Złomowanie samochodu - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-05-26 01:18:01, Grzech pisze:
U nas to zawsze paranoja. Ma wejśc przepis, ze zepsute komputery bedzie można tylko w specjalnych punktach skupu oddawać, a za wyrzucenie do śmietnika będzie mandat.



no tak bo one chodzą na uran i inne radoaktywne pierwiastki kolejny martwy przepis
  
 
Polska to jeden z niewielu krajów na świecie gdzie na dzień dobry w prawie każdym urzędzie czy w sklepie człowiek traktowany jest jak potencjalny kombinator czy złodziej. I w momencie załatwiania spaw musi udawadniac ze tak nie jest. A jak narazie to państwo polskie i w dupe jebani ministrowie nas okradają.
  
 
Cytat:
2005-05-26 02:30:06, Wujek-Kajtek pisze:
(...) Ty też Rejsik???




Co się tyczy nowych przepisów - chyba nasilą się kradzieże aut mocno rozbitych...
  
 
Witam
Dzisiaj dowiedziałem się że można złomować auto na takim zwykłym złomie niekompletne nawet bez silnika. Płacą wtedy 0,20zł od kilograma tylko samochód ma byc bez tapicerek, gum, szyb. Aha żeby dostać papier żeby wyrejestrować trzeba zapłacić 130zł. Czyli wtedy wyjdzie, że tzrba bedzie dopłacić 20 - 30zł.
  
 
Mam takie do kolegów pytanie: czy nadal nadwozie jest częscią zamienną? Czy jeżeli mam auto całkiem pordzewiałe, a "dopadnę" nadwozie w dobrym stanie bez numerów i papierów np. właśnie na złomie - czy jest taka możliwość żeby je zastosować w moim aucie? Lub czy ewentualnie mogę od kogoś kupić samo nadwozie jako częsc zamienną?
  
 
Nadwozie od dłuższego czasu nie jest w Polsce częścią zamienną. Prawo o ruchu drogowym zabrania wymiany nadwozia samochodu. Jedyna legalna metoda wymiany nadwozia polega na kupnie zarejestrowanego samochodu z dowodem rejestracyjnym (może być bez silnika, wnętrza, zawieszenia... słowem - wszystkiego, byle w papierach był to nadal oficjalnie samochód) i zrobienie przekładki elementów ze swojej starej budy do nowej, włącznie z silnikiem jeśli jest taka potrzeba. Starego auta (a raczej tego co z niego zostanie) w takiej sytacji też trzeba się jakoś pozbyć ale o tym już było

[ wiadomość edytowana przez: Mrozek dnia 2005-06-05 23:22:43 ]
  
 
Dzisiaj przy okazji tematu złomowania mówili na TVN ,że w pierwszej kolejności na złomowiska powinny trafiać maluchy i Polonezy ...........
  
 
Cytat:
2005-07-02 19:51:30, mati_lecha pisze:
(...) na złomowiska powinny trafiać maluchy i Polonezy ...........


A ile płacą ? bo jak dadzą mi za mojego 5 kzł to z miejsca oddaje
  
 
Cytat:
2005-07-02 19:51:30, mati_lecha pisze:
Dzisiaj przy okazji tematu złomowania mówili na TVN ,że w pierwszej kolejności na złomowiska powinny trafiać maluchy i Polonezy ...........


Czyżby kolejny dziennikarz z kompleksami?
  
 
Z tym złomowaniem to jakaś lipa. U mnie ( w Częstochowskich stronach)jeszcze mozna spokojnie kombinować i ludzie normalnie na części rozbieraja auta...Sam niedługo pare sztuk bede miał na podwórku więć....
P.S Rejs będzie miał rywala...
  
 
A chciałbym wszystkich poinformować, że wczoraj weszły przepisy, że za każdy brakujący kilogram dopłaca się 10 zł.
Natomiast muszę powiedzieć, że wcale nie jest to po to żeby dać zarobić złomiarzom. Otóż razem z tym przepisem weszły w życie też inne. Każdy złom musi mieć wybetonowany plac, kanalizację na całym terenie, wagę samochodową z atestem unijnym, pojemniki do segregacji pozostałości po samochodach z atestem unijnym, dodatkowo teren musi być specjalnie przeznaczony na punk złomowania pojazdów.
Co z tego wynika?
Otóż z 700 złomów na terenie PL pozostanie około 45-50.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-07-02 22:53:13, Wujek-Kajtek pisze:
o z tego wynika? Otóż z 700 złomów na terenie PL pozostanie około 45-50. Pozdrawiam

czas pokaże. Co bedzie to bedzie trzeba bedzie kombinować.
  
 
Cytat:
2005-07-02 22:53:13, Wujek-Kajtek pisze:
A chciałbym wszystkich poinformować, że wczoraj weszły przepisy, że za każdy brakujący kilogram dopłaca się 10 zł. Natomiast muszę powiedzieć, że wcale nie jest to po to żeby dać zarobić złomiarzom. Otóż razem z tym przepisem weszły w życie też inne. Każdy złom musi mieć wybetonowany plac, kanalizację na całym terenie, wagę samochodową z atestem unijnym, pojemniki do segregacji pozostałości po samochodach z atestem unijnym, dodatkowo teren musi być specjalnie przeznaczony na punk złomowania pojazdów. Co z tego wynika? Otóż z 700 złomów na terenie PL pozostanie około 45-50. Pozdrawiam



i teraz mamy... wszystkie czarne scenariusze wchodzą w życie. Chcieliśmy miec unię to teraz k...a mamy.
A jeśli żeczywiscie za każdy brakujący kilogram trzeba bedzie dopłacać 10 zł.
To nagle wzrośnie liczba "kradzieży" aut starych wrośnietych w ziemie...
  
 
Zgadza się. A najlepsze jest, że jak dotąd żaden złom w Krakowie nie zamierza prowadzić dalszej działalności.
Obawiam się, że niestety Maxi Szrot (czyli najwięksi oszuści i zdziercy) pozostaną, bo mają kasę na zakup urządzeń i wykończenie placu.
Ehh makabra
  
 
ale żeby 10 zł za kilo to przesada... Moze 1zł za kilogram?
4-5 zł dają na skupie za kilogram miedzi.

Wyobraź sobie że złomujesz samochód i wychodzi 20 -30 kilo mniej. Co robisz? dopłacasz 200 - 300 zł żeby się samochodu pozbyć ???

bo ja bym wolał żeby mi go ukradli w takim momencie
  
 
Cytat:
2005-07-02 23:20:37, LifeGuard pisze:
ale żeby 10 zł za kilo to przesada... Moze 1zł za kilogram? 4-5 zł dają na skupie za kilogram miedzi. Wyobraź sobie że złomujesz samochód i wychodzi 20 -30 kilo mniej. Co robisz? dopłacasz 200 - 300 zł żeby się samochodu pozbyć ??? bo ja bym wolał żeby mi go ukradli w takim momencie

och ! tacy jesteśćie zdegustowani !
a WUJEK DOBRA RADA mówi -
wlej trochę betonu w profile i drzwi to dopłacą oni
  
 
Cytat:
2005-07-02 23:36:17, automatic pisze:
och ! tacy jesteśćie zdegustowani ! a WUJEK DOBRA RADA mówi - wlej trochę betonu w profile i drzwi to dopłacą oni



toć to wiadomo. że nie ma lepszych progów nad betonowe
  
 
To was zasmuce, nie tylko masa się liczy ale tez czego brakuje w samochodzie. Wykaz tych elementów, których brak jest niedopuszczalny , wydało ministerstwo jako rozporządzenie.Sam beton w miejsce silnika nie wystarczy.
  
 
Cytat:
2005-07-02 23:57:00, goldrs pisze:
To was zasmuce, nie tylko masa się liczy ale tez czego brakuje w samochodzie. Wykaz tych elementów, których brak jest niedopuszczalny , wydało ministerstwo jako rozporządzenie.Sam beton w miejsce silnika nie wystarczy.

o oto nie trudno - kopę starych tłoków i jakiś stary blok -

z dziurą w okolicy pola nr -partrz pan jak się motor przy 100 rozflancował
  
 
LifeGuard
Cytat:

i teraz mamy... wszystkie czarne scenariusze wchodzą w życie. Chcieliśmy miec unię to teraz k...a mamy.
A jeśli żeczywiscie za każdy brakujący kilogram trzeba bedzie dopłacać 10 zł.
To nagle wzrośnie liczba "kradzieży" aut starych wrośnietych w ziemie...



hehe zgadza sie kto chcial ten chcial a teraz juz na zmiany troszke za pozno jak to kiedys po upadku komuny powiedzial niezyjacy juz kuron : gorzej nie bedzie ale bedzie za to smieszniej i czy nie sprawdzan sie ??

Grzech
Cytat:
Mam takie do kolegów pytanie: czy nadal nadwozie jest częscią zamienną? Czy jeżeli mam auto całkiem pordzewiałe, a "dopadnę" nadwozie w dobrym stanie bez numerów i papierów np. właśnie na złomie - czy jest taka możliwość żeby je zastosować w moim aucie? Lub czy ewentualnie mogę od kogoś kupić samo nadwozie jako częsc zamienną?



nadwozie nie bedzie czescia zamienna bo wychodze z zalozenia ze dla nich nadwozie jest elementem samochodu do ktorego trzymaja sie wszystkie podzespoly itp .. ale przejdzmy do pytania kiedys gdy byl;em mlodszy chcialem ze zlomu odkupic rame do Jawy 350 TS zeby przelozyc do niej manele z mojej peknietej ramy i zapytalem wlascicela zlomu czy dalo by sie wystawic jakis papier na posdstawie ktorego moglbym sie ubiegac pozniej o jakie kolwiek dokumenty albo papier z ktorym mogl bym jezdzic na co on odpowiedzial ze moze mi wypisac swistek ale nic mi ten swistek nie pomoze w takjakby nowym zaidentyfikowaniu tej ramy czyli innymi slowy wypisze swistek po to ze gdy rama bedzie stala w garazu i dojebie sie policja to pokazuje im ze nie ukradlem a co najwyzej kupilem ze zlomu . czyli po h ... komos taki papier !