ZABEZPIECZENIA - Czyli co i jak przeciw złodziejstwu - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Alarmy i immobilizery rozbrajam w pierwsze pare minut po scholowaniu auta na serwis...dlaczego ? bo sa TYPOWE.
najwiecej zachodu jest z jakimkolwiek psztyczkiem elektryczkiem,pod warynkiem ze jest dobrze schowany i zamaskowany a wpiecie jest poowijane oryginalnym szkotem.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
nie ma mocnych na złodzieja. smutne, ale taka prawda jest że jak ktoś nasze auto będzie potrzebował to prędzej czy później odjedzie nam nim...

nawet na GPS są zagłuszacze, alarmy to śmiech w biały dzień, jak nie otworzą i nie odjadą od razu to wywiozą na lawecie, a nie wywiozą na lawecie to zwiną kluczyk jak będziemy na zakupach, czy po prostu zatrzymają nas na drodze, poproszą grzecznie o kluczyk i papiery i pojadą dalej, bo chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się kłócił w takiej sytuacji mając do wyboru nóż w plecach i brak auta, albo sam brak auta bez dodatkowych bonusów

jak to mówił mój ulubiony Pawlak "eee, teraaz to na naas nie ma mooocnych"

pzdr
  
 
jestem tego samego zdania. rozmawiałem swego czasu z takim gościem co się w tych klimatach obracał i koleś powiedział, że nie ma takiego samochodu co to go ukraść nie można
a pamiętacie tą akcje jak wchodziła nowa e- klasa? jakiś dyrektor z mercedesa postawił nowego meśka pod hotelem Victoria w Warszawie i powiedział, że jak w przeciągu godziny ktoś ukradnie tego merca to będzie mógł go sobie legalnie wziąść
efekt?
merol zginął po 15 minutach i to nikt nie wiedział jak bo cały czas był "na oku" samego dyrektora i nie tylko.
to miał być test nowych zabezpieczeń samochodu, który jeszcze nie był w sprzedaży
  
 
A może coś takiego ?:Guard system
Nie trzeba żadnych alarmów, kodów, przycisków. Wystarczy opalić i jechać.
Jak piszą, skuteczność znalezienia obiektu to 90% .
  
 
no może to i niezłe tylko nie dość że montaż 1100 to jeszcze ten coroczny abonament
  
 
można i tak
  
 
Cytat:
2007-04-10 21:38:37, Talus pisze:
można i tak

ooo LOL
  
 
Nie zazdroszczę układowi kierowniczemu tego auta...
  
 
Witam wszystkich. CHyba was troche zasmuce. blokady skrzyni biegow nie sa wiekszym problemem,laga na kierownice to jeden wielki smiech a alarmy zakladane w serwisie to jakies 10 min roboty. Prawdziwym skutecznym zabezpieczeniem jest GPS firmy "loł dżek". nic go nie zakluci , jest bezprzewodowy. jedyna wada to jego cena. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-04-16 16:34:57, Maniekkk24 pisze:
Witam wszystkich. CHyba was troche zasmuce. blokady skrzyni biegow nie sa wiekszym problemem,laga na kierownice to jeden wielki smiech a alarmy zakladane w serwisie to jakies 10 min roboty. Prawdziwym skutecznym zabezpieczeniem jest GPS firmy "loł dżek". nic go nie zakluci , jest bezprzewodowy. jedyna wada to jego cena. pozdrawiam




to ameryki tym nie odkryłeś
  
 
Cytat:
2007-04-14 19:55:20, AdS pisze:
Nie zazdroszczę układowi kierowniczemu tego auta...


Słychać, że już chyba na wykończeniu jest
  
 
To zabezpieczenie jest bezpieczne dla samochodu
  
 
Tak jak koleszka Jackal pisze to robią nędzarze nie złodzieje smiech na sali

MisiekII:

ekhm, 2005-06-03 14:29:05 - wtedy


[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2007-05-12 22:54:50 ]
  
 
Chyba jedyne realne zabezpieczenie to GPS do momentu kiedy nie zostanie wyłonczony przez osoby trzecie) Wszystko inne jest guzik warte bo samochód w najgorzym razie ładuje się na lawete i wtedy wszystkie zabezpieczenia o d... potłuc. Jednak nawet GPSa dość łatwo można zakłócić a "fachowcy" pewno dysponują odpowiednim sprzętem do tego procederu.
Problem jest w tym że złodziej w momencie kradzieży nie myśli za bardzo co tu zrobić by zdjać lage czy blokade skrzyni ale ma gotowe rozwiązania nad którymi główkował sporo czasu i to co nam się wydaje nie do przejścia dla niego jest banalnie proste.
W przypadku drogich samochodów tylko ubezpieczenie AC ratuje sprawe i nic więcej w tym temacie się nie wymyśli. Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: PiterK dnia 2007-05-14 15:36:20 ]
  
 
Porady - zabezpieczenia antykradzieżowe

Z laską na kierownicy

Blokada mechaniczna jako jedyne zabezpieczenie to za mało. Ale wespół z systemem elektronicznym najczęściej skutecznie zniechęci złodzieja. Obwaruj się!

Wiele osób skutecznie zniechęciło się do blokad mechanicznych, bo kojarzy je przede wszystkim z takimi wyrobami, jak popularny przed laty Mul-T-Lock. Była to niewygodna w obsłudze kłódka montowana na topornym i szpecącym kabinę wsporniku, o który bardzo łatwo było uderzyć kolanem. Współczesne blokady skrzyni biegów nie mają z nią jednak nic wspólnego. Są w całości ukryte pod konsolą środkową deski rozdzielczej bądź tunelem (najczęściej widać tylko gniazdo klucza), a montuje się je, wykorzystując istniejące śruby i otwory technologiczne pojazdu, co do minimum ogranicza ingerencję w konstrukcję auta. Inne niż blokady drążka zmiany biegów urządzenia mechaniczne właściwie zniknęły już z rynku. Jedynym wyjątkiem jest certyfikowana przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej blokada przepływu paliwa OSA 1 gdyńskiej firmy OSA.

Tylko z certyfikatem
W sklepach spotkać można wiele mechanicznych zabezpieczeń antykradzieżowych, np. w postaci "lasek" na kierownicę. Jeszcze więcej podobnych produktów przeznaczonych jest do zabezpieczania motocykli i skuterów. Na ogół nie ma sensu wydawać na nie pieniędzy. Dobry poziom zabezpieczenia zapewniają wyłącznie blokady mające certyfikat wydany przez Zakład Certyfikacji Wyrobów Instytutu Mechaniki Precyzyjnej. Egzotyczne gwarancje nie mają sensu, bo nie sposób zweryfikować ich autentyczności, a kwalifikacje polskich złodziei znacznie przewyższają wyobrażenia zagranicznych konstruktorów.

Wystarczy obrót klucza
Jeszcze przed kilku laty najbardziej popularne były blokady z wyjmowanym bolcem. Obecnie rynek zdominowały jednak blokady ryglowe, które zamyka się, przekręcając i jednocześnie wciskając zamek bądź też przez samo przekręcenie klucza w zamku. Blokadę taką otwiera się potem jednym obrotem klucza, nie trzeba wyjmować żadnego bolca czy rygla. Firma Dipol oferuje ponadto współpracujące z blokadą urządzenie elektroniczne, które przypomina o konieczności jej zamknięcia.

Blokady motocyklowe
Działanie mechanicznych blokad antykradzieżowych do motocykli polega najczęściej na blokowaniu tarczy hamulcowej (wykorzystuje się otwory tarczy wentylowanej). W postaci najbardziej wyrafinowanej mogą być one wyposażone także w system elektroniczny, który włącza alarmowanie przy próbie siłowego zdjęcia blokady. Na liście wyrobów rekomendowanych przez PZU znajdziemy produkty niemieckiej firmy ABUS oraz krakowskiej firmy RIDER. Pierwsza z nich oferuje również mające atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej łańcuchy do przypinania motocykli oraz blokady przeznaczone do quadów.

z "Auto Świata"
  
 
19-latek ukradł z samochodu radio warte 50 zł
Policja zatrzymała go na gorącym uczynku w nocy. Następnego dnia sąd zdecydował o jego aresztowaniu na trzy miesiące
Za kradzież z włamaniem grozi od roku do 10 lat więzienia.

Źródło: Gazeta Wyborcza Szczecin
  
 
no to się chłopak obłowił

pzdr
  
 
To wydaje się być ciekawym zabezpieczeniem:
Albatross
  
 
następna 'gorąca' ciekawostka
  
 
Moim zdaniem zlodziej powinien byc skazany zaocznie na natychmiastowe przytrzasniecie lapy drzwiami...raz za kazda setke strat jaka wyrzadzil.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer