:38:39^

Cytat:
2006-04-19 13:00:31, JaRabbit pisze:
Reszta kosmicznych kosztów,typu kluczyk za 160 zł to marża



Podobnie z dopełnianiem klimy (nie nabijaniem od zera). Koszt gazu to kilka zł. Reszta to "podatek od luksusu"... zresztą podobnie jest np. z większymi oponami niż 15 cali. Gumy więcej o 10% a cena wyższa o 40%.

2013-07-15 14:19
   
 Forum » Klub Daewoo Espero » Kluczyk z immobilaizerem
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu