Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Dyfer

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-04-09 07:35:20

Numery są na górze. Jakieś 3cm od dekla,na środku.Może się uda je odczytać za pomocą lusterka. Dyfer wymieniłem, ale nie powiem żeby to była relaksowa robota. Pozdrawiam.
2004-04-27 19:13
  
 
 2004-04-08 07:28:54

Dzięki . Wiem już wszystko. Zostały mi do odkręcenia "tylko" te 4 śruby od góry, chyba dzisiaj podejdę do nich radykalnie, za pomocą kątówki. O numerach napiszę wieczorem.
2004-04-27 19:13
  
 
 2004-04-08 00:27:31

No wlasnie, też mnie chyba czeka wymiana mostu bo cos juz w nim zaczyna sie zle dziać. Moim problemem jest to ze niemoglem znalesc numerów "GM" na moscie. Patrzylem na kanale ale nieznalazlem. Czy mozliwe ze sa gdzies na góze dyfra, tak ze niewidac ich dopuki sie go niewymontuje? Chcialem porównac te numery z dyfrem od Senatora 3.0 12V i sprawdzic czy nadal by sie od takieo autka. Wie ktoś może czy naal by sie taki do Omegi3000 24V ?? Albo wie ktoś moze jakie sa tam numery "GM". Jak coś wiecie to napiszcie - bede wdzieczny.

-----------------
THC RALLY SQAD
2016-09-19 15:52
  
 
 2004-04-07 14:02:58

ja zacząłem od odpięcia czujhników abs póżniej odkręciłem półosie od koła te imbusy następnie amortyzatory żeby całość opadła niżej ,nestępna czynność to odkręcić wał od mostu podnieść auto żeby całość opadła tj. most i belka acha trzeba jeszcze odkręcić 4 śruba podtrzymujące tył mostu i na koniec czeka cię najlepsze z góry są też 4 śruby na nich jest przykręcony most do belki ja z ich odkręcenienm miałem wielki problem musiałem nawet odkręcić drążek stabilzacyjna żeby mieć lepsze dojście kluczem na klucz oczywiście musiałem założyć metrową rure a i tak śruby nie poszły wcale łatwo ale mam nadzieje że tobie pujdzie lepiej myśle żenic nie pomyliłe bo ja to robiłem z pół roku temu a tak w ogóle to zmień mazde na pożądne auto czyli omegę
2008-05-31 14:55
  
 
 2004-04-06 23:53:48

Dzięki, że się nie obraziłeś, znaczy masz poczucie humoru. Jak jest w A dokładnie nie wiem, ale jak sądzę, trzeba odpiąć półosie, wał przy główce, u mnie jeszcze czujniki ABS-u, a potem trzy śruby mocujące główkę do belki zawieszenia. Podejrzewam, że dobrze by było po podniesieniu bryki zapewnić sobie możliwość podpierania wahaczy powinno to ułatwić demontaż półosi czyli przesunięcie po wielowypuście.
Mogę się mylić, może jeszcze ktoś coś podpowie, a parę osób już mosty wymieniało.
Pozdrowienia z Wawy dla Śląska, Janusz
P.s., poszukaj w archiwum, powinieneś coś znaleźć
2013-01-14 10:29
  
 
 2004-04-06 22:14:13

Dzięki za taktowną sugestię ale przy aucie WSZYSTKO robię osobiście. Z tym że w zasadzie używam mazdy a OMĄ jeżdzi syn, który nie ma czasu. Wracając do tematu czy demontaż muszę zacząć od strony koła / te imbusy/ ?
2004-04-27 19:13
  
 
 2004-04-06 20:50:24

Jacek tak zadane pytanie budzi moje wątpliwości, czy powinieneś się za to brać sam. Gdybyś zapytał o momenty dokręcania śrub, to by świadczyło, że twoja oma mniej ryzykuje. Tych ostatnich nie znam, może ktoś z kolegów ci pomoże, ale sama wymiana główki mostu to po prostu wystarczy popatrzeć ud spodu i widać.
Pozdr, Janusz
2013-01-14 10:29
  
 
 2004-04-06 07:31:28

Chcę wymienić dyfer ale nie bardzo wiem jaka jest kolejność demontażu. Może ktoś pomoże.
2004-04-27 19:13
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM