Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Klatka do Kanta - może Wy pomożecie?!?!?

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Techniczne

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2003-09-05 01:05:20

pytałem się o 125p a do łady to raczej taka sama i cena taka jak podałem z tym że jedziesz z gościem kupić materiały za nie płacisz a reszte do 1000 bierze za robotę tak to mniej więcej wygląda
2008-05-15 04:25
  
 
 2003-09-05 00:50:20

Noto pomysłimy za jakis czas9NAJPIERW AMORKI MUSZE DORWAĆ)Zapytaj go o LAde taka jak Twoja i za ile ile by to było i czemu tak drogo))
2004-05-20 01:02
  
 
 2003-09-05 00:44:30

tego nie wiem ale zakładał taką klatkę do tipo syna właściciela mojego serwisu i gość jeździ także chyba się nie czepiają koszt ok 1000zł z materiałami
2008-05-15 04:25
  
 
 2003-09-05 00:40:05

aTESTU CZY HOMOLOGACJI???? Bo homologacja mi niepotrzebna na KJS y .Ale nie wiem czy to ma miec jakis atest. Policja sie czepia???
Paweł
2004-05-20 01:02
  
 
 2003-09-05 00:37:52

ja nie mam ale znam kolesia który zakłada to czego popadnie za niewielką kasę tyle że bez atestu chyba a raczej napewno
2008-05-15 04:25
  
 
 2003-09-05 00:21:23

Dobry???masz klatke doŁAdy czy do kanta???
Paweł
2004-05-20 01:02
  
 
 2003-09-05 00:17:20

wysłałem ci wczoraj wiadomość co do klatki tylko nie wiem czy już czytałeś jak nie to ją odbiesz może cię zainteresuje
2008-05-15 04:25
  
 
 2003-08-27 03:34:57

Cytat:
2003-08-27 00:19:24, Konriii pisze:
(...)
mam też homologację FIA dla tego samochodu gdzie jest rysunek klatki + opis

zajmuje 7,71 MB wiec jeśli masz jakiegoś FTP na który mógłbym go wrzucić to słuzę


Nie ukrywam ze to jest to i bardzo by mi to pomogło .
Eftepa jeszcze niestety nie mam żadnego, jedyne co moge zaproponowac to e-mail jesli masz jakies konto z którego moglbys to zapodac (moje łyka max 10MB paczki na raz). Ewentualnie polaczenie bezposrednie, np. przez DCC na IRCu

-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo
2022-11-22 12:38
  
 
 2003-08-27 00:19:24

VFTS - rajdowa łada - dawna B-grupa

tu masz fotki:

totalcar.index.hu/images/hifituning/vfts/

mam też homologację FIA dla tego samochodu gdzie jest rysunek klatki + opis

zajmuje 7,71 MB wiec jeśli masz jakiegoś FTP na który mógłbym go wrzucić to słuzę


-----------------
54 Volvo PV444|59 2x GAZ-21|59 Fiat 600|60 Lincoln Premiere|65 Fiat 600|62 Violvo Amazon|64 Volvo Duett|66 W108 5.6 V8|69 W108 280SEL|72 BA3 2101|74 BMW E3 2500|76 BA3 2103 1.8iSk|76 BMW E12 535i|79 GAZ-24|86 Volvo 765 turbo|89 BMW E32 V12|92 BMW E34 V8

[ wiadomość edytowana przez: Konriii dnia 2003-08-27 00:20:03 ]
2019-07-23 01:04
  
 
 2003-08-26 21:53:19

Cytat:
2003-08-26 18:20:05, PRZEMORdohc pisze:
wejdz na www.rallylada.prv.pl moze niema tam konkretnych wymiarow ale co nieco pisze o klatce.powinno cie zainteresowac.powodzenia


I to jest to! Tego fragmentu załącznika J co prawda sciągnąć nie moge (wygląda jakby go tam nie było) ale rysunki są pierwsza klasa. Juz nie musze sie tyle głowić czytając zał J po ang.
Cytat:
2003-08-26 18:48:16, Konriii pisze:
OK podjadę tam i jesli namierzę tego fiata nie omieszkam spytać go czy jest skłonny do udzielenia tak szczególowych informacji na ten temat - bop wymagania masz baaaaaaaaardzo wysokie
Pozdr
Paweł


Dzieki za poświęcenie . Moje wymagania są nie tyle wysokie co maksymalne - chce wyciągnąć maksymalną ilość informacji jaką się uda . Im więcej wiem tym lepiej robie (projekt i wykonanie).

BTW - po raz kolejny pytam: co to jest VFTS?? Co oznacza ten skrót? Czy to cos jak DOHC ?



-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo

[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-08-26 21:56:14 ]
2022-11-22 12:38
  
 
 2003-08-26 18:48:16

OK podjadę tam i jesli namierzę tego fiata nie omieszkam spytać go czy jest skłonny do udzielenia tak szczególowych informacji na ten temat - bop wymagania masz baaaaaaaaardzo wysokie
Pozdr
Paweł

-----------------
54 Volvo PV444|59 2x GAZ-21|59 Fiat 600|60 Lincoln Premiere|65 Fiat 600|62 Violvo Amazon|64 Volvo Duett|66 W108 5.6 V8|69 W108 280SEL|72 BA3 2101|74 BMW E3 2500|76 BA3 2103 1.8iSk|76 BMW E12 535i|79 GAZ-24|86 Volvo 765 turbo|89 BMW E32 V12|92 BMW E34 V8
2019-07-23 01:04
  
 
 2003-08-26 18:20:05

wejdz na www.rallylada.prv.pl moze niema tam konkretnych wymiarow ale co nieco pisze o klatce.powinno cie zainteresowac.powodzenia
2003-08-30 17:31
  
 
 2003-08-26 04:52:49

Cytat:
2003-08-25 23:34:41, Leszek_Gdynia pisze:
Masz piekne serce dla tego kanta Wyglada znajomo


Piękne to ono dopiero będzie jak z nim skończe - chyba nie widziałeś wszystkich czterech galerii (wkrótce to jakoś poukładam). Na razie jednak brakuje funduszy na reanimacje tego serca a i oryginalnych zastawek (czyt. tłoków ) nie ma w zasiegu - trzeba bedzie zastosować jakies by-pass'y . Sam biorca jak widać również nie jest jeszcze gotowy na przyjęcie tak mocnego serca. Ale mi też sie ono podoba

Cytat:
2003-08-25 23:39:41, pawel_krakow pisze:
Juz wiem - woidziałem niedawno w Krakowie pieknego białego kanta z klatka przed warsztatem na ul . Sołtysowskiej w Krakowie. Przy okazji moge zapytać gdzie i za ile to można spłodzić. Ale poszukamu jeszcze w necie na stronach łady , bo na stówe gdziś takie wymiary były - chyab na węgierskiej stronie LBK -www.zsighlui.hu. Jest tam kompletna dokumentacja homologacji dla VFTS -a
Paweł


Niestety kraków jest mi równie bliski jak Londyn wiec polegam na Tobie. Za ile - ciekawe, gdzie - tamte rejony i tam mnie nie dotyczą. Najlepiej by było jakby gość udostępnił dokumentacje do zeskanowania, ze szczególnym naciskiem na rysunki (najlepiej zwymiarowane ).
Coś ten URL co zapodałeś mi nie działa . Ale jesli na tej stronie jest ta kompletna dokumentacja o której piszesz (co to właściwie jest VFTS?) to byłbym wdzięczny za nakierowanie mnie na przydatne materiały. Tylko proszę o bezpośrednie linki do rysunków/skanów bo słowo pisane w języku, który jest mi znany nie lepiej chyba niż chiński na dużo sie nie przyda, a wręcz może uniemożliwić dotarcie to porządanych informacji


-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo

[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-08-26 21:58:22 ]
2022-11-22 12:38
  
 
 2003-08-25 23:39:41

Juz wiem - woidziałem niedawno w Krakowie pieknego białego kanta z klatka przed warsztatem na ul . Sołtysowskiej w Krakowie. Przy okazji moge zapytać gdzie i za ile to można spłodzić. Ale poszukamu jeszcze w necie na stronach łady , bo na stówe gdziś takie wymiary były - chyab na węgierskiej stronie LBK -www.zsighlui.hu. Jest tam kompletna dokumentacja homologacji dla VFTS -a
Paweł
2004-05-20 01:02
  
 
 2003-08-25 23:34:41

Masz piekne serce dla tego kanta Wyglada znajomo

-----------------
...::Lada Klub Polska::...
2023-10-20 14:50
  
 
 2003-08-25 23:31:41

Ktos niedawno podawał mi nawet ceny klatek do klasycznych ład - zaraz poszukam
To fakt,ze moze się przydać...
Paweł
2004-05-20 01:02
  
 
 2003-08-25 17:15:24

Ponieważ dane mi było oglądać fotki z wypadków jak i crash testów DF'a stwierdziłem że konstrukcja tego auta do bezpiecznych nie należy. Właśnie zabieram sie za totalną rozbiórkę i blacharke wiec od razu zamierzam wspawać do wnętrza jakieś delikatne wzmocnienia. Jakich rur (materiał, wymiary itp.) powinienem użyć do zrobienia klatki? Moze ma ktos z Was jakies wymiary poszczegolnych fragmentow albo jakies dane/rysunki z czasow gdy DF'y jeszcze startowały w rajdach? Zaznaczam ze chce pozostawic tylna kanape bo moze sie czasem (do "czegoś" ) przydać i nie chce ograniczac zbytnio przestrzeni wewnatrz. Mysle głownie nad poprowadzeniem rur wzdłuż auta od podlogi przy słupku A do półki pod tylną szybą + poprzecznie od podłogi przy słupku B do góry i pod dachem aż do tego samego miejsca z drugiej strony + jakieś zastrały w otworach drzwiowych ale tak do wyskokości siedzisk + oczywiscie jakieś poprzeczne łączenie tych pierwszych rur pod deską rozdzielczą i w okolicy tylnej półki, oraz przy dachu przy przedniej i tylnej szybie. Zamierzam też wzmocnić podłużnice "jakoś" by przygotowac autko na silnik 2.0 - myśle ze jedyne co moge zrobic to obspawać je dodatkowo blachą. Ale jaką, gdzie i to zrobic?
Co o tym sądzicie? Jaką inną wersje byście zaproponowali, jak inaczej poprowadzili rury? A moze inne punkty mocowania?
Jak ktos uważa ze pomysl jest bez sensu i chciałby tylko to powiedziec to niech nic nie pisze, prosze tylko o konkretne rady co i jak powinienem zrobic zeby to coś dało, na co zwrocic uwage itp.
(...)
W mojej koncepcji sam widze powazna luke polegajaca na małej sztywności poprzecznej (uderzenie w bok) w dolnej czesci (przy podłodze) ale nie mam pomyslu jak to poprawic nie odbirając wnetrzu walorów użytkowych, może pod podwoziem?

=============

Tak to wyglądało na pewnym innym forum . Niestety nigdzie nie moge znalezc rysunkow, wymiarow ani zadnych innych danych. Były wypowiedzi sugerujące klatkę z Lady 2107, wiec postanowilem i tutaj uderzyć. Moze ktoś z Was bedzie w stanie mi pomoc. Przyda sie wszystko co pomoze przy projektowaniu i wykonaniu klatki (najlepiej gotowe, zwymiarowane projekty ), czyli rysunki, zdjecia i wszelkie porady . Mam nadzieje ze w koncu uda mi sie zgromadzic odpowiednie materialy by zabudowac klatke w moim pojezdzie


-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo

[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-08-25 22:44:52 ]
2022-11-22 12:38
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska » Techniczne

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM