Seat Exeo z dieslem i przekładnią Multitronic

Seat Exeo z dieslem i przekładnią Multitronic03.02.2011
Europejska oferta Seata Exeo poszerzyła się o wariant z przekładnią Multitronic oferowaną z silnikiem diesla. Hiszpański model będzie teraz dostępny z jednostką 2.0 TDI CR o mocy 143 KM współpracującą z automatyczną, 7-biegową ...

...skrzynią sekwencyjną Multitronic. Zastosowanie tej przekładni oznacza także, że przy kierownicy pojawią się specjalne manetki.

Seat Exeo z dieslem i przekładnią Multitronic 1 Przypomnijmy, że oprócz tego Seata Exeo można nabyć z jednym z czterech silników benzynowych: 1.8 TSI o mocy 120 KM, 1.8 TSI o mocy 160 KM, 2.0 TSI o mocy 200 KM i 2.0 TSI o mocy 210 KM i dwoma innymi dieslami 2.0 TDI CR o mocy 120 i 170 KM. Wszystkie diesle łączone są z 6-biegową przekładnią manualną. Z automatem Multitronic występuje tylko jeszcze jednostka 2.0 TSI o mocy 200 KM.

Exeo sedan wyposażony w 2.0 TDI CR o mocy 143 KM i przekładnię Multitronic osiąga prędkość maksymalną 208 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,3 sekundy. Zużycie paliwa w tym przypadku kształtuje się na poziomie 5,8 l/100 km, a emisja CO2 na poziomie 153 g/km.

Źródło: Seat, opracowanie: BM