Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2105 1300S `86

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-11-14 19:20:28

Cytat:
2009-11-10 15:16:13, 77rally pisze:
Zrobiłeś ??? Qrde do 4 w nocy mnie trzymał na bazie ,a jak postawiliśmy na koła to mówił ze traktor i ze się nie będzie dało jeździć


Tak było
Jeździ się bez porównania ale traktor to jest - owszem

A tu jeszcze z Grodkowa różne auta. Moja Ładna na początku i od 4:30



-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-11-10 15:16:13

Zrobiłeś ??? Qrde do 4 w nocy mnie trzymał na bazie ,a jak postawiliśmy na koła to mówił ze traktor i ze się nie będzie dało jeździć

Cytat:
W końcu zrobilem pożądek z zawieszeniem i jechalo sie o 2 nieba lepiej (jedno niebo to za mala róznica )Wrocilem do serujnych sprezyn i załozyłem nowe amorki MS - na wyrypy swietny zawias - na dojazdowce trzeba bylo dojechac polną, megawyrypiastą drogą. Kibice i zawodnicy toczyli się nia niesmiale coby sie auto nierozpadlo a ja frunąłem tamtędy niczym autostradą Polecam taki zestaw na wyrypy i na równe ale śliskie nawierzchnie również.

2021-10-18 16:48
  
 
 2009-11-09 21:53:55

Cytat:
2009-11-09 19:07:15, ryzu pisze:
I chyba kolega jednak nie napisze nic bo nie może. I pytanie do moderatorów dlaczego? Został zbanowany bez żadnej informacji?!


Nie dostał bana.
Radze czytać regulamin.

-----------------
Prawdziwy mężczyzna powinien mieć wał, a nie jakieś tam przeguby...
2024-03-31 12:54
  
 
 2009-11-09 19:07:15

oldtimer77 czyt. 77rally - pomyliłem z nickiem z innego forum
I chyba kolega jednak nie napisze nic bo nie może. I pytanie do moderatorów dlaczego? Został zbanowany bez żadnej informacji?!

Pojawił się filmik z nie najszczęśliwszego przejazdu , ale przynajmniej widać poprawę w zawieszeniu.



-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-11-09 15:56:03

no i mamy kolejny KJS objechany.
Wczoraj ja, oldtimer77 i Morphio jechaliśmy KJS Grodków.
Tym razem radzieckie maszyny nie nawalily - Oldtimer77 mial male problemy, ale je opanowal (zreszta pewnie sam napisze), natomiast moja piąteczka i siodemeczka Morphio spisaly sie na medal.

W końcu zrobilem pożądek z zawieszeniem i jechalo sie o 2 nieba lepiej (jedno niebo to za mala róznica
)Wrocilem do serujnych sprezyn i załozyłem nowe amorki MS - na wyrypy swietny zawias - na dojazdowce trzeba bylo dojechac polną, megawyrypiastą drogą. Kibice i zawodnicy toczyli się nia niesmiale coby sie auto nierozpadlo a ja frunąłem tamtędy niczym autostradą

Polecam taki zestaw na wyrypy i na równe ale śliskie nawierzchnie również.

Najwazniejsze w calym KJS, że wszyscy sie dobrze bawilismy, proby byly takie ze amatorzy jazdy bokiem (np.ja) powinni być szczęścliwi ( ja jestem ).

Z ciekawostek: pare dni przed startem na wolnych obrotach przy rozgrzanym do normalnej tem pracy silniku zaczęło mi migac cisnienieoleju, polekkimprzygazowaniyudoslowniepare obrotow wiecej gaslo,ale nawolnychswiecilo juz constans. Po powrocie z KJS lampka juz niemryga Dziwne to - myślalem a wręcz bylemprzekonany że dodzisiajsilnik bedziepo KJS zatarty z powodu slabego smarowaniaa tu takie mile rozczarowanie - chodź myslę że problem szybko wróci.

-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-10-02 10:18:02

swietne ujecia Ryzu,
no i tak jak chlopaki pisza, przede wszystkim bylo mnostwo przedniej zabawy, kilka "drobnych" awarii w kazdej Ladziance i moc nieocenionych wrazen,

pierwsza byla sliska, tak jak 77 pisze ciezko sie jezdzi niedociazonym tylem na krotkich i kretych kawalkach
druga sypka, mnostwo luznego grysu (czytaj asfaltu) ale dlugie proste i mozna bylo poszalec
trzecia najfajniejsza, sucha, twarda, ciasna i zwrotna, Waszmoscie tam felgi znaczyli

-----------------
2024-03-07 17:08
  
 
 2009-09-18 13:03:10

biała 05 po strzale w krawężnik miała lekko rozjechane w prawo prawe koło (na oko jakieś z 15 stopni)
2106 to 100% seria, ale nie kombinowany zawias i co tu dużo gadać dużo lepszy driver podobnie jak z 2107


-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-09-18 09:22:20

A ta biała 2106 na jakim była zawieszeniu? Wydawała mi sie bardziej miękka od twojej 05, ale jakoś pewniej jechała
2016-01-24 10:00
  
 
 2009-09-17 22:47:37

ryzu, widać na tym filmiku że Twoja łada prowadzi się dramatycznie, zrób coś z zawieszeniem to zaczniesz ogarniać .

odnośnie 77rally w 2:16 - jakby to powiedział Pan Wisławski, było trochę za bogato
2018-06-12 11:54
  
 
 2009-09-17 22:15:20

Następny filmik z Ładami, 4 odcinek "Las", jak oglądam swój przejazd to ŻAL . Poślizg 77rally na 2:16 klasa



-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-09-16 19:29:13

Cytat:
2009-09-16 00:18:05, Andrew01 pisze:
ryzu zmieniles juz zawias na trochę twardszy ? (czytając posty wyżej wnioskuję że miałeś taki zamiar ). Na filmie Twoja łada zachowuje się jakby miała za małe tłumienie amortyzatorów względem twardości sprężyn. Więc albo seryjne amory i twardsze springi masz, albo seryjne springi i nie działające amortyzatory ? Czy się mylę, i błędnie oceniłem te kilka ujęć ?

Podziwiam za operowanie wolantem w (prawie) seryjnej ładzie. Ja jak moja upalałem zanim jej nie rozebrałem, to pamietam że jak sie wpadło na wyryp to łada latała na wszystkie strony, ja latałem na wszystkie strony w ładzie (świetnie trzymające fotele ), ledwo kierownicę dało się złapać .



no więc sprawa zawiasu: założyłem sprężyny z Nivy (czarne z zółtym paskiem) pojeździłem i pare dni (bez upalania :/ ) i było coś nie bardzo - przede wszystkim buda nierówno stała po złóżeniu zawiasu. Oprócz tego było wysoko i twardo. W sobotę jeszcze raz ściągnąłem sprężyny bo wydawało mi się że źle siedzą u góry i dlatego buda krzywo stoi. Jak już były na stole to na zasadzie jak się nie przekonam to nie będe wiedsział ciachnąłem springi o jeden zwój i obrobiłem od góry żeby lepiej siedziały.

Spring z Nivy jest krótszy od serii i o 3mm grubszy drut. Po załóżeniu auto idzie do góry. Po skróceniu o jeden zwój auto idzie dość w dół, ale efekt z seryjnymi starymi amorami jest widoczny na filmie bardzo słabe trzymanie przodu i częste dobicie, ale powiem że cywilnie jeździ się dużo lepiej na tych sprężynach.
Osobny temat to amory ori USSR tak więc sprawne to one nie są (bile ciągle nie kupione ) - nie wiem jakby te sprężyny zachowywały się z bilami - zobaczymy.

Na 3 odcinku wyrżnąłem troche krawężnik ratując się przed latarnią i jak myślałem pokrzywiłem ruski układ kierowniczy (totalny rozstrzał - rozbieżność). O dziwo czasy były póżniej nawet o 11 sek lepsze. Okazało się ze drążek wpadł w łącznik regulacyjny, pokręciłem i jest po sprawie

Co do siedzenia Andrew to u mnie wcale nie jest lepiej, mam siedzenia z jakiegoś Forda (poprzedni właściciel wstawił) i oprócz tego że nie trzymają (troche lepiej niż w ładzie) to jeszcze na takiej szynie że w kasku wale o dach no stop.

Ale nieważne fun był, ostatni nie byłem więc KJS udany!


-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-09-16 18:24:40

Co do obracania to taka próba podstępna jest, strasznie ślisko i jak ktoś nie zna miejscówki to i ośką bączka zawinie. Ja choć znałem to mi to nie pomogło, ze względu na całkowicie gładką oponę z tyłu. Tutaj przynajmniej można było sobie pozwolić na to przegięcie, to była pierwsza próba, za to ostatnia z krawężnikami zebrała największe żniwo - w moim przypadku dwukrotnie na drugiej i trzeciej pętli (zapomniałem że to Vaz a nie 126p- 2 felgi i wspornik drążka poprzecznego + hample z tyłu

[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-09-16 18:25:38 ]
2021-10-18 16:48
  
 
 2009-09-16 11:55:59

zaspawasz most i tył posadzisz niżej i będzie ok , i amorki muszą być twardsze , no i jeszcze kontra zakładana troszkę szybciej

-----------------
" Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting " 
                                            - Maurice Trintignant
2023-01-18 12:43
  
 
 2009-09-16 00:18:05

Za dużo mocy, cos Was na zakretach obraca . Na serio to rozumiem że jazda dla funu, chodziło o to żeby pare boków zapiąć

Widać że łada morphio ładnie się odpycha, przez te kilka sekund filmiku fajnie pare zakretów płynnie przejechanych .

ryzu zmieniles juz zawias na trochę twardszy ? (czytając posty wyżej wnioskuję że miałeś taki zamiar ). Na filmie Twoja łada zachowuje się jakby miała za małe tłumienie amortyzatorów względem twardości sprężyn. Więc albo seryjne amory i twardsze springi masz, albo seryjne springi i nie działające amortyzatory ? Czy się mylę, i błędnie oceniłem te kilka ujęć ?

Podziwiam za operowanie wolantem w (prawie) seryjnej ładzie. Ja jak moja upalałem zanim jej nie rozebrałem, to pamietam że jak sie wpadło na wyryp to łada latała na wszystkie strony, ja latałem na wszystkie strony w ładzie (świetnie trzymające fotele ), ledwo kierownicę dało się złapać .

Eh, nie mogę się doczekać kiedy wyjadę gdzieś moją, choćby na jakiegoś nawet malego kjs-a, nawet nie do końca przygotowanym autem...

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2009-09-16 00:20:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2009-09-16 00:23:20 ]
2018-06-12 11:54
  
 
 2009-09-15 23:51:19

no i po wszystkim, wyniku nie ma ale drugie koty za płoty a przede wszystkim był FUN Nie obyło się bez problemów technicznych w łajdaczkach.

Galeria z KJS Namysłów - Łada 2105 2106 2107 (ryżu, 77rally, morphio)

Filmik z kawałka kajtka z wszystkimi autami. Łajdaczki są: 4:19, 5:54



-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-09-13 01:25:31

No to za 5,5 godziny start na drugi kajtek Ładzi.
Dzisiaj "szybki serwis" całodniowy, do poprawy poszło głównie zawieszenie, skróciłem springi z Nivy ale chyba przegiąłem bo się gleba zrobiła - zobaczymy. Hamulce wyregulowane tyle ile się da z tą linką ręcznego (do dupala nowa linka :/ ) i parę rzeczy podokręcane itp

Very THX za pomoc kolegom Morphio i 77rally szczególnie Morphio za cacy regulacje zaworów no i Ani za catering hehe

Wszystko na ostatnią chwile więc pozostaje mi mieć nadzieje, że się nic nie rozleci i dojedziemy w całości i bez strat w sprzęcie i ludziach

77rally i Morphio powodzenia

-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-08-28 22:01:04

EEEEEEEEEECHH tam co tu gadać
pamiętam kiedyś byłem w podobnej sytuacji
moja mama [szacunek dla wszystkich mam na świecie!] kiedy jeszcze prowadziła to cudną maszynę ze snów wariata czyli LADE, na co dzień do pracy itd , aja jako mały gnojek z technikum pełniłem rolę mechanika [ojciec praca typowo "wyjazdowa"] . oj co to były za czasy. Byłem młody eech.
no i robiłem też hamulce w ładziance jeszcze tej pierwszej '89, wymieniałem cylinderki no i to samo- ledwo się przyłożyłem kluczem 14 - gwint w nowym cylinderku poszedł! pamiętam 50 zeta nówka kosztował - mówię - jasny gwint !!!! [nomen omen]. co robić ???? samochód unieruchomiony na następny dzień potrzebny! idę do Ś.p Dziadka mojego [wspaniały człowiek R.I.P - temat na osobną historię] po wsparcie. i po kasę no zawiózł mnie wtedy swoim Wartburgiem 353 '77 do sklepu "Irena" [klubowicze z 3miasta wiedzą o co chodzi] - i kupiłem następny cylinderek. niestety części nie są najlepszej jakości .


-----------------
Pozdrawiam Lewar

paskudzę robię tzw "syf", zajmuję też miejsce. ludziom to przeszkadza.
2023-07-18 09:18
  
 
 2009-08-28 13:48:36

Żeby Nie bylo za latwo,po skonczeniu wszystkiego niemoge skrecic hamulcow:/ Przewod elastyczny Mastersport bubel źle obrobiony od strony cylinderka-nieda sie go dobrze skrecić, Fenox udupiony gwint, po pierwszym odkręceniu przewodu łączocego cylinderki objechal sie gwint - qrde szlag mnie trafia, z pierdołą pędzluje się już 3 dni!
eh te części.

Pytanie jeszcze jedno bo nie pamietam jak demontowałem:
stabilizator przy wahaczach jest lekko zagiety; zagiecie ma iść w górę czy w dół?

-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-08-12 15:11:41

Panie kolego no cos się opuszczamy ostatnio w upalankach. Może jakiś spot? Może jakaś Turaffka ?
Tylko moze nie deszczowa bo mi te kaluze na rudo powoli wychodzą
Rozbebralem auto na początku lipca i tak stoi, ostatnio się trochę zabrałem i na dniach powinienem skończyć wymianę zawiasu i hebli.

Na pierwszy ogień poszły nowe wahacze, springi z Nivy (Andrew teraz już są ), nowe tuleje (zwykłe póki co), nowe sworznie, drążek kierowniczy glowny, (chwile wcześniej pozostałe drążki), wspornik drązków, nowe cylinderki przednie (niestety Fenox :/ - ale obacymy jak to bedzie ), nowe tarcze hamulcowe (miały byc Brembo, ale są nacinane i nawiercane ATM MIKODA), klocki Ferrodo, z tylu nowe bębny, okładziny (niestety Ferrodo nigdzie nie dostałem :/), tłoczki TRW (Lukas), springi z Nivy mam na tyl ale jeszcze nie założyłem (nie wiem czy ich odrazu nie ciachnąć bo wydaje mi się że będzie za twardo i za wysoko). Przy okazji, bo nie lubie rozkrecac ciągle to samo do wymiany poszły wszystkie elementy gumowe zawieszenia, wszystkie przewody hamulcowe sztywne (Pruszków) i giętkie (Mastersport / Pirelli), nowa pompa hamulcowa (VAZ), wszystkie nowe śruby, pierdołki, gadżety elementów które ruszałem.
Ubolewam niesamowicie że brakło w lipcu troche kasy na Bile i zostało to co bylo :/. To teraz priorytetowy zakup.

Wakacyjne klimaty mnie dopadly i nie mam za dużo ani czasu, ani ochoty, ani pieniędzy na dłubanie Ładziochy, a 100% robie sam (bo taniej, bo satysfakcja)

Po skończeniu 95%, stwierdzam że to qrwa ciężka robota, jak się robi po pracy, ale zadowolony jestem, że odpadl mi problem ktorego sie najbardziej balem, czyli zapieczone sruby, ujechane gwinty itp. WD-40 i dobre klucze rozwiązyją ten problem. W razie czego w zasięgu ręki mialem moje ulubione narzędzie w takich sytuacjach jakim jest fleksa

Z najbliższych planów to jak pisałem zakup Bilstein`ow cobym mógł troche poupalać dla motywacji do dalszej roboty, jakis kubelek chociaz jeden cobym usiedzial po prawidlowej stronie samochodu no i koniecznie przed zimą trzeba zrobic iospawać bude.
W miedzyczasie powoli dłubanie nowego motora i wykańczanie obecnego

-----------------
2011-08-02 12:45
  
 
 2009-07-01 20:04:43

widzę Turawa Party Ryżu
jak będziesz chciał coś podłubać to daj znać a i podwozie też może bedzie się dało umyć


-----------------
2024-03-07 17:08
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Auta klubowe

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM