2006-10-28 22:50:17
Adam punkt dla Ciebie daję zdjęcia (dzięki za nie).
Najpierw kilka niusów.
Mam przepsutnice w wydechu!
Szpera trzyma mocno. Trzyma tak, iż nie ma potrzeby odkręcać kół przed podniesieniem. Z Adamem razem musiliśmy kręcić kołem.
Jak myślicie jaka firma zrobiła dla Lotusa tłumiki i katy? Są tabliczki na katach i tłumikach. Było śmiesznie gdy odkrywaliśmy (w zasadzie to Adam) nowinki lotusa.
Zdjęcia.
Hamulce przednie.
Przy okazji wymieniałem w evo termostat. Kartonom mówimy stanowcze nie. Wahler za 26 zł, taki sam był orginalnie zamontowany.Dacie wiarę, że sobie pękł?
Dwie świece udało się odkręcić zanim raczka klucza made in auchan pękła. No i do cylindrów trafił profi olej do szpery
.
Profi taśma łączy trzeci pas i robi się 4 miejscowe auto
Parę zbędnych reczy zostało wyprowadzone.Mysz chyba się już wyniosła.
Zdjęcie podpięcie kompa, kto by spamiętał jak to podłączyć
Tylne hamulce.
Lunch na profi siedzeniach co za przyjemność
Czas kupić trzeci garaż, przydałby się
.
Kto to złoży tak aby wszystko pasowało?
Skrzynka lotusowa (corvetowa) wymagała pewnych przeróbek.
To tyle. Na dziś potrzebna jest wyciągarka do silnika i komplet nowych tylnych sprężyn.
Acha chamy z parkingu za..... pompe paliwa nawet nie wiadomo jaka była. Pewnie ktoś ją wsadził do swego auta z gazem. Do tej pory zachodze w głowę po co komu był używany termostat?
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-10-28 22:52:17 ]