Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Gaźnik lada 2107 - Strona 3

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 Autor 
 2016-04-18 21:47:38

Moim zdaniem na 99,99 % to pompka. Weź nie naciskaj na pedał raz, a energicznie pompuj pedałem, zwiększając tym samym dawkę paliwa. Spróbuj i daj znać.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-04-18 21:33:51

Powiedz mi Szoko czy jest jeszcze coś co może dawać podobną niemoc? wiem że na odległość to sobie można. Dokładnie wygląda to tak: Jeśli samochód stoi i ciągnę za cięgno pod maską i nawet lekko dodam gaz, potrafi ją zdusić. Jeśli naciskam powoli to rozkręci się w końcu. Jeśli natomiast jadę, to w pierwszej fazie zacznie szarpać później później właśnie coś w stylu "chce ale się boję" do momentu aż się otworzy druga przepustnica. Spróbuje ograniczyć ilość paliwa z przyspieszacza i zobaczę, dam znać
2019-05-04 12:32
  
 
 2016-04-18 12:39:53

W porządku, spróbuje jeszcze pokręcić śrubą regulacyjną od pompki
2019-05-04 12:32
  
 
 2016-04-18 12:34:29

Nie pamiętam dokładnie, ale to ze sika, to jeszcze nic. Trzeba sprawdzić ilość paliwa, którą podaje pompka.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-04-18 12:27:28

Zamontowałem wczoraj nową membrankę, paliwo leje się wartkim strumyczkiem, nie widać problemów z jakimś niedoborem czy czymś, jedyne co w tej kwestii jest dla mnienie do końca wiadome to śruba regulacyjna pompki przystpeszacza, ma być wkręcona ma naxa czy lekko odkręcona, czy wrzucić kulkę i zakręcić?

edit, pojawiały się jeszcze bąbelki z otworu w komorze pływakowej z lewego otworu od właśnie pompki przyspieszacza, po zmianie na nowe uszczelki pod rozpylaczem jest ok

[ wiadomość edytowana przez: kamikadzedriver dnia 2016-04-18 12:33:09 ]
2019-05-04 12:32
  
 
 2016-04-18 12:21:45

Pompka przeszpieszajaca.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-04-18 12:18:34

Panowie, opiszę tutaj co zrobiłem a co jeszcze zostało mi do zrobienia i jak wygląda mój problemik z gaźnikiem. Otóż w swoim gaźniku wymieniłem już naprawdę wiele, jeśli nie wszystko. Zaczęło się od prostowania podstawy, podkładki bakielitowej, wszystkich oringów dysz na nowe (1 przelot 170 powietrze 107 paliwo, drugi 170 powietrze 162 paliwo) zgodnie z instrukcjami które zdobyłem. Ostatnio nie byłem zadowolony z uszczelek które dołączane są do zestawów naprawczych więc kupiłem materiał uszczelkowy i dociąłem nowe uszczelki pod podstawe gaźnika i nad komorę pływakową, przepustnice delikatnie otwarte sgodnie z książką i filmikiem Naila. Wg mnie wszystkie nieszczelności wyeliminowane. W między czasie się dużo nauczyłem, moim zdaniem została tylko regulacja mieszanki a może się mylę, sytuacja jest tego typu. Przy obrotach jałowych na poziomie powiedzmy 1000 i nagłym wciśnięciu gazu samochód się dławi, podczas jazdy nie przyspiesza, coś w stylu chciałabym ale się boję.

zaczynałem od tego


później rozbiurka, pierwsza druga trzecia i kolejna

pieczenie

kupiłem drugiego, postanowiłem stworzyć jeden supergaźnik

po szkiełkowaniu składanie


jeszcze nowe uszczelki


pytanie, czy takie objawy są spowodowane jakąś jeszcze nieszczelnoscią, czy to normalny obiaw źle ustawionej mieszanki?
2019-05-04 12:32
  
 
 2016-04-17 22:29:51

No to muszę go potraktować młotkiem bo jest lużny

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-21 06:45
  
 
 2016-04-17 21:43:13

Na wcisk.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-04-17 21:37:28

Szybkie pytanie, krócieć ssący w gaźniku jak jest osadzony w gaźniku? Wkręcany czy na wcisk? No i jak z jego uszczelnieniem? Jest jakaś uszczelka, oring?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2024-05-21 06:45
  
 
 2016-04-04 23:02:54

Te dwa wloty są na gaz, z parownika jak idzie jeden przewód trzeba zrobić rozdzielacz na dwa przewody i wpiąć. Stosowanie mixera od góry powoduje w 95% spadek mocy silnika i to dość zauważalny u mnie szczególnie w niskim zakresie obrotów do 3500.

Z reguły stosuje się mixery o mniejszej średnicy otworów wlotowych niż te w gaźniku. Konsekwencją tego jest zmniejszenie średnicy wlotu powietrza co ogranicza te wspaniałe auta.

Wydaje mi się, że takie rozwiązanie jest słuszniejsze, ale mogę się mylić
2017-08-08 09:07
  
 
 2016-03-08 18:46:32

Plus po stacyjce.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-03-08 15:34:40

Śrubę regulacyjną mam akurat na tym przewodzie, ze mógłbym wstawićzwykły miedziany trójnik za 5zł bez tych żadnych regulacyjnych śrub i powinien też śmigać
Będę walczyć w weekend i się zobaczy co i jak

Tyle że nadal nie wiem gdzie mam ten elektrozawór podłączyć by to działało tak jak powinno

[ wiadomość edytowana przez: kisiello dnia 2016-03-08 15:35:29 ]
2018-10-11 15:16
  
 
 2016-03-08 14:56:16

Cytat:
2016-03-08 14:24:57, kisiello pisze:
Wątpię by to były podciśnienia bo za duże są te wejścia.



Owszem te boczne ze zdjęcia wyglądają jak pod gaz. Z tym króćcem podciśnienia chodziło mi o ten od frontu na zdjęciu, obok śruby regulacyjnej chyba od obrotów (nie każdy miał te podciśnienie).
W 125p miałem LPG mieszalnikowe ale 'podstawa' (mikser) była zamontowana u góry, ale to bez znaczenia i też były 2 wejścia. Prawdopodobnie chodzi o dokładniejsze wypełnienie kanałów dolotowych gazem. Jak masz jeden przewód gazowy od reduktora do gaźnika to ucinasz ten przewód i zakładasz trójnik ze śrubą regulacyjną dawki gazu rozgałęziając tym samym dopływ gazu do gaźnika, natępnie oczywiście montujesz przewody do gaźnika. Taki trójnik ze śrubą regulacyjną lub jak kto woli zaworem jest do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym lub u gazowników starszej daty koszt 15 - 30 zł. Są z dwiema śrubami lub z jedną. Ja polecam te z jedną bo dużo łatwiej wyregulować.

Takie coś:
- tu na starym z 2 śrubami




- a tu na nowym z jedną śrubą



[ wiadomość edytowana przez: matesz123 dnia 2016-03-08 15:14:06 ]
2021-03-16 11:02
  
 
 2016-03-08 14:24:57

Mam ten gaźnik już u siebie.
Wydaje mi się że ma on bezpośrednio wejście na LPG już w sobie tylko że 2 a u mnie do gazu jest jeden przewód.
Wątpię by to były podciśnienia bo za duże są te wejścia.
Ta podstawka wygląda tak że można ją zdemontować.

Będę kombinować jak to wszystko podłączyć, może zrobię jakiś tuning i z 2 zrobię jeden.
2018-10-11 15:16
  
 
 2016-03-08 00:30:36

Mam (na pierwszy rzut oka) identyczny w swojej 2106 1.5. Muszę sprawdzić oznaczenia, ale to w któryś weekend. Ten gaźnik nie ma chyba zaworu hamowania silnikiem, albo u mnie jest rozregulowany, bo po odpuszczeniu gazu, hamując silnikiem strzela w wydech jak WRC. W podstawie masz króciec do podciśnienia na aparat zapłonowy. Generalnie bardzo ciężki i oporny w regulacjach. Albo nie trzyma wolnych obrotów, albo za bardzo strzela, albo szarpie itd. Regulacja w moim przypadku to sztuka kompromisu. Był oglądany przez znajomego gaźnikowca i stwierdził jego zamulenie osadem, więc to może być przyczyną. Będę go niedługo kąpał. Mi spala 8 - 11 l/100km trasa / miasto.
2021-03-16 11:02
  
 
 2016-03-07 23:34:17

jest to gaznik z tego ogloszenia
http://olx.pl/i2/oferta/gaznik-lada-2107-CID5-IDeg1AN.html#:3d21914dcc
Jutro, badz w srode powinien byc u mnie. Ale jak sie okaze ze nie idzie tego ppdlaczyc to go nie wezme poprostu i gosciowi zwroce bo mam taka mozliwosc
2018-10-11 15:16
  
 
 2016-03-07 22:40:30

Sam tego nie wiem. Bo widzę pierwszy raz takie cudo. Wrzuć foto, będzie więcej wiadomo. Z oznaczeń wynika, że to może być do 1,3.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
 2016-03-07 22:07:00

LPG mam także tutaj nie ma problemu.
gaźnik ma takie numery:


Czyli by to działało należy dysze wstawić z 1.3. A co z tym elektrozaworem, gdzie go podłączyć?
No i pytanie drugie czemu twierdzisz iż jest to hybryda pod LPG? Gaz będzie lepiej działać na takim gaźniku czy o co chodzi?

Widzę że pod wejściem paliwa są niżej dwa kolejne wejścia? Są one do LPG właśnie?

[ wiadomość edytowana przez: kisiello dnia 2016-03-07 22:10:58 ]
2018-10-11 15:16
  
 
 2016-03-07 21:57:58

Bo to jakaś hybryda pod LPG, której nigdy w życiu nie widziałem na oczy. Po drugie, jest pod silnik 1,5, więc trzeba podbierać teraz dysze, ale chodzić oczywiście będzie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2024-03-07 13:51
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM