2007-11-06 11:01:28
po pierwsze - urg - podziwiam, niezły bajkopisarz się ujawnił
po drugie - do rzeczy
sylwetka A - jak na tamte czasy nawet niezła i całkiem nieszablonowa, dobrze wpasowała się w gamę Opla. Dziś podoba mi się tylko wersja po liftingu. Nietypowe w limuzynie smaczki jak listwa nad tylnym kołem dodają uroku i chyba poprawiają Cx - jak również np. schowane pod maskę wycieraczki.
Podobną listwę nad tylnym kołem miał wstępnie zaakceptowany prototyp MB W201 "190", jednak zrezygnowano z tej opcji jako nazbyt awangardowej
Maska - wg mnie ładnie komponuje się z resztą nadwozia, przetłoczenie a la Rekord spaskudziłoby czystą linię przodu i pasowałoby bardziej do Evki czy nawet 3000...
Evo - za dużo agresji do 3,0. Powinni od razu dawać 4,0
Lotus - oczywiście ideał z całej linii A. Kosztowny ideał
Senator - to auto powinno podbić rynek. Świetne proporcje nadwozia, komfort, z 24v pod maską była to naprawdę dobra i niedroga limuzynka - niestety wg różnych ekspertów zadecydował brak prestiżu... a szkoda.
Be - tylko z niewielkim obniżeniem i pakietem Irmiego, najlepsze z dołożonym przodem od FL
Wnętrze - oczywiście inne w A i Be z uwagi na lata produkcji, zawsze praktyczne i przyjazne w obsłudze. I więcej nie wymagam - może tylko lepiej trzymających foteli.
-----------------
...hodowca.