Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

BMW E36 325i dziwne szarpnięcia i strzały ??? - Strona 2

 Moderowane przez: Bialy, Miro600V
 MotoNews.pl » BMW Auto Klub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2006-07-10 13:14:03

Zyggy, a czy cewki ZUNDSPULE o innym numerze są równie awaryjne? Mam się ich obawiać?
Pozdrawiam
2008-05-01 13:21
  
 
 2006-07-09 18:03:33

Opis problemu w skrócie:
w większości silników wyposażonych w takie cewki występuje problem z wypadaniem zapłonów podczas dużego obciążenia silnika przy małej prędkości obrotowej, czyli podczas ruszania czy przyspieszania z małej prędkości obrotowej. Efektem jest szarpanie silnika, lub złudzenie że silnik gaśnie na chwilę.
Przy biegu jałowym rezystancja mieszanki jest znacznie mniejsza, wobec czego nawet słaba iskra jest w stanie ją zapalić.
Twoje problemy według mnie na 99% są związane z defektem cewek. Spróbuj znaleźć kogoś z silnikiem M50 i sprawnymi cewkami i zrób przekładkę na próbę.
2006-12-11 10:58
  
 
 2006-07-09 16:23:28

Dziękuję za podpowiedzi.
Dziś zdjąłem plastikową pokrywę i moim oczom ukazały się cewki dokładnie takie jak napisał Zyggy.
Zastanawia mnie tylko jedno, a mianowicie jeżeli cewka jest walnięta to wolne obroty powinny lekko kuleć, a u mnie sa płynne.
Jakie są objawy błędu cewek, które wymieniłeś, a których nie wykrywa komputer?
2006-07-14 17:35
  
 
 2006-07-08 16:00:14

Przepływomierz to jedna sprawa, ale problemem mogą być też cewki. Jeśli masz zamontowane cewki z napisem ZUNDSPULE i numerem 1 726 177, to na pewno należy je wymienić. Cewki te mają specyficzny defekt, który przy diagnostyce nie ujawnia się, a dopiero przy dużym obciążeniu.
2006-12-11 10:58
  
 
 2006-07-08 00:45:51

zacznij od dokładnego wyczyszczenia wtyczki wchodzącej w przepływomierz i pinów w przepływomierzu.najlepiej wyczyścić papierem ściernym robiąc z niego cieniutki rulonik tak aby wszedł w okrągłe wejścia w wtyczce,możesz jeszcze dodatkowo poprzyginać delikatnie te okrągłe wejścia cienkim śrubokrętem.u mnie był taki problem bo nie łączył któryś pin w przepływomierzu,u ciebie może być to samo.sprubój ,to nic nie kosztuje w przeciwieństwie do przepływomierza
2007-10-27 13:14
  
 
 2006-07-07 20:45:05

Witam!
Mam duży problem z moim wozem BMW 325i 24V bez vanosa.
Kłopoty zaczęły się od zepsutej sondy lambda, którą wymieniłem, ale zauwazyłem, że wóz nie ma do końca tekiego powera jak wcześniej. Kiedy zahamuję lub zwolnię i następnie dodam lekko gazu, że wóz przyspiesza na niskich obrotach to przez moment się zadławi, natomiast kiedy ostro ruszę z dużym gazem to potrafi sie przydławić i strzelić. Dodam, że nie mam instalki gazowej, także te "jaja" dzieją się na benzynie co mnie bardzo dziwi.
Na gnieździe diagnostycznym nie pokazuje żadnego błędu.
Byłem już pogadać u elektryka, który powiedział, że przyczyną strzałów może być jedynie cewka lub rzepływomierz z tym, że gdyby cewka była walnięta to obroty byłyby niestabilne i wykazałby to komputer na teście, a o przepływomierzu powiedział, że zdarza się, iż w wozach z przebiegiem ponad 200 tyś. występują przypadki zużycia i pierwsze strzały, które powodują dalsze jego zniszczenie.
Może mieliście podobne przypadki lub domyślacie się co może być grane? Sprawdzę każdą informację, gdyż nie będę zaczynał od zakupu nowej przepływki.
2006-07-14 17:35
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » BMW Auto Klub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM