Zamykanie drzwi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem jest taki ze pasażer nie moze zaknąc ("zakluczyć") drzwi wychodzac z samochodu dokladniej to jak sa drzwi otwarte to nie mozna wcisnąc tej klamki zeby po zamknieci drzwi nie mozn bylo ich odtworzyc zawsze musze czekac az wszyscy wyjdo dopiero i jak so zamkniet to moge zamknac je od wewnatrz bez problemu.

Ostatni nawet doszedlem do wniosku ze zaloze sobie centralny i nie bede mial juz tego problemu
  
 
Podejrzewam że to zależy od wersji samochodu ja mam całkowitego golasa i mogę zaryglować wszystkie otwarte drzwi poza kierowcy. Może masz jakiś system podwójnego ryglowania.
Założyłem CZ z pilotem i wszystko śmiga
  
 
moze masz tak jak ja masz 2 zamki typu master i sie nie da jak sa otwarte wcisnac
  
 
Cytat:
2006-05-16 21:55:08, Raven pisze:
Założyłem CZ z pilotem i wszystko śmiga



Mysle ze to bedzie najlepsze rozwiazanie musze sie tylko zorientowac cenowo ale podejrzewam ze na 2 drzwi to za duzych kosztow nie ma
  
 
ale jak chcesz zalozyc centralny zamek to najlepiej orginalny z allegro lub ze szrotu bo kombinowanie z tym zwyklymi silownikami co daja na allegro to troszke lipa jest
  
 
chyba nie rozumie jaki orginalny zamek zamek to zamek wazne zeby pasowal do tych klamek w fordzie jesli sie myle to prosze o sugestie
  
 
Cały System otwierania w drzwiach skłąda się z:
1.Zamek (element ryglujący drzwi)
2.Siłownik (poprzez sygnał elektryczny popycha zamek)
3.Wkładka
4.Klamka wewn/zewn
Zamek pozostaje orginalny, dokładasz tylko siłownik (orginalny siłownik-30pln używka-ma napęd wewnątrz silnikiem, uniwersalny 10slave/30master pln nowy-siłownik ma napęd poprzez elektromagnes). Możesz siłownikami sterować przez przekręcenie kluczyka (wtedy siłownik master w zamku, w którym przekręcisz kluczykiem uruchamia pozostałe siłowniki w wszystkich drzwiach). Możesz też zastosować sterowanie z pilota, wtedy sterownik podaje sygnał na siłownik, który podaje sygnał na pozostałe siłowniki. Nie jestem pewien, czy wszystkie zamki mają możliwość dołożenia siłowników, więc w takim przypadku należałoby założyć cały komplet (1...4) ze szrotu i zdecydować się na siłowniki orginał, czy uniwersal. Przewagą uniwersali jest sterowanie ich minusem (orginalne są sterowane plusem), szybki czas zamknięcia i niższa cena. Sterownik na pilota to koszt 80-150pln w zależności od ilośći funkcji i firmy.
  
 
wow madrego to i dobrze posluchac wielkie dzieki jak jakis wybiore sobie na allegro to popytam was o opinie
  
 
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104534276

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=103488765

pierwsz pytanie czy takie zamki pasuja do esiego V i drugie dlaczego te dwa zamki roznia sie tak cena i na co trzeba patrzec jak sie wybiera zamek

a trzecie to za ile mozna dostac centralny zamek na szrocie

[ wiadomość edytowana przez: Docent1981 dnia 2006-05-18 15:37:45 ]
  
 
Cytat:
Komplet siłowników i akcesorii pozwalający na rozwiązanie problemu z jakim spotkał się się nie jeden użytkownik FORDA z lat 87-99.
Mechanizm zamka - poruszany w tych autach za pomocą specyjalnych cięgien [linek] uniemożliwia bezpośrednie zastosowanie typowych uniwersalnych zestawów zamka centralnego.



Ale bajki koleś pisze.......... rozbierałem zamki w mk4 i bez problemu, można do nich podłączyć uniwersalne siłowniki (siłownik przez kawałek drutu pociąga specjalny rygielek i oto cała filozofia). Nierozumiem tez dlaczego do wersji 2d jest tylko jeden siłownik typu master, a drugi jest slave ?? przecież obydwa powinny być master !!! Moim zdaniem poco przepłacać, lepiej kupic uniwersalny.
  
 
Cytat:
2006-05-18 15:49:54, ToFastMKIV pisze:
...Nierozumiem tez dlaczego do wersji 2d jest tylko jeden siłownik typu master, a drugi jest slave ?? przecież obydwa powinny być master !!!


Chyba, że chcesz otwierać jedynie z jednej strony (niektóre auta mają tylko jedną wkładkę z lewej strony-np civic).Normalnie powinny być dwa mastery, ale jeśli masz sterownik z pilota, to wystarczy jeden master, bo on dostaje sygnał z centralki i steruje wszystkimi drzwiami slave.