Zostań agentem Men In Black!

Zostań agentem Men In Black!03.08.2002
Już najwyższy czas, aby agenci wyruszyli na szlak – od 2 sierpnia br. Tommy Lee Jones i Will Smith powracają na srebrne ekrany, tropiąc kosmitów w II części hollywoodzkiej superprodukcji "Men in Black" ...

Już najwyższy czas, aby agenci wyruszyli na szlak – od 2 sierpnia br. Tommy Lee Jones i Will Smith powracają na srebrne ekrany, tropiąc kosmitów w II części hollywoodzkiej superprodukcji "Men in Black".

Zostań agentem Men In Black! 1 Już w tej chwili zainteresowani użytkownicy Internetu mogą pójść w ich ślady. Od początku lipca na stronie www.mercedes-benz.com/MIB2 Mercedes-Benz pilnie poszukuje agentów, którzy podjęliby się emocjonujących, trudnych misji w Internecie.

Podobnie jak agenci w filmie, agenci w grze online staną przed trudnym wyzwaniem – kosmici planują wykraść pionierską, innowacyjną technologię ogniwa paliwowego skonstruowanego przez Mercedesa, która pozwoli im na bezproblemowe przemierzanie galaktyk. Wzywamy wszystkich, którzy lubią zmuszającą do myślenia rozrywkę oraz chcieliby zabawić się w grę online o niezwykłych, zmieniających się sytuacjach i wyzwaniach, do zatrzymania kosmitów, zanim będzie za późno.

Zostań agentem Men In Black! 2 Gra składa się z kilku etapów. Zanim gracze rozpoczną poszukiwania kosmitów w I misji, mogą uczestniczyć w szkoleniu agentów w celu sprawdzenia i podniesienia swoich umiejętności. Następnie muszą wziąć udział w 4 misjach. W misji I rozpoczyna się poszukiwanie kosmitów w światowym centrum gier i hazardu, Las Vegas, które zupełnie niespodziewanie jest zasypane kilkudziesięciocentymetrowymi zaspami. Do osoby, która rozwiąże śniegową zagadkę (za którą przypuszczalnie stoją jakieś złowrogie pozaziemskie siły) zwróci się z pilną, rozpaczliwą prośbą o pomoc tajne, podwodne laboratorium badawcze.

W tym momencie rozpocznie się misja II. Jakikolwiek kontakt z laboratorium o nazwie Deeplab 04 (w którym prowadzone są ściśle tajne prace rozwojowe nad innowacyjnym system napędowym) zostaje nagle i w tajemniczy sposób przerwany. Agenci online muszą natychmiast pomóc rozwiązać tę zagadkę.

Tylko tym agentom, którzy okażą się wystarczająco przebiegli i zdolni skorzystać z szeregu różnych metod i umiejętności, uda się podążać śladami kosmitów we wszystkich 4 misjach. Będą musieli wyrobić w sobie zdolność wyczuwania istot pozaziemskich. Jaki drobny szczegół wskaże miejsce pobytu kosmitów? Co warto wziąć ze sobą, a co może być potrzebne w następnym zadaniu? Szczególne wyzwanie w tej fascynującej grze online przygotowanej przez Mercedes-Benz polega na tym, że to sami gracze muszą zorientować się, co zrobić w następnej kolejności. Ale nie są pozostawieni sami sobie. Mogą skontaktować się z innymi agentami za pośrednictwem funkcji Messenger działającej w czasie rzeczywistym i wymieniać się pomysłami, informacjami i zasobami. Największe sukcesy odniosą ci agenci, którzy z powodzeniem wykorzystają podejście zespołowe w celu szybkiej realizacji zadania.

Zostań agentem Men In Black! 3 Warto jest wziąć udział w grze. Gracze, którzy ukończą 4 misje awansują z poziomu młodszych rekrutów do poziomu doświadczonych superagentów. We wrześniu br. Mercedes-Benz i Columbia TriStar zorganizują losowanie, w którym jeden z najlepszych detektywów zostanie wybrany jako zdobywca rewelacyjnej wycieczki do Hollywood. Zwycięzca oraz wybrana przez niego osoba polecą do Los Angeles i zamieszkają w ekskluzywnym hotelu.

Na miejscu przewidziano atrakcyjny program – będzie można przyjrzeć się Hollywood od kuchni, odwiedzić studia filmowe wytwórni Columbia oraz obejrzeć miejsca, w których kręcono "MIB II". "Zostań agentem MIB" to gra online proponowana przez firmę Mercedes-Benz w ramach szeroko zakrojonego, światowego programu marketingowego realizowanego wspólnie z Columbia TriStar mającego na celu rozreklamowanie pojawienia się na ekranach filmu "Men in Black II".

Zostań agentem Men In Black! 4 W tej hitowej, drugiej części filmu Mercedes Klasy E odgrywa ważną rolę jako niezawodny pojazd agentów. Istotną częścią tej wspólnej akcji promocyjnej jest szeroko zakrojona kampania marketingowa firmy Mercedes-Benz (w telewizji, w prasie, w kinach oraz w punktach sprzedaży) w ponad 20 krajach, której celem jest zwrócenie uwagi na wykorzystanie Mercedesa Klasy E w filmie oraz na związaną z tym przygodową grę online. Adres internetowy: informacje i ilustracje związane z grą można znaleźć na stronie www.mercedes-benz.com/MIB2.

Źródło: DaimlerChrysler