Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Projekt Omega 3000

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2010-12-02 17:05:43

Lambda przy wklepanym do konca niema znaczenia, ja bym zaczal od podmiany przeplywki.
Na uwalonej mialem podobnie, tyle dolek byl w przedziale 4-4.5tys obrotow

-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
2016-06-20 19:03
  
 
 2010-12-02 09:34:21

Cytat:
2010-12-01 20:57:56, eron pisze:
Ps. Pisałeś o elektrowni mając na myśli kable/świece/zapłon czy szeroko pojętą kablomanię?



kable/ świece wątpię, czy dadzą taki efekt akurat w tak wąskim przedziale obrotów, ale już przepływka czy lambda może coś zamieszać. Masz trochę szukania, współczuję.

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2010-12-01 21:55:51

bez obrazy ale zakochaj sie jeszcze raz,, ale w kobiecie a nie kupie złomu albo sie napij aminodżusów.
jest takie stare powiedzenie że z g.. bata nie wyklepiesz
ale i tak trzymam kciuki bo jestes git

-----------------
...
2020-11-01 21:57
  
 
 2010-12-01 20:57:56

No to, że mi nikt nie wywróży z kuli to wiedziałem jak zacząłem pisać o problemie bardziej mi chodziło o to, gdzie szukać / co sprawdzać i wykluczać.

Co do paliwa to dziwne jest właśnie, że po chwilowej "zamułce" objaw mija. Ale zapewne manometr da 100% pewności. Jak dobrze pamiętam to u Piotra kiedyś mierzyliśmy ciśnienie, bo miał to "wtyczkę" do listwy. Będę musiał się uśmiechnąć, podpiąć ustrojstwo i poprzeciągać go porządnie w pełnym zakresie.

Pytanie - co dalej..?

Ps. Pisałeś o elektrowni mając na myśli kable/świece/zapłon czy szeroko pojętą kablomanię?


-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."

[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2010-12-01 21:00:06 ]
2024-04-24 21:18
  
 
 2010-12-01 16:38:57

Cytat:
2010-12-01 15:29:30, eron pisze:
U nas póki co raczej cisza



cisza, bo raczej nikt nie stwierdzi zza kompa jaki wpływ na pracę silnika akurat w tym zakresie ma zdłubana "na oko" głowica.

trochę szukanie igły w stogu siana, ja bym zaczął od ciśnienia paliwa z manometrem na oku w czasie wkręcania na obroty, a jak już wykluczysz wsio łącznie z elektryką - faktycznie przekładka głowicy na serię i test prawdy...

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2010-12-01 15:29:30

Jest na terenie Trójmiasta kilka hamowni i podejrzewam, że pomiar AFR nie będzie problemem. Zapewne taniej byłoby to zrobić tak jak zasugerował -kudlaty- , natomiast po cichu liczę że ktoś "kompetentny" z obsługi takiej profesjonalnej hamowni byłbym w stanie pomóc poszukać przyczyn tego zjawiska. Jeszcze się nie zebrałem za stworzenie tematu na racingforum.pl a myślę że ktoś będzie w stanie podpowiedzieć. U nas póki co raczej cisza więc postaram się za to zabrać dzisiaj wieczorem.

Pzdr.,
Eryk

-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."
2024-04-24 21:18
  
 
 2010-11-29 18:38:43

AFR latwiej i taniej bedzie sprawdzic u jakiegos gazownika na analizatorze

-----------------
[s] Czesci do Senatora 3.0 24V
2016-06-20 19:03
  
 
 2010-11-29 10:30:11

..Eryk a masz mozliwość pojechania na jakąś hamownie i sprawdzenia w całym zakresie AFR ?

[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2010-11-29 10:31:43 ]
2012-12-16 13:16
  
 
 2010-11-28 20:03:38

eryk gratuluje wytrwałości wszak nasze projekty powstały w 2006 roku...a pozatym może ktoś z adminów założyłby jakiś podwieszony wątek dla " nawiedzonych zboczonych napaleńców" którzy codziennie odmawiają pacież do znaczka opla

-----------------
na tą chwilę ubezpieczone 6 literków opla i 48 zaworki:)
2013-09-28 10:08
  
 
 2010-11-28 19:11:54

Czas trochę odkurzyć..

Silnik po ponownym remoncie (już łącznie z tulejowaniem bloku i usprawnieniem pompy oleum) ma najechane niecałe 3tys. km. Zacząłem go trochę kręcić i niestety nadal ma objaw który występował również wcześniej (może niektóry pamiętają z Borska) - gdzieś w graniach 5.500rpm jakby się przydławiał na chwilę. Początkowo zastanawiałem się czy to nie problem z brakami paliwa (wtryski / pompa), jednak objaw ten występuje na każdym biegu, praktycznie w tym samym zakresie obrotów i po przejściu tej "dziury" tak od 5.800 - 6500 dalej ciągnie "normalnie" (przynajmniej tak mi się wydaje).

No i teraz czas na szukanie przyczyn. Po wstępnym wykluczeniu zasilania na pierwszy ogień wysuwa się głowica, a dokładniej moje zabiegi stomatologiczne na niej. Może przesadziłem i w tym zakresie obrotowym robią się jakieś zawirowania powietrza / mieszanki - tylko teoretycznie im więcej obrotów tym powinno być gorzej (jeszcze szybszy przepływ powietrza czyli jeszcze większe wiry), a tak nie jest, bo ta "turbo-dziura" mija. Chciałem się zapytać, czy ktoś ma pomysł gdzie (i jak) szukać dalej. Jechać gada podpinać na hamownie, zobaczyć co powiedzą wykresy i co panowie z obsługi będą w stanie po tym wywróżyć / zasugerować?

Chcę też założyć wątek z moim problemem na racingforum - może ktoś z mądrzejszych tam poradzi od czego zacząć itd.
Mam drugą głowicę seryjną - ostatecznie będę mógł ją założyć tak jak fabryka zrobiła, albo raz jeszcze grzebać (i spier*olić ponownie ) z trochę większym umiarem.

Dajcie znać co Wam przychodzi na myśl a propos poszukiwań przyczyn(y).

Pozdrowienia,
Eryk

-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."
2024-04-24 21:18
  
 
 2010-06-10 11:45:06

eriiscon i co ztym filmikiem ??
2011-07-20 22:04
  
 
 2008-11-09 01:12:02

No i kolejna udana operacja na długiej liście Senatora - dzisiaj późnym wieczorem bestia ożyła w nowym wcieleniu

Z uciętym wydechem wydaje bulgot jak amerykańskie V8
Może wrzucę jakiś krótki filmik w najbliższym czasie.

What can I say? Raz jeszcze wielkie dzięki Adam (za te czary przy wiązce ), no i co mi pozostało - czas zacząć walić ogniem z dupy


Pozdrawiam,
Eryk

-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."
2024-04-24 21:18
  
 
 2008-06-11 09:14:39

Cytat:
2008-06-10 23:20:32, eron pisze:
Przy okazji sorry Kuba za te zdjęcia (raczej ich brak), ale mam chwilowo wietkong. Na dniach będą zrobione. Pozdrawiam, Eryk



Nie ma sprawy. Zrobię za tydzień nalot na 3city, to obejrzę sobie wszystko z każdej strony

-----------------
2021-12-26 00:52
  
 
 2008-06-10 23:20:32

Opornie Sesja..
Dopiero wczoraj zaholowaliśmy trupa pod mój dom, nawet nie mam czasu do niego podejść. Jutro prawdopodobnie przyjdzie czas na wygrzebanie C30LE.

Spokojnie, to o co pytałeś masz zaklepane
Przy okazji sorry Kuba za te zdjęcia (raczej ich brak), ale mam chwilowo wietkong. Na dniach będą zrobione.

Pozdrawiam,
Eryk

-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."
2024-04-24 21:18
  
 
 2008-06-09 21:06:37

i jak ida prace?

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2020-06-15 02:09
  
 
 2008-06-01 01:52:22

srebna na pewno ucieszy sie z nowego serducha

Co zreszta gratow ze starej Omci? Mam nadzieje, ze caly czas o mnie pamietasz

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2020-06-15 02:09
  
 
 2008-05-31 23:59:17

pieknie byle do przodu

nie rozumiem tylko czemu obciales te portki...

No chyba ze masz zapas i szkoda bylo czasu na krecenie
2023-02-06 21:01
  
 
 2008-05-31 21:23:24

Powoli prace postępują:

Już gdzieś to widziałem


I to, co zostało ze starego rumpla po operacji


Niedługo przystępujemy do przekładania silnika tam, gdzie jego miejsce (niestety tu nie pójdzie tak szybko i bezboleśnie, bo do srebrnej z flexem w ręku nie dopuszam )

Pozdrawiam,
Eryk


-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."

[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-05-31 21:26:24 ]
2024-04-24 21:18
  
 
 2008-05-19 22:04:06

Po ostatnich rozmowach z Ilkiem na temat wag podzespołów układu korbowego, znalazłem wkońcu (po dłuuuugich porządkach w pokoju ) karteczke z wagami - niestety tylko korbowodów, aczkolwiek to na korbowodach były największe różnice.

Korba 1 cylindra
Góra: 455,4gr , stopka: 224,6gr
Teraz nie pamiętam, czy wagi stopek spisywałem ze śrubami czy bez, w każdym razie wyważane były stopki ze śrubami.

Korba 2 cylindra
Góra: 437gr, stopka: 213,2gr

Korba 3 cylindra
Góra: 435,8gr, stopka: 214,8gr

Korba 4 cylindra
Góra: 439gr, stopka: 214,6gr

Korba 5 cylindra
Góra: 439,6gr, stopka: 215,6gr

Kroba 6 cylindra
Góra: 433,5gr, stopka 215gr

Jak widać z powyższych wag - nieruszone pozostały jedynie: góra 6 korbowodu i stopka korby nr. 2. Całą resztę trzeba było "ogolić", ze szczególnym poświęceniem przy zestawie nr. 1

Pozdrawiam,
Eryk


-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."

[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-05-19 22:06:47 ]
2024-04-24 21:18
  
 
 2008-04-23 20:43:08

..Nice

[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2008-04-23 20:45:16 ]
2012-12-16 13:16
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM