| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
boldor
125p konstancin | 2011-04-27 22:54:27 Jak ci się nie spieszy to jutro lub pojutrze przejrzę piwnicę jak znajdę swoje to zerknę jakie tam były dysze wkręcone |
2015-11-27 23:08 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-04-27 22:58:02 Ale ty w końcu opanowałeś te gaźniki w tym pugu czy dopiero na weberach poprawa była? Generalnie to myślałem żeby jutro z tym powalczyć bo w końcu to się nie wyrobię do czerwca, a większość roboty jeszcze przede mną. |
2019-07-10 20:44 | |
boldor
125p konstancin | 2011-04-27 23:20:45 Opanowałem, ale poza dyszami paliwa trzeba było air box założyć inaczej nie dało rady, dopiero z air boxem zaczęło to jakoś jeździć, gaźniki były z R1 średnica 40mm, może najpierw pokombinuj z przydławieniem powietrza |
2015-11-27 23:08 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-04-28 02:32:11 motocyklowe gazniki w wiekszoci bez airboxa czy innego przeszkadzacza nie pochodza. |
2024-02-15 20:17 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-04-28 07:25:14 Skoro tak to czemu zagranicą jeździ tego trochę z gołymi trąbkami i nikt nie mówi o zakładaniu airboxa? Z drugiej strony spotkałem się z akcją że w gaźnikach z r6 oprócz zwiększenia paliwa zatyka się dysze powietrza, może o to chodzi?
Zresztą u mnie to już chodzi i auto i tak jest trochę żywsze niż na starym gaźniku, tylko czuć że nie rozwija mocy harmonijnie(czasem np przy delikatnym ujęciu gazu przez chwile jakby lepiej przyspieszał). Inna sprawa że pod koniec zeszłego sezonu samochód kompletnie stracił osiągi i jeszcze nie wiem czym to było spowodowane, także w sumie jedzie gorzej niż świeżo po złożeniu tego motoru. Na razie zmienię jeszcze aparat zapłonowy i zobaczę.
|
2019-07-10 20:44 | |
boldor
125p konstancin | 2011-04-28 20:48:37 może powinieneś jeszcze synchronizacje przeprowadzić, tylko nie widziałem u ciebie krućców do podciśnienia w kolektorze |
2015-11-27 23:08 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-04-28 21:10:34 Synchro wpływu na osiągi raczej mieć nie będzie. A króćce zrobić to akurat najmniejszy problem. Jutro zmienię aparat zapłonowy i zobaczę czy się coś poprawi, a potem ewentualnie rozwierce, tylko nie wiem od ilu zacząć ale chyba na początek 145 będzie. |
2019-07-10 20:44 | |
boldor
125p konstancin | 2011-04-28 21:23:17 Ja u siebie właśnie tak jechałem zawsze o 0,10 do góry ale na ilu kończyłem chyba około 160-170, ale stu procentowej pewności nie mam było to 6-7lat temu |
2015-11-27 23:08 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-05-13 22:06:56 Dobra , gdzie ja tu wsadzę filtry
No i z ciekawszych wieści to dziś trochę testowałem i padła skrzynia, także start w CA stoi pod znakiem zapytania.
|
2019-07-10 20:44 | |
Furiosus (M) Furious Moderator
duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2011-05-13 22:11:12 skarpetki załóż - nic innego nie wyda ----------------- DON'T THINK!!! DRINK!!!
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły... |
2021-02-19 13:54 | |
Kuba2107
Łada 2107 Krosno | 2011-05-14 11:10:07 kylo z jakiego motoru to są gaźniki?? |
2019-01-09 11:23 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-05-15 14:58:41 Ja wiem Darku że skarpety, tylko powiedz gdzie i co kupić tak żeby nie wyszły drożej od całego silnika razem z tymi gaźnikami.
Zresztą i tak muszę trochę porzeźbić żeby choć skarpety weszły i się od razu nie podarły, pomijam już inne kwestie jak choćby usunięcie centymetrowych schodów z dolotu
Kuba gaźniki są od Hondy CBR 600 F2. |
2019-07-10 20:44 | |
Piotrek42gv
125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-05-15 15:15:24 daj krótsze fagumy jak sie da oczywiście. I wyszmąć jakieś dodatkowe mocowanie tych gaźników bo wibracje ohvki mogą powodować zsuwanie gum.
a czym je zasilasz seryjną pompą paliwa?? ----------------- "Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)" |
2016-07-24 19:30 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-05-15 15:36:58 Da się jeszcze parę mm skrócić bo potem gaźniki dochodzą do aparatu zapłonowego, jak znajdę trochę czasu to to ogarnę. Co do mocowania to właśnie gumy redukują wibracje, ale jakaś dłuższa trasa zweryfikuje czy nie trzeba ich jakoś jeszcze zamocować.
Pompa paliwa jest fabryczna, tylko musiałem zmniejszyć ciśnienie. |
2019-07-10 20:44 | |
Piotrek42gv
125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-05-15 15:43:02 Jak zmniejszyłeś ciśnienie?? Jakiś regulator ciśnienia czy jakieś mody z trójnikami na przewodach??
W sumie co do gum masz rację ale nie zmienia to faktu że i tak mogą sie zsuwać chyba że zrobisz fazki na kolektorze wtedy powinno byc już bez stresu Gorzej jak na CA w połowie próby wypadną Ci gaźniki ----------------- "Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)" |
2016-07-24 19:30 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-05-15 15:52:42 Fazki mam , a co do regulacji ciśnienia wybrałem profesjonalne rozwiązanie z trójnikiem |
2019-07-10 20:44 | |
enes
FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2011-05-15 22:29:56 Kylo coś dla Ciebie o czyszczeniu gaźników TUTAJ----------------- OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły. |
2020-10-13 16:42 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-05-22 00:19:55 Odświeżam.
Dzięki pomocy Bartka i Zbitego fiat stoi już bez silnika i skrzyni. Skrzynie już mam drugą, a po rozbiórce silnika okazało się że wytopił się trochę bardziej niż myślałem i obecnie się szlifuje, także chyba trzeba będzie wspawać przegrody.
Ma ktoś może jakieś foto jak to sensownie zrobić?
|
2019-07-10 20:44 | |
mar125 (M) Furious Moderator
124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2011-05-22 09:09:32 Cytat:
| 2011-05-22 00:19:55, kylo125 pisze:
Odświeżam. Dzięki pomocy Bartka i Zbitego fiat stoi już bez silnika i skrzyni. Skrzynie już mam drugą, a po rozbiórce silnika okazało się że wytopił się trochę bardziej niż myślałem i obecnie się szlifuje, także chyba trzeba będzie wspawać przegrody. Ma ktoś może jakieś foto jak to sensownie zrobić?
|
|
str. crofta o dohc
ja mam ponawiercany pierścień dookoła smoka (5mm luzu od dna) do tego w poziomie tak jak się dało żeby tylko pompa ze smokiem wlazły (poziom wypłaszczenia michy z tyłu)
----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"
P.U.H. MARAKANT
Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek [ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2011-05-22 09:10:05 ] |
2021-02-12 09:09 | |
kylo125 F&F MEMBER
Fiat125p Lublin | 2011-06-12 21:09:11 Jako że silnik już złożony i dotarty na CA w Białej pokuszę się o podsumowanie montażu gaźników.
Zostało jeszcze parę drutów i nierozwiązanych kwestii, ale 600km po remoncie przejechałem bez problemów, w tym zaliczając start w track dayu.
Gaźniki dalej mają seryjne dysze, pobawiłem się tylko w przytykanie dysz powietrza no i w tym momencie mam raczej mocno za bogato, ale już przed Biała tego nie ruszałem bo auto jeździ całkiem sprawnie. Trzeba było też rozwiercić głowicę pod średnicę gaźników bo mój kolektor się nie zwęża w stronę głowicy.
Przy okazji zawory i gniazda zrobione na 3 kąty i lekko odchudzone są zawory ssące.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to auto jest zauważalnie elastyczniejsze, a i góra się poprawiła. Nawet kolega który ma dwóje po dobrym remoncie stwierdził że mój z dołu lepiej idzie Przydałby się tylko piąty bieg bo nawet na dużym kole na czwórce obroty idą na czerwone pole. Chłodnica oleju z kawasaki daję radę , ale chyba termostat nie działa, bo o ile auto gauge pokazuje poprawnie to nawet przy pałowaniu nie przekracza ok 65 max 70 stopni. Za to przy spokojnej jeździe w trasie jest poniżej 50
Także na chwilę obecną oprócz znalezienia jakiś pasujących i niedrogich filtrów to muszę sprawdzić ten termostat i ogarnąć skład mieszanki bo raz że spalanie psuje mi humor a dwa że słabo się jeździ po mieście jak po postoju na światłach przylewa go tak że ciężko ruszyć, a czarna chmura z tyłu przedostaje się do środka i wali spaliną.
Do tego muszę ogarnąć ile oleju wchodzi w chłodnicę i przewody, bo po wlaniu 4,5 litra miałem dolną kreskę, ewentualnie przegroda w misce przeszkadza i miarka pokazuje zły stan.
Jeszcze foto poglądowe:
|
2019-07-10 20:44 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ] |
|