2006-04-07 13:24:55
Wymiana samych uszczelniaczy przodu i tyłu skrzyni nic nie da , za uszczelniaczem z przodu jest panewka , a z tyłu łożysko igiełkowe , które trzeba również wymienić , ponieważ to właśnie luz na nich powoduje nieszczelność uszczelniaczy .
Jest to dosyć proste i nie należy się obawiać że coś zepsujemy.
Do uszczelnienia przodu musimy odkręcić wszystkie 12 śrub widocznych na rysunku nr.7 i delikatnymi uderzeniami odbić obudowe sprzęgła od skrzyni uwarzając przy tym na skrzynie żeby się nie rozpołowiła i z wyjętej obudowy wybijamy panewke starą i wbijamy nową i skręcamy całość .
To samo dotyczy łożyska igiełkowego z tyłu na rys. nr. 8 dobrze widać tylny łącznik gumowy i za nim tylną obudowe , którą musimy ściągnąć ,aby wymienić łożysko .Potrzebna jest długa nasadka 30mm na śrube wałka wychodzącego ze skrzyni i odrobine specjalistycznego silikonu . Podczas odkręcania tyłu ,przód(obudowa sprzęgła) musi być skręcony .
Bardzo ważne jest aby podczas wkłądania sprzęgła hydrailicznego trafić na ząbki pompy oleju sprzęgłem , w przecimnym razie skrzynia nie dojdzie nam całkowicie do silnika i podczas dokręcania zostanie uszkodzona . Na dwuch ostanich zdjęciach bardzo dobrze są widoczne wycięcia na ząbki w części , która wchodzi do skrzyni.
-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników
WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA
autoseba@o2.pl
[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-04-07 15:31:10 ]