Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Hilfe! urwana sruba przy baku w Omie A

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2012-05-22 22:38:39

Od pompy cos wymysle w najgorszym wypadku zaloza stara a od plywaka sprobuje z oringiem od passata. Wydaje sie ze bedzie ok.

Ps. jak sie ostatnio dowiedzialem nie kazde aso ma katalogi a tym bardziej soft oplowski do czesci hahaha

-----------------
2018-11-21 22:22
  
 
 2012-05-22 21:35:15

Michcio nie szukaj dedykowanej, bo chyba nie ma sensu, pewnie jedynie w aso będą mieli.
To instalacja praktycznie bezciśnieniowa także wystarczy jakakolwiek uszczelka olejoodporna.
a na upartego wytnij sobie z gumy, też będzie trzymać.
2015-01-09 15:31
  
 
 2012-05-22 20:30:05

jak kupowałem na allegro bak od Polcar, to były razem z uszczelkami, może będą mieli także luzem.

Bak

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2020-06-15 02:09
  
 
 2012-05-22 18:51:58

żeby było śmieszniej teraz problem z uszczelkami

wszędzie ta sama odpowiedź... "nie ma" jak za starych dobrych czasów w spożywczym

od pompy może da się reanimować awaryjnie ale od pływaka jest przecięta i się do niczego nie nadaje...

nie poddaję się, jutro walczę od rana!

Hawk!

-----------------
2018-11-21 22:22
  
 
 2012-05-20 23:25:15

jutro będziemy walczyć, oby się udało.

ponieważ ja raczej od tych "pesymistów"... gdyby się jednak nie udało (wiertła lub inne duperele) myślicie że wiercenie drugiego otworu trochę dalej + śruba od góry jest "dobrym" rozwiązaniem?

-----------------
2018-11-21 22:22
  
 
 2012-05-20 22:30:33

Michał,małym wiertłem wiercisz dookoła gwintownika,wywalasz całe badziewie.Z bednarki o grubości 3 mm wycinasz kwadrat,wiercisz centralnie otwór fi 10,5 przykrecasz śrube z nakrętką M 10 i spawasz punktowo nakrętkę do blachy.Wykręcasz śrubę przykładasz w miejsce gdzie wierciłeś tak,że nakrętka wchodzi w otwór i spawasz bednarkę do podłogi-podłużnicy(punktowo).Pamietaj o odłaczeniu ECU, akumulatora, zamocowaniu masy bliko miejsca spawania i oczyszczeniu blachy w miejscu spawu.
Powodzenia
2022-11-09 03:15
  
 
 2012-05-20 19:20:16

Gwintownik nie byl centralnie wkrecony w srube. po zakleszczeniu nie sa osadzone symetrycznie wzgledem srodka. tworza jakby jajo wiec krecenie chyba sie na nic zda

co myslisz o wywierceniu drugiego otworu ok 2cm dalej w strone przodu auta (mowa o srubie najblizszej wlewowi) przelozeniu sruby od gory i przykreceniu w ten sposob nowej ciut dluzszej opaski z bednarki?

Ps. niestety migomatu brak tylko elektroda

edit: bednarka bedzie niestety jakies 60%szerokosci obejmu oryginalnej

[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2012-05-20 19:31:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2012-05-20 19:31:38 ]
2018-11-21 22:22
  
 
 2012-05-20 19:04:26

Migomat do ręki

Najpierw trzeba spróbować nadspawać tą śrubę żeby coś wystawało. Będzie to trudne ale możliwe Potem przyłożyć nakrętkę i dospawać do tego co wystaje.
Ważny jest przetop w kierunku śruby nagietkę to nie problem wtopić,. Potem dać ostygnąć nawet pryskając jakąś wodą ...i próba odkręcenia.

-----------------
Sprzedam
2019-07-19 18:53
  
 
 2012-05-20 17:47:33

Zdejmowalem dzisiaj z Ojcem bak paliwa w Omedze A. ostatnia sruba sie ukrecila. zeby bylo smieszniej podczas gwintowania ukrecil sie gwintownik. czyli urwana sruba rowno z blacha a w niej urwany gwintownik...
Bak jest zdjety ale musze wyjac to cholerstwo aby moc zalozyc zbiornik ponownie.

Jakies pomysly???

-----------------
2018-11-21 22:22
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM