2011-07-13 09:23:07
Cytat:
|
2011-07-12 14:12:04, morion pisze:
Czy to rzeczywiście jedyne wyjscie?
|
|
To jest dużo bardziej skomplikowane. Klimatronik dostaje od ECU zezwolenie na załączenie klimy. Są przy tym istotne jakieś czujniki, pewnie temperatury. Jeden z przewodów istotnych w procesie jest poprowadzony jakoś dołem. Mi kiedyś taki przewód uszkodzono przy pracy w przednim zawieszeniu (został ściśnięty i wewnetrznie przecięty, z zachowaniem ciągłości izolacji).
Artysta od TECHa w ASO spędził na diagnozowaniu przyczyny kilka godzin w dwu podejściach, po drodze sugerując wymianę klimatronika, ECU, sprężarki i czegoś tam jeszcze. Jak znalazł, to powiedział, że z takim czymś się jeszcze nie spotkał. Łącznie zapłaciłem parę stówek za lutowanie przewodu
Pamiętam, że w pierwszym razie (miałem kilka godzin do wyjazdu na letnie wakacje) uruchomił klimę "na krótko", czyli podał sygnał startu klimy na stałe. Można jeździć, choć nie jest zalecane bo silnik dostaje obciążenie już przy rozruchu.
pozdrawiam,
Robert
-----------------
Jeśli niektórzy myślą tak jak piszą, to przyszłość świata jest niejasna