| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
DeeJay SYMPATYCZNY GOŚĆ
Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2003-09-03 12:35:55 Nowy też trzeba wyregulowac - jak to zrobią źle to mnóstwo energii psu w dupe pójdzie.
Zawsze można wymienic tylko dysze i go porządnie wyczyścic.
Rozpocznij od wymiany maleńkiej uszczelki na dyszy wolnych obrotów. ----------------- Da Bass |
2023-12-10 19:46 | |
Janusz-Mendrala ŁADZIARZ
Lada 2107 & XM3.0V6 Kraków | 2003-09-03 09:42:46 Najpierw idz z tym gaznikiem do dobrego specjalisty. Moze poszla jakas membranka, lub sie cos zatkalo i to wszystko. Pierwsze luzy na przepustnicy powinny sie pojawic po ponad 100 tys, ale z tym da sie jezdzic. Regeneracji nie polecam. Jesli masz zaplacic za regenerowany gaznik 100 zl, to lepiej dac 200 i miec nowy.
Jasiu |
2016-06-30 13:24 | |
pawel_krakow
| 2003-09-03 00:26:25 Masz już we mnie kibica Jesłi zamierzasz porwać sie na KJSy
U mnie gaźnik miał lewew powietrze na przepustnicach , ale dało sie go "oszukać" tan. wsadzić trochę większą dysze bo dostawał za dużo powietrza. ALe to chyba wymaga troche praktyki. Tak podreperwoanym gaxnikiem przejechałem jeszcze ponad 100kkm bez szarpania , które było wcześniej przy przyspieszaniu.
Pozdr
Paweł |
2004-05-20 01:02 | |
Lewy_lowicz SYMPATYCZNY GOŚĆ
Łowicz | 2003-09-02 23:35:36 Słuchaj KOWAL, nowy gaźnik do samary można kupić już za niewiele ponad 200zł jeżeli dobrze pamiętam. Jeżeli chcesz to dam ci namiar na kogoś, kto Ci to załatwi i może podrzuci do Warszawy, pisz na mejl albo priv.
A co do zdania na temat gaźników samarowskich, to uważam, że są ok., chociaż już kilka przypadków znam, że wymagają wymiany/naprawy po jakiś 200-250 tys. Ale należy napisać, że w wielu konstrukcjach z tych lat (fso, poldi) to już drugi silnik byś wkładał, a nie gaźnik
Możesz ewentualnie popytać o jakieś zestawy naprawcze, bo chyba widziałem w katalogu. |
2010-11-24 21:17 | |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-02 23:19:14 Dziękuję za odpowiedzi. Co do mojej opinii, że solex made in USSR to perwa i tragedia: nie chodzi mi o to, że wsjo co rosyjskie/radzieckie jest do luftu. Moja opinia o gaźnikach solexa, niezależnie od tego w jakiej produkcji aucie siedzą, jest taka. W renówkach były webery i solexy. Webery prostsze w budowie, może mniej subtelne od solexów w temacie dawkowania paliwa, ale na pewno były/są mniej awaryjne od solexów. Renówkowskie solexy się pieprzą, części do nich są koszmarnie drogie... Jak dojdzie do tego ogólnie średnia precyzja wykonania wszelkich części rosyjskich, to kupa gotowa. a w temacie kupowania auta, z którym się dogadam, to już sie dogaduję bardzo dobrze z moim renualt 19
ładę od ojca kupię. jest tania, z pewnego źródła. ma mocny motor, który będzie jescze mocniejszy, fabrycznie ma całkiem twardą zawiechę, czesci są tanie. te wszystke plusy równoważą minusy związane z nienajlpeszą jakością auta, lecącą blacharką itp. Tak że sądzę, że w październiku w warszawskich kjsach pojawi się Samara WuRC .
pzdr dla wszystkich,
kowal |
| |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-02 18:35:46 Gaźnik samarowski jest bardzo dobry,ja nie narzekam na niego mam zrobione na nim 250 tys.km,autko pali tyle ile powinno,płynnie jedzie , nie szarpie, więc albo twój gaźnik naprawde jakis yegzemplarz, albo trafił w ręce jakiegoś mechanika od siedmiu boleści.
Jarek |
| |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-02 17:43:09 Jak ktoś uważa, że gaźnik zrobiony w USSR to perwersja i tragedia, to powinien dać sobie spokój z ładą i kupić sobie coś, co w jego mniemaniu nie jest tragedią, bo inaczej nigdy sie nie dogadają. |
| |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-02 17:26:44 Witaj.
Z tanszych zrodel masz to. Jest to firma z Krakowa. Czesci ma nowe o cenach hurtowych i mozna wynegocjowac dostawe do Wawy. Sam juz 2 razy odbieralem od nich raz np. pod Obim na Al. Krakowskiej.
4345 21083-1107010-00 GAZNIK 1500 198.96
A tu link do ich stronki: http://www.skorpion.auto.pl/ |
| |
jaume SYMPATYCZNY GOŚĆ
Łada Samara Warszawa | 2003-09-02 16:53:52 Tak, 100 zł używany. powiadasz, że nowy ponad 300? czyli nie więcej niż 400? myślałem, że nieco więcej, więc nawet nie sprawdzałem cen nowych gaźników... Solex do renówki z 1992 roku to wydatek liczony w tysiącach... I żeby to chociaż naprawdę dobry gaźnik był...
pzdr,
kowal |
2007-05-02 11:57 | |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-02 16:14:01 Sorry, 100 to rozumiem że używany,bo nowy gaźnik przynajmniej w Szczecinie kosztuje ponad 300zł.....
PozdrawiamJarek |
| |
jaume SYMPATYCZNY GOŚĆ
Łada Samara Warszawa | 2003-09-02 15:52:41 Witam wszystkich, jestem na Waszym Forum po raz pierwszy.
Niedługo pewnie odkupię od Ojca jego samarę 1500: chcę ją przygotować pod kjsy. Auto jak na swój wiek trzyma się całkiem dobrze. najpilniejsza sprawa to wymiana gaźnika: nie idzie go wyregulować (przynajmniej na trwale), auto pali naście litrów na 100. Gaźnik to solex zrobiony w USSR, czyli totalna perwersja i tragedia.
Mieszkam w wawie, na razie pytałem na strażackiej. nie mają, jak mają to kosztuje 100 zł.
Macie pomysł gdzie jeszcze mogę go złowić? I jakieś adresy skleów z cześciami do Łady, bo na coś w internecie ani w książkach telefonicznych nie znalazłem zbyt wielu (2).
pzdr,
kowal |
2007-05-02 11:57 | |
|
|