Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2103 "77 - plyszczarz86 - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-03-27 20:57:49

Bardzo Ci się śpieszy? Bo za jakieś 2 miechy będę miał Ew jak swoją rozbiorę, to mogę Ci przesłać, bo nie będzie mi pilnie potrzebny, ale to dopiero jak się cieplej zrobi-za jakieś 2-3 tygodnie, mam nadzieję. Jak coś to priv. Pozdrawiam. Ładna trójeczka tak wogóle pomimo tej rdzy Powodzenia w pracach

-----------------
Kiedyś samochody miały duszę. Były budowane z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów.
Była Lada 2107 1988, 1.3
MZ ETZ 250 '82
BMW E30 318i '88
Jest: Lada 2103 1976, 1.5 na kołkach ;)
BMW e30 318is '89
2013-07-04 13:31
  
 
 2009-03-27 18:17:48

Potrzebuje bloady trzymającej maske w pionie zeby na głowe nie leciała. Moja złąmała sie pare lat temu i narazie kijem od mopa podstawiam, ale zaczyna mnie to denerwować. Ma ktoś może, bo w rzeszowie i okolicach to jest nie do zdobycia?
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-27 14:00:58

takie coś
Ale jak zabezpieczany element jest zdrowy.
2022-08-23 11:54
  
 
 2009-03-26 22:35:04

Na kołyske nie mam miejsca niestety, wszystko od dołu bede robił z najazdu (spawanie na podnośniku u mechanika). Dobra skoro mam otwory wlewowe to jeszcze pytanie czym to zalać? i czy wogóle to robić? wiem, ze leje sie np stary olej, ale nie mam do takiego dostepu. moze jest coś innego też zabezpieczającego?
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-26 18:30:58

Latwo poszlo
2015-06-03 00:00
  
 
 2009-03-26 15:10:01

Oh dziękuję bardzo miły jesteś. Połechtałeś moje ego
2024-03-29 21:18
  
 
 2009-03-26 12:36:31

jak zdejmiesz wykladzine na progach to przy przednim slupku (i bodajze srodkowym) beda 2 duze dziury przez ktore mozna pieknie wpuscic srodek konserwujacy. Ja swoja tak zalalem, ze 3 dni z niej cieklo. Nadal jestem przekonany, ze lata z blachy jest lepszym pomyslem niz wlokno szkladne, choc A13 zna sie pewnie lepiej
2015-06-03 00:00
  
 
 2009-03-26 11:12:05

Do tego wszystkiego pasuje auto na kolyske polozyc...

-----------------
Klatka potrzebna.
Moze bile na tyl, i szpera :) Moze metalowe sprzeglo ? Albo klowa ? :)
2019-01-22 20:28
  
 
 2009-03-25 20:34:19

właśnie mam pytanie, jak to jest z zalewaniem progów? gdzie sa jakieś otwory u góry zeby wlać? czy wstrzykuje sie pod ciśnieneim otworami u dołu służącymi do odprowadzania wody?
Z tym zalaniem progów u mnie nie jest źle bo jeszcze na ostatnich wakacjach jak postała pare godzin na słońcu to pod w/w wylotami były plamki oleju jeszcze od fabrycznego zalania
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-25 20:18:33

U mnie kiedyś jak blacharz próg wymieniał to przez otwory fabryczne od środka zalał parafiną wszystko i ona osiadła się na blasze żeby zabezpieczyć przed wilgocią od środka. Tzn ten blacharz tak twierdził, że to zabezpieczy
2009-07-08 19:46
  
 
 2009-03-25 18:30:33

Ja przed żywicą dawałem jeszcze farbe antykorozyjną ale dopiero okaże się jak się żywica będzie trzymała na tym. Wymiana progu, nawet tylko zewnętrznego, to dwa tygodnie jebania a i tak tego ładnie nie zrobisz a spawy zaczną rdzewieć też. Bo spaw żeby nie rdzewiał musi być oczyszczony w 100% i zabezpieczony czymś co nie puści wody. Od góry nei problem ale od środka jak to zrobisz?
2022-08-23 11:54
  
 
 2009-03-25 14:30:10

Wiesz, ze spawaniem dużo roboty jest, a efekt często daleki od oczekiwań.

1.blacha na progach słaba jest i jak zaczniesz spawać, to dziury się wypalają i nie ma do czego się chwycić.
2.Po spawaniu blacha wokół spawów koroduje najszybciej, bo tam jest osłabiona najbardziej.
3.Nie zakonserwujesz spawów od środka progów.
4.Dla mnie łatki na progach to właśnie takie pół środki.

Póki wszystko się trzyma całości, ja bym zrobił porządną konserwację z czyszczeniem itp. Jeżeli nie będzie potrzeby stosowania szpachli, to nie.
2024-03-29 21:18
  
 
 2009-03-25 14:16:13

Tzn co? nie spawać progów tylko wyczyścić i zakleić matą szklaną z wieszchu? potem szpachla itd?
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-25 14:11:26

Cytat:
2009-03-25 12:36:29, kuba_gorzad pisze:
wlokno szklane i zywica w polaczeniu z metalem to kiepski pomysl. Zywica jest kwasna i przyspiesza korozje metalu...Ja na Twoim miejscu polecialbym do blacharza i zaspawal dziury. W mojej 2103 tak jest wlasnie zrobione, sa laty na progu i trzyma sie juz 5ty rok.Nic nie wylazi, jest dobrze zabezpieczony profil.Bedzie sluzyc jeszcze pare lat Nie baw sie w polsrodki, bo Ci sie nie bedzie chcialo zrobic tego pozadnie. Albo ma byc Git albo sraka. Ty wybieraj



Albo się jeździ, albo garażuje.

Popieram Janisza i uważam, że włókno szklane z żywica ograniczą dostęp wody i przedłużą ten średni stan podwozia i progów.

Wyczyść, zakonserwuj, pozalepiaj dziury, ciesz się autem, a o poważnej naprawie zastanowisz się kiedy indziej.
2024-03-29 21:18
  
 
 2009-03-25 13:23:45

progi tak jak pisałem w pierwszym poście mam zamiar zaspawać, mata szklana pujdzie jedynie na błotnik bo tam jest maleństwo do którego cieżko sie dostać ze spawarką
Pytanie co myślicie o brunoxie? chciałbym go wykozystać własnie na tym nieszczęsnym błotniku bo nie dostane sie tam tak zeby wyczyścić rdze na zero wiec myślałem przes połozeniem maty szklanej takim specyfikiem pomalować.
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-25 12:36:29

wlokno szklane i zywica w polaczeniu z metalem to kiepski pomysl. Zywica jest kwasna i przyspiesza korozje metalu...Ja na Twoim miejscu polecialbym do blacharza i zaspawal dziury. W mojej 2103 tak jest wlasnie zrobione, sa laty na progu i trzyma sie juz 5ty rok.Nic nie wylazi, jest dobrze zabezpieczony profil.Bedzie sluzyc jeszcze pare lat
Nie baw sie w polsrodki, bo Ci sie nie bedzie chcialo zrobic tego pozadnie. Albo ma byc Git albo sraka. Ty wybieraj
2015-06-03 00:00
  
 
 2009-03-24 23:11:21

Te progi pewnie żre od środka więc to tylko kwestia czasu kiedy polecą
Zdejmij listewki, oszlifuj cały próg - tam gdzie odpadnie to git a jak nie odpadnie to też git, na to coś antykorozyjnego, włókienko+żywiczka, szpachelka, podkładzik(ew baranek), lakierek. Na 6mies powinno starczyć
2022-08-23 11:54
  
 
 2009-03-24 21:23:27

całe progi wyoglądałem śrubokrętem i są ok, może masz racje zeby odrapać całe i pooglądać, ale narazie nie widze potrzeby wymieniać całych tylko zaspawam ubytek.

Narazie zacząłem dłubać przy drobiazgach utrudniających życie Dziś łada dostała nowy włącznik świateł, zrobiłem te czerwone lampki otwarcia drzwi a w czwartek jade na szrot poszukać blokady maski w pozycji otwartej bo kiedyś sie złąmała i narazie podpieram kijem od mopa
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-03-22 11:14:15

Cytat:
2009-03-22 10:59:52, plyszczarz86 pisze:
? nie uśmiecha mi sie darcie całego progu do gołej blachy bo tam blacha jest zdrowa


Jasne, jak pół progu Ci zgniło to reszta jest zdrowa??????
Radziłbym Ci jednak zedrzeć do gołego, i obejrzeć wszystko. W/g mnie to te progi kwalifikują się do wymiany w całości.
2024-05-15 07:04
  
 
 2009-03-22 10:59:52

Jeszcze jedno pytanie, progi mam pordzewiałe tylko w tym miejscu które widać na zdjeciach, ale chyba zeby nie było widać ze było coś robione to trzeba pomalować (baran+lakier) całe progi. I teraz moje pytanie: ma miejsce pordzewiałe po zaspawaniu nakładam coś antykorozyjnego (brunox albo inny specyfik) potem barana i lakier, a reszte progu wystarczy zmatowić przed nałozeniem barana? nie uśmiecha mi sie darcie całego progu do gołej blachy bo tam blacha jest zdrowa
2016-01-24 10:00
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM