Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Kilometry stoją w miejscu

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2005-06-02 11:24:17

Czasami też pomaga pociągnięcie za linkę (pod maską) tak, aby na odcinku ściana grodziowa - licznik było jej jak najmniej i żeby była prosta.

PS Jak kiedyś kupiłem podróbkę linki to i tak mi od nowosći drgała niestety, nie mówiąc o stukaniu, tak więc linka lince nierówna.

[ wiadomość edytowana przez: QNA dnia 2005-06-02 11:25:33 ]
2016-04-30 21:23
  
 
 2005-05-30 20:07:01

Niewiem ale u ojca(ja mam digitala ) jak sie taka glupawka dziala zawsze pomagalo ponowne odpiecie linki przy napedzie w skrzyni lekkie wyciagniecie wsadzenie pokrecenie i na nowo zlozenie z lekko wyciagnieta linka.W 9/10 razy skutkowalo
2015-10-26 16:51
  
 
 2005-05-30 15:23:11

Sołtys, czasem takie jaja się robią w miejscach, gdzie pancerz przechodzi przez otwory w nadwoziu, znaczy tam, gdzie są gumowe przelotki, uchwyty mocujące itp. Sprawdź to, bo kiedy pancerz nie jest solidnie i centrycznie w nich osadzony, będzie trzęsło . Jeśli to jest ok, to skontroluj jeszcze sam reduktor i wejście linki w szyblościomierz, rzadko, ale zdarza się, że kwadrat potrafi się wyciąć i linka tam dostaje trzęsiawki.
Smarowanie "towotem" może spowodować większe opory i grzanie się linki, więc trzeba umiaru, najlepszy do tego jest smar grafitowy, ten co tak qr,,,ko brudzi
2013-01-14 10:29
  
 
 2005-05-30 08:49:59

Cytat:
2005-05-24 17:54:55, JanuszGnitecki pisze:
Natomiast drgania są skutkiem zagiętego pancerza linki, na to pomoże jedynie wymiana


Właśnie wymieniłem lineczkę. W zakresie 20-60 drgania są spore,a linka nowa i podsmarowana oliwą silnikową. Zagięć brak - same łuki. Zastanawiam się nad ponownm demontażem i solidnym pociągnięciem towotem na całej długości.

-----------------
2015-10-07 08:49
  
 
 2005-05-24 19:07:51

są inne przełożenia niestety, mialem taki licznik w legendzie PRL - u czyli PF 125
2013-01-14 10:29
  
 
 2005-05-24 18:04:29

licznik od omy to już wyciągałem z tysiac razy..jutro oblookam jeszcze.......może ktoś chce kupić mechanizm licznika, to jest od wersji na MPH...ale może części niektóre są takie same

pozdrawiam
2013-09-17 18:05
  
 
 2005-05-24 17:54:55

Jeśli by to była linka, to nie działałby też szybkościomierz. Usterka tkwi w kołach zębatych napędu liznika przebiegu. Natomiast drgania są skutkiem zagiętego pancerza linki, na to pomoże jedynie ymiana
2013-01-14 10:29
  
 
 2005-05-24 16:03:25

Odnosnie tego ze licznik stoi to również przyczyną pierwsza możę być ukręcona linka licznika . wyciągnąc wkład i sprawdzić ,jeżeli jest cały to jak pisał poprzednik trybki plastikowe licznika.
2009-10-11 14:58
  
 
 2005-05-24 16:00:03

Miałem taki przypadek prwdopodobnie linka zacina sie w pancerzu /rdza/.Rozbierz deske odchyl licznik/bez zdejmowania kierownicy/. Odłacz linke licznika i wstrzyknij strzykawka w pancerz troche oleju.Jeżeli nie pomoże to linka bedzie do wymiany,czasami razem z pancerzem.Lub pancerz linki jest gdzieś zagięty. Wymiana linki i pancerza bo i tak za jakis czas sie ukręci.
2009-10-11 14:58
  
 
 2005-05-24 15:48:55

a u mnie znowu jest takie coś że wskazówka strasznie drży tak od (leżącej020km/h do 40km/h i jeszcze casami drży przy 60-80km/h

skutki cofania licznika??czy moze cos mniej drastycznego

pozdrawiam
2013-09-17 18:05
  
 
 2005-05-24 13:07:58

Wielkie dzięki
Jak tylko będe miał dzień wolny i sprzyjającą pogodę zabieram sie za to, u mnie pewnie jest ta sama przyczyna
2015-04-18 11:03
  
 
 2005-05-24 00:16:49

Witam
Miałem podobny problem co ty. U mnie powodem tego iż kilometry stały w miejscu była ślizgająca się (wytarta) zębatka poruszająca cyferki. Aby to naprawić trzeba rozebrać prędkościoierz (bardzo delikatnie), następnie rozebrać mechanizm poruszający cyferki (wybić taki wałek na której jest stalowa zębatka). U mnie pomogło lekkie zbicie otworu taj właśnie zębatki (tak by ciasno wchodziła na wałek). Potem wystarczy wszystko poskałdać i "ustawic" prędkościomierz by nie kłamał. Trochę to zagmatwanie piszę ale śpiący jestem . Jak będę miał trochę czasu to porobie foty co i jak. Sama naprawa(bez wypontowania zestawu wskaźników) zajęła mi niecałe pół godziny, tak więc życzę pryjemnej pracy
Pozdrawiam Fester
2013-04-05 22:40
  
 
 2005-05-23 23:34:28

Witam
Żadko zwracam uwage na licznik kilometrów ale ostatnio mi sie to przytrafiło i stwierdziłem że stanęły w miejscu. A co gorsze nawet zdrowe walenie w deske ( może coś zaskoczy) nie przyniosło rezultatu nawet manipulowanie tym przyciskiem do resetowania przebiegu. Czy ten główny licznik jest połączony z tym mniejszym? bo jeśli tak to może zablokował mi się ten przycisk, bo jeśli nie to pewnie ślimak!!!. A może ktoś już to rozbierał bo na starych postach szukałem ale bez rezultatów
2015-04-18 11:03
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM