Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Granatowa Łajdaczka 2107 - konukera - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2011-05-06 22:24:04

Cytat:
2011-04-28 22:19:54, SzokoLada pisze:
Skoro pasują zderzaki od 05/07 do 06, to i tak samo odwrotnie myślę.





-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2011-05-03 18:39:15

Mimo wszystko jak dla mnie gra niewarta swieczki, zdecydowanie polecam dlubanie motorow 1,6 i 1,7. A wiekszy stopien sprezania otrzymasz planujac blok. Zrobilem short-roda, fajne doswiadczenie ale mialo sens gdy trzeba bylo w papiery wpisywac numer silnika (wraz ze zwiekszeniem pojemnosci i wyzszym OC). Teraz raczej poszedlbym w 1,7 z Niwy jeszcze rozwierconym do 1,8.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-15 07:04
  
 
 2011-05-03 15:36:27

Cytat:
2011-05-01 21:43:30, andrzej_krakow pisze:
No to cóż, jak dla mnie nie tędy droga. Jak silnik ma się kręcić naprawdę wysoko to rozwijaj 1300. Shortrod daje lepszy dół w stosunku do zwykłego 1600 (nieco wyższy stopień sprężania jeżeli zastosujesz korby dokładnie o te 7 mm krótsze) ale kosztem trwałości - cylindry dostają po dupie bo korby chodzą pod większym kątem. Jak już chcesz mieć 1600 i kręcić go wysoko to odpuść sobie shortroda i dłubnij zwykłe 1600 (ew. rozwiercone o 3mm 1500).



długich przebiegów, to ten silnik nie będzie robił, a dobry dół się przyda do wychodzenia z ciasnych, wolnych zakrętów, tudzież serii zakrętów, gdzie czasem, gdy wiele manewrów na raz się nakłada, to braknie tego ułamka sekundy na redukcję... no i ogólnie do elastyczności, której brakuje wysilonym silnikom.
2015-03-09 22:28
  
 
 2011-05-03 06:58:52

uważaj żeby Ci sie nie ukręcił ;P

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-05-02 21:24:59

Moje 1700 kręci 7500 obr/min

-----------------
Nowe oryginalne części do Lady. Info na PW
2017-01-30 19:44
  
 
 2011-05-01 21:43:30

Cytat:
2011-05-01 17:13:23, Ladasznikow pisze:
Witam. Parę stron wcześniej coś napomniałeś o większym kole napędzającym pompę oleju. Ja mam silnik 1300 (na shortrod 1600 będę go przerabiał) i z założenia ma kręcić się wysoko,


No to cóż, jak dla mnie nie tędy droga. Jak silnik ma się kręcić naprawdę wysoko to rozwijaj 1300. Shortrod daje lepszy dół w stosunku do zwykłego 1600 (nieco wyższy stopień sprężania jeżeli zastosujesz korby dokładnie o te 7 mm krótsze) ale kosztem trwałości - cylindry dostają po dupie bo korby chodzą pod większym kątem.
Jak już chcesz mieć 1600 i kręcić go wysoko to odpuść sobie shortroda i dłubnij zwykłe 1600 (ew. rozwiercone o 3mm 1500).


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-15 07:04
  
 
 2011-05-01 20:37:25

chyba chodzi Ci o rozrzad z nivy mpi. lezy juz dlugo w szafie... skoro tak napisalem ze kolo od pompy oleju wieksze, to pewnie tak wydedukowalem, bo porownywalem to... ale teraz przyznam sie szczerze nie kojarze...
zasadniczo to i tak jest na lancuch.

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-05-01 17:13:23

Witam. Parę stron wcześniej coś napomniałeś o większym kole napędzającym pompę oleju. Ja mam silnik 1300 (na shortrod 1600 będę go przerabiał) i z założenia ma kręcić się wysoko, a z tego, co 3zer mi kiedyś pisał, to silniki z paskowym rozrządem mają problemy ze smarowaniem na wysokich obrotach, bo po 1 pompa jest zbyt wydajna jak na tak wysokie obroty i za dużo oleju tłoczy do góry, po 2 zbyt mało wydajne są odpływy oleju z głowicy, po 3 silnik jest niekorzystnie ustawiony do tego celu. Sprawę może (ale nie musi) załatwić takie większe koło na pompkę. Jeszcze nie zagłębiałem się, jak to dokładnie by tam wyglądało i czy w ogóle jest to możliwe do zrobienia. Pytanie pozostaje jednak, czy takie koło jest gdzieś dostępne i czy nawet, jeśli dorobiłbym takie sobie na własną rękę, to czy ma to sens? Pozdrawiam.
2015-03-09 22:28
  
 
 2011-04-30 18:57:15

Pracowity dzien dziś.
Wyregulowałem wszystkie drzwi, że całkiem spoko się zamykają i otwierają no i zrobiłem centralny zamek, załozony rok temu... Ale teraz działa 10/10 razy . Dużo wazeliny poszło hehe.
Centralny jest naprawde cool

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-28 23:32:02

mam te rury mocujace... pewnie da sie jakos domocowac... byle szerokosc sie zgadzala...
ale tez nie wiem czy po prostu orurowania nie zrobic... na rurach halogeny...
niestety nie wiem co dalej z moja fura robic...
rajdowka z poszerzeniami kusi caly czas.. mocny wyglad, a jak wsadze 1.8 to wtedy bedzie bardzo cool, bo i wyglad mocny i moc mocna

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-28 23:28:10

Niestety od strzalu nie podejda. Calkiem inne mocowania. Ta szostka na fotkach to inna bajka -ostatnie wypusty szostek byly/sa juz fabrycznie dostosowane do zderzakow z piatki. Ale oczywiscie jak porzezbisz to dasz rade.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-15 07:04
  
 
 2011-04-28 22:19:54

Cytat:
2011-04-28 21:36:54, konukera pisze:
wlasnie mysle czy by nie dostawic do tego zderzakow z 06.. duzo chromu i chyba kly... na alle sa... ponad 500 za komplet... wie ktos czy podpasuje??


Skoro pasują zderzaki od 05/07 do 06, to i tak samo odwrotnie myślę.




-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2011-04-28 21:36:54

wloty na masce tez dobre.. wieje zimnem jak sie jedzie porzadnie, lepsze niz klima

dzis pare rzeczy podlubalem.. oh super pogoda do grzebania przy aucie nawet i pod blokiem
filterki umyte, aku postawiony na polke w bagazniaku, teraz swiniaka calego moge wozic
do tego rura nawiewajaca zimne powietrze na filtry, z czasem zrobi sie szczelna puszke i bedzie ram air- czy jakos tak...
i rurka od odmy, ktora wieje dymem ze skancerowanych cylindrow pod filterki...

zasadniczo - tak jak to teraz widze, zmieniasz cos w aucie... od razu robi sie inaczej.. cos nie gra, albo gra w inny sposob...
ja tam zawsze mowilem ze 07 to zaden klasyk.. 03/06.. oj tu tylko dobra fela i opona i jest git.. ale 07... kurde, przeciez to mozna nowe w salonie kupic... a zderzaki do tego??? no panowie... z oryg. zderzakami to wyglada kiepsko :/

wlasnie mysle czy by nie dostawic do tego zderzakow z 06.. duzo chromu i chyba kly... na alle sa... ponad 500 za komplet...
wie ktos czy podpasuje??


-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-28 21:29:36

Eeee tam, mi się podoba, ważne że z zewnątrz nie przesadzona. A owiewki bardzo praktyczna rzecz.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-15 07:04
  
 
 2011-04-28 00:08:42

safari to atrapa, tylko przod jest
double dellorto nie pozwalaja na nic innego - sa baaardzo zaborcze
ogolnie to jak uda sie je przytepic to komorke pod wzmacniacz bede podlaczac...
ale po co komu muzyka w ladzie, tu sie trzeba skupic na prowadzeniu i sluchac czy most nie wyje, i czy te stuki tam z tylu zagrazaja zyciu i bezpieczenstwu.. ja tam mam co sluchac w mojej ladzie

ale powiem swoja droga.. niedawno przestawilem rorzad do prozdu, od razu ogien rura ... no i zasuwam najdrozsza polska droga S cos, przez bemowo, i jakos mi zaplony wypadaja, obroty faluja od 3500 do 4200, ale co tam, jadziem...
ale juz w miescie.. jakos kiepsko, szarpie, masakra ogolnie.. no wiec strzeba stanac i zobaczyc oc jest, otwieram maske na wlaczonym silniku, a tam kabel WN od cewki do rozdzielacza wypadl z gniazda rozdzielacza, iskra skacze na 2-3 cm.. ale dziala, a co

swego czasu podlaczylem zle 2 kable do swiec - jakos dziwnie bylo, mysle co jest nie tak, ze musze wysoko krecic, ale 1 km do warsztatu zrobilem... na 2 garach - tak rozumiem...

albo ile ja czasu jezdzilem z rozwalonym 1 tlokiem? jakies upalanie na parkingu, dym z odmy ostry walil... ale co tam, no mam ryse na cylindrze, wiec to pewnie dltaego... dopiero badanie kompresji wykrylo brak sprezania

zasadniczo mocne samochody...

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-27 23:59:34

No i jak tunning to Safari można by zmienić na jakieś umpa - umpa
2023-04-04 19:01
  
 
 2011-04-27 22:51:06

z gleby tylko przód w dol pojdzie... teraz sa sprezyny -25 z rosji, i do tego dojda amorki plaza -30 z rosji takze... wiec powinna stac juz rowno. teraz bile z przodu wypychaja autko do gory.
a cala reszta ma duze znaczenie funkcjonalne, o!
ale wloty z maski beda czarne zwykle... te juz zdjete.. no i te wloty tylnie zamienione na czarne...


-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-27 19:15:38

Co ja bym zmienił...wloty z maski, owiewki, te chlapacze i mniej tych pierdół w środku...No i większa gleba

Ale lepszy już taki widok na ulicy niż seria
2014-09-26 17:07
  
 
 2011-04-27 15:43:36

nie wiem jeszcze co z nia zrobię, ale najwyżej bedzie buraczana grunt że jeździ, o!
ale poszerzenia pod kolor mnie nęcą.. taki a'la muscle car sie robi

-----------------
mina kierowcy wyprzedzanego przez Ładę - bezcenna
2015-02-02 18:15
  
 
 2011-04-27 15:40:02

oj zburaczyłeś i to mocno

te kolorki w środku i dwa miliony zegarów mi szybkich i za wściekłych przypominają. łada ma być bardziej klasyczna. może przód od 2105 i poszerzenia by uratowały całość albo powrót do zderzaków w połączeniu z glebą i innymi felgami

-----------------
" Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting " 
                                            - Maurice Trintignant
2023-01-18 12:43
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM