Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

2.0 rs2000 czy mondeo mk1 ? - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 Autor 
 2014-02-18 23:05:55

Wiesiu, Secior, w błędzie jestescie.
RS jest RSem TYLKO wtedy, kiedy VIN to wskazuje. RS to nie oznaczenie silnika, bo silnik to N7A. Znaczek RS2000 przylepiano tylko do konkretnych escortów które w ten silnik zostały uzbrojone w fabryce. Nie masz RSa, pomimo że masz z niego wszystko. Masz Cabrio z N7A. RS to hatchback 3d i nic innego.

Nie piszcie że to nie na znaczenia. Gdyby nie miało, to nikt by 'Mony Lisy' czi innej 'Damy z łasiczką' w muzeach nie trzymał i nie wyceniał na miliony, bo kopia też jest równie dobra!
Gniją wszystkie escorty, nie tylko RSy. Nie tylko RSy są spaprane blacharsko. Nadwozi niespapranych ze świecą szukać.

Rs to auto w pewien sposób kolekcjonerskie. Dlatego, że wyszła ich ograniczona ilość, dlatego że to była najwyższa po cosworth'cie wersja, a co ważne Cosworth to również Escort RS.

Orginał to orginał, nieżależnie co to jest. Dotyczy to każdego auta i każdej wersji. Nie mów że nie ma różnicy w wartości zwykłego capri a Capri GT4, czy mustanga i mustanga shellby gt500. Na tym właśnie polega wartość RSa. Poprostu jest RSem, a nie 1.4 z wrzuconym 2.0 (często nawet w dowód nie wbitym)

Tak na marginesie.
Skoro to forum Fanów escorta, to chyba nie powinno się nikogo o takich sprawach przekonywać. na forum golfa czy innego auta to bym zrozumiał, ale nie tu. Gdzie w takim rozumowaniu pojęcie uwielbienia dla modelu, skoro nikt nie widzi różnicy pomiędzy wielotysięcznymi egzempalrzami dla ludu i ok. 6000 egzemplarzy escortów RS2000? (od mk5 do mk7, wliczając 4x4, saubery i F1)

W czasach kiedy sporowadzano je do nas masowo i było w czym wybierać można było swapować, jednak te czasy już minęły. Ten kto teraz chce RSa nie szuka byle czego z N7A pod maską, nawet jak buda igła. pierwsze co sie sprawdza to Vin. nie Rs to się dziękuje. I tyle w temacie swapowania.

RS2000 swapowany nigdy nie był - nie musiał.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2014-02-19 00:39:56 ]
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-02-18 22:30:36

Secior,pięknie to napisałeś, zgadzam się po całości i wolę niezgnilego kundla niż łatanego często w beznadziejny sposób RSa, który różni się od zwykłej wersji tylko tym ze jego vin w bazie forda pokazuje że ma silnik 2.0. Przestańcie w końcu radzić żeby latać trupiaszcze rsy skoro to ani bezpieczne ani sensowne. mało kto potrafi porządnie naprawić nadwozie,zresztą po takiej naprawie nawet rs to zlepek skundlonej blachy i szpachli.

Lepiej zacznijmy dbać aby escorty przestały gnic i szukajmy nadwozi które nie były dotykane przez blacharzy i nie mają jeszcze rdzy. A zgnile auta zostawmy by były dawcami lub zabawkami do niszczenia.

A i w swoim aucie mam wszystko z RSa poza tarczobebnami (leżą w domu), zegarami (bo mam wg mnie ładniejsze),obrzydliwym płaskim grilem i tylnym zawieszeniem, resza to czysty rs.


-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0

[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-02-18 22:33:46 ]
2023-02-28 12:47
  
 
 2014-02-18 22:19:23

RS to całe auto nie tylko silnik mam wymieniać co jest innego ? a wszystko inne z N7A to kundle

wiec jak chcesz RS to ratuj RS a jak chcesz coś innego to wsadź cokolwiek

A ludzie już nie takie trupy ratowali by cieszyć się innym autem


-----------------
Passionford

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2014-02-19 00:04:19 ]
2020-01-25 22:17
  
 
 2014-02-18 19:46:41

smallsize, już tak nie idealizuj. ile jak takich rsów co się nadaje do ratowania? niewiele. zamiast się cieszyć że ktoś wkłada to do escorta czyli w zasadzie nie zmienia się nic. uważasz że jak ktoś przełoży silnik z rsa mk5 do innej budy mk5 ale nie rsa to już to nie jest rs? przecież oznaczenie rs dotyczy silnika a nie budy więc to jest takie gadanie żeby zrobić z tego nie wiadomo jaką ikonę.
2024-01-03 15:40
  
 
 2014-02-18 18:23:33

RSow malo, a jeszcze chca z nich swapy robic. dajcie im juz spokoj. RS niech zostanie RSem, a z dostepnoscia czesci do niego to juz coraz wiekszy problem jest.

jak chcesz kupowac RS'a na swapa to kup i zrob i jezdzij RS'em, a swapuj z mdo jak madrzejsi ode mnie ci radza

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-03-17 12:42
  
 
 2014-02-18 16:43:48

Widzę, że kolega dawid jest w takiej samej sytuacji jak jeszcze niedawno sam byłem.

Też zastanawiałem się nad sprawieniem sobie całego mondeo, żeby brać co potrzeba. Skończyło się to tak, że zrobiłem sobie listę rzeczy, które mi są potrzebne i w międzyczasie znalazłem sobie na allegro silnik, który był jeszcze w aucie. Dawcą Zetec'a 2.0 było Mondeo z automatyczną skrzynią przywiezione z niemiec kilka dni wcześniej. Cenę miałem ustaloną już wcześniej, a ekipa sprzedawcy na moich oczach wyciągała wszystko o co poprosiłem. Spakowali mi wszystko do Escorta, silnik przypieli pasami i mogłem jechać do Łodzi. Najważniejsze, że cały niepotrzebny złom został u sprzedawcy, a ja przywiozłem sobie to co potrzebowałem.

Silnik na razie sobie leży, bo studia, ale na tyle na ile się przyjrzałem to osprzęt Ford, FoMoCo lub Motorcraft, więc chyba źle nie trafiłem.

Plan jest teraz taki, żeby kupić jeszcze kilka pierdół, zrobić swapa samodzielnie lub z pomocą jakiegoś kolegi, a potem od razu do ZTR Tuning, żeby mi DET3 zakładali.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2014-02-18 13:01:45

paliwo też w to wrzucam. nowe kable i nowe świece, wszystko właściwie co mogłem to kupowałem nowe. wolę teraz wydać więcej jak mam kasę i mieć spokój niż później się martwić nie mając żadnych dochodów.
2024-01-03 15:40
  
 
 2014-02-18 12:42:28

No wiem,ale dużo stosunkowo Cię to wyszło wszystko.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2024-05-08 11:12
  
 
 2014-02-18 12:13:34

lukirs w ogóle przeczytałeś co wliczam w ten koszt? sam swap był dosyć tanią operacją.
2024-01-03 15:40
  
 
 2014-02-18 11:46:13

To nie kupuje wcale zajechanego motoru...remont nawet za 5 zrobisz jak chcesz.nie musisz mi wyliczać ile części kosztują

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2024-05-08 11:12
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM