Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2107 morphio - Strona 3

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 ... 45 46 47
 Autor 
 2018-10-24 13:05:18

Bardzo interesujący projekt ! ile silnika zostało w oryginale ?
2022-12-29 17:26
  
 
 2018-10-24 08:17:32

Czyta się to dobrze więc musi wyglądać i zapieprzać dobrze

czekam na filmik bo to bardzo ciekawy projekt
2020-07-14 08:53
  
 
 2018-10-23 17:06:58

No to panie, bardzo fajnie. Dobrze, że to w końcu zaczyna jechać i ładnie się odpychać. Dłub, dłub, bo ja jestem zielony w tym co robisz.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2018-10-23 15:34:26

wczoraj w końcu miałem mój dzień
dzieci prawie zdrowe zostały odprowadzone do szkoły i żłobka, trochę sprawunków i wolne w końcu

więc tak
pojechałem na obwodnicę, a tam jest taki zjazd z ronda, który prowadzi w pole. ustawiam się tam i dłubię w komputerze wpisuję pierwszą mapę i w palnik na drogę, wracam, wpisuję drugą mapę i powtórka, wracam i ..... . po dwóch godzinach sprawdzania moich map (wypocin) zacząłem modyfikować to co napłodziłem i ............................... znalazłem

w końcu mam wyjściową mapę zapłonu i wtrysku.
wyjściową bo póki co na niej oprę swoje dalsze testowanie i modyfikowanie
oczywiście mapa zapłonu też jest do poprawek



tak to wygląda a efekt jest piorunujący, bynajmniej dla mnie i dla Piotrka - Rally77, który to mnie dzisiaj odwiedził i miał przyjemność przejechać się ze mną na obwodnicy

silnik nie pracuje jeszcze poprawnie na wolnych obrotach do momentu rozgrzania, trochę szarpie podczas normalnej jazdy ale podczas jazdy tzw. zero jedynkowej urywa dupę spytałem Piotra co o tym sądzi, jaka jest różnica między naszymi Ładami. Odparł że w porównaniu do mojej to jego wcale nie jedzie

oczywiście nie obyło się bez różnych przygód, np: na stacji jak zatankowałem to mi silnik zgasł i nie chciał odpalić, jak zapalił to od razu gasł - tak jakby paliwa nie dostawał. w końcu zabrakło prądu i zadzwoniłem do kumpla żeby mnie zapalił na kable. poczekałem 10 minut i zanim kumpel przyjechał to akumulator się trochę "uspokoił" i silnik zapalił od strzała albo podczas którejś z prób silnik zaczął kichać, prychać i warkotać a przyczyną był spadający wężyk od podciśnienia z kolektora ssącego - lewe powietrze.

jak się obrobię to postaram się jakiś filmik zmontować
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-10-15 09:30:50

tak naprawdę to dopiero jak podglądałem różne mapy na internecie i zaobserwowałem co się dzieje na wyświetlaczu podczas pracy silnika zrozumiałem że robię to trochę na odwrót
mianowicie, ustawiałem kąty zapłonu w miejscu gdzie silnik wcace nie pracował a tam gdzie się coś działo było bez zmian
to okienko, które jest podświetlone to aktualny status pracy silnika i trzeba zmieniać wartości tam gdzie jest największa aktywność
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-10-15 07:27:55

Ćwicz, ćwicz, później mi będziesz tłumaczyć co i jak.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2018-10-15 00:07:01

"na szybko" zrobiłem jeszcze jedną mapę zapłonową, każda modyfikacja da mi jakieś informacje co zmieniłem a co należy zmienić

2024-03-07 17:08
  
 
 2018-10-14 22:37:43

takie coś w sobotę urzeźbiłem w końcu, jak Jolka spała



na razie tylko na zapłon mi czasu starczyło a nad mapą paliwową dopiero popracuję, może dziś wieczór
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-10-04 14:57:54

dzisiaj było pojeżdżone
i chyba ..... coś zaczynam łapać co tam trzeba zmieniać
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-10-03 18:46:46

Prawdę mówiąc, nie wiem dlaczego dopiero teraz zamówiłem sobie zasilacz samochodowy do laptoka
A jeśli jutro dopisze pogoda i wygospodaruję trochę czasu (ustawię jako priorytet), to może w końcu pojeżdżę trochę maszyną i popróbuję coś ustawić w końcu wszystko jest zrobione i nie ma na co zwalać winy za niezestrojenie ecu z silnikiem samochód od miesiąca prawie, stoi i czeka wszystkie ptaki z okolicy już go obsrały
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-08-30 08:32:18

mój włącznik wentylatora włączał wentylator w zakresie 94-99'C a to za wysoko jak dla mnie i sposobu ujeżdżania mojego wechikułu dlatego wymieniłem na taki z zakresem 89-93 (czy jakoś tak)
myślę że w ten sposób silnik też szybciej będzie schodził z temperatury i utrzymywał ją na niższym poziomie
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-08-30 00:33:18

Cytat:
2018-08-30 00:01:51, morphio pisze:
dzisiaj przez przypadek zauważyłem że mam zimowy włącznik wentylatora chłodnicy natychmiast wymieniłem go na letni



Chyba nie ma potrzeby, zaraz znowu zima
2019-06-17 22:22
  
 
 2018-08-30 00:01:51

dzisiaj przez przypadek zauważyłem że mam zimowy włącznik wentylatora chłodnicy
natychmiast wymieniłem go na letni
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-08-23 21:28:47

Jest lepiej ale jeszcze muszę zrobić nowy wlot powietrza na masce żeby bardziej łapał powietrze i kierował je na filtr. Wrażenia z jazdy jak zawsze super, tym bardziej że układ chłodzenia trzyma temperaturę, wciąż wysoką ale stabilnie koło 95 stopni. Trochę też nad wymianą powietrza pod maską trzeba popracować, żeby był większy przeciąg

No i to strojenie silnika, ciągle w planach
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-08-23 09:53:29











takie wrażenie mam że tak jakby dużo miejsca się zrobiło nagle

dodatkowo wleciały nowe tarcze i klocki hamulcowe oraz sprężyny przednie.
coś jeszcze muszę zrobić z regulatorem paliwa, dam go bliżej wtryskiwaczy.
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-08-21 21:30:42

bezrobocie w końcu mam nielimitowany czas dla siebie w garażu

więc tak, jako że zmieniłem chłodnicę na oryginalną mosiężną, z której jeszcze nie wiem czy jestem zadowolony, pozmieniałem i przewody chłodzenia a raczej ich ułożenie wróciło do oryginalności. z wiązku z tym, ta wspaniała tuba dolotowa, którą urzeźbiłem z żywicy już mi tam nie pasuje i trzeba zrobić nową . bogatszy o ostatnie doświadczenia, temat zamknąłem w jednym dniu roboczym. niebrandzlowałem się jakoś szczególnie i wyszło to bardzo fajnie. następnym razem będę już próbował chyba próżniowo dodatkowo zrobiłem przegrodę termiczną między filtrem a silnikiem żeby było bardziej profi na właściwą stronę wrócił też zbiorniczek wyrównawczy, choć w inne miejsce. muszę jeszcze zamontować pochłaniacz oleju bo jednak przy ciągłym pałowaniu to mgiełka olejowa jest i trochę to wszystko świecące czasem jest.

zbiorniczek spryskiwacza wyleciał do kabiny za fotel kierowcy i coś jeszcze musze zrobić z regulatorem ciśnienia paliwa. jest po złej stronie

zdjęcia zapodam jak je sobie przerzucę z telefonu
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-07-30 13:53:13

przeboje przebojami, wszystko w silniku było liczone, robione na porządnych częściach z Estonii
jeśli chodzi o uszczelkę, jej jakość i grubość, to od początku miałem do niej obiekcje ale Olavi zapewniał że tak powinno być. po jej wypaleniu był w ciężkim szoku i pisaliśmy trochę o tym ale co tam korba bokiem nie wyszła

jest progres ale nie ma czasu
2024-03-07 17:08
  
 
 2018-07-29 10:19:43

Adaś, widzę ze tradycja podtrzymana, przeboje być muszą 😉

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-04-30 22:39
  
 
 2018-07-29 06:15:21

Ale szaleństwo normalnie Frankenstein hehe

-----------------
H... na to kŁADE i tak dalej jade!!
Jedyny LADZIERZ w Miastku
2024-01-05 23:41
  
 
 2018-07-27 23:27:09

A Grzegorz ma około 18 i tłoki nie walą w głowicę.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 ... 45 46 47
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM