2002-12-13 08:32:20
Czarny w 2-litrowkach o ile mnie pamiec nie myli nie silnika krokowego to domena mniejszych pojemnosci
Olechnus dobrze ze zatakowales jeszcze raz bo nie moglem znalezc poprzedniego twego posta
Przyczyn moga byc setki ale sprubuj tak
Wez pedzelek i benzyne odpal i nagrzej silnik ( koniecznie sie przejedz ) nie wylaczaj silnika otworz maske i zacznij smarowac benzynka rure od flitra powietrza do kolektora dolotowego b. dokladnie.
Jesli zobaczysz ze predkosc obrotowa wzrosnie w momencie smarowania to mozesz miec nieszczelna rure wymiana/albo tasma na gada .U mojego kolesa po tym wypilismy pare piw a biedack wczesniej jezdzil 2 miechy po mechanikach i nic.
W innym przypadku prawdopodobnie mialbys sygnalizowane bledy, stad moje wczesniejsze pytanie o gaz. Jesli to nie pomoze to daj znac, wtedy podrzuce Ci standardowa procedure sprawdzanie ale sadze ze juz przez to przechodziles
Ah bym zapomnial zanim zaczniesz zabawe z benzynka to sprawdz mocujace opaski mogla sie ktoras poluzowac.
-----------------