2009-07-31 00:30:22
Była cicha i piękna jak wiosna....
No i się zaczeło....
Akcja SlimFast
Jedyna dziura w podłodze
Było tego w sumie 8,5 kg :twisted:
A tak się prezentuje po 12 h pracy
Pewnego dnia przyszedł wałeczek....
I silnik poszedł precz....
W marcu wewnątrz zawitała bezpecnostni ochranna konstrukce dle prilohy "J"
Jako ze kolega 34 zanosił się pewnego piątku katarem całą wielką Sobotę smarkał
Obsmarkane zostało całe zawieszenie z przodu, podłużnice , mocowanie kolumny kierownicy, wzmocnione zostały kielichy amortyzatorów, nie obyło się tez bez małych pożarów
Wielkie dzięki za pomoc w sobotę dla całej ekipy rally.cco
Jako ze udało mi się zdobyć znakomity wynalazek pamiętający najlepsze lata Polskiej motoryzacji ,ładna wylądowała na boku. Co ciekawe, karoseria nie jest nigdzie podparta
a opony stoją tam na wszelki wypadek
maszynownia
Przy okazji okazało się ze poprzedni właściciel "bimbrownik" musiał ostro przywalić na wstecznym w krawężnik bo krzywe były drążki wzdłużne
Puki co najbliższym celem jest gr.A
Aktualnie drążki wymienione, podłoga pomalowana i zawias z tyłu na miejscu (b6+sprężyny z Poldka), silnik jest w trakcie obróbki, dzisiaj przyszły poliuretany od Bartka (dzięki wielkie !!) także można składać przód (b6+springi z nivy) . A w międzyczasie zakupiłem drugą Ladę 2106 ale to już inny temat
A i gdybym miał to wszystko jeszcze raz zrobić w swoim garażu to kupił bym gotową rajdówkę.
Będe wdzięczny za wszelkie sugestie i porady
cdn....
[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-07-31 00:40:52 ]