Wydech w MV6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Klubowiczów

Na początek powiem odrazu szukałem w arch. i nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi dlatego pytam. Choć pamiętam że kiedyś czytałem na ten temat na forum.

Ale do tematu. Mianowicie prosze o porade co do wymiany tłumików i kata w mojej "smoczycy" (MV6). Interesuje mnie jakich firm zakładać tłumiki i kata tak aby dzwiek był zbliżony do orginału. Zapewne nie jeden z was przerabiał ten temat i ma troszke cennych informacji do przekazania.

Pozdrawiam.
  
 
Cześć
Ja mam założone zwykłe polskie. Kulam się drugi rok i nie widać żeby chciały zakończyć żywota
Zresztą sam słyszałeś, że nieźle pierdzą
Rasowy pomruk to uzyskasz wstawiając końcowy sportowy
Szczególnie w V6
A co do kata. Jeśli musisz wymienić katy to wstawiaj metalowe.
Mają lepsze parametry przepływu i nie dławią silnika.

Też pozdrawiam
  
 
Cytat:
Cześć
Ja mam założone zwykłe polskie. Kulam się drugi rok i nie widać żeby chciały zakończyć żywota




Ja też i nie narzekam
  
 
bo wszystko co polskie jest dobre

Ja też mam polskie od roku ... naprawdę git
  
 
Cytat:
2005-05-30 10:25:48, Res pisze:
bo wszystko co polskie jest dobre


I tanie
  
 
Mi Pan Leszek polecany przez Kubę w dziale Porady założył wszystkie 3 tłumiki za 440 zeta z montażem. A narąbał się nieźle, bo miałem jeszcze oryginał i wszystkie śrubki się pourywały Brzmią tak, że M3 wysiada
  
 
Panowie polskie to znaczy jakiej firmy? Namiary może ceny.


[ wiadomość edytowana przez: DarekOmesia dnia 2005-05-30 11:39:44 ]
  
 
Szczerze? Nawet nie wiem. Są aluminizowane, rura wydechowa wygląda jak z metra cięta. I mam to gdzieś. Cały wydech mam za 3/4 ceny jednego Walkera
  
 
Czy montaż samego sportowego końcowego coś daje? Jesli tak to jaki polecacie?
  
 
polskie to Asmet lub "P" Płóciennik
  
 
Cytat:
2005-05-30 19:10:50, Kair pisze:
Czy montaż samego sportowego końcowego coś daje? Jesli tak to jaki polecacie?



no przecież to pierwszoplanowe "urządzenie" do profi tjuningu więc nie rozumiem pytania
  
 
Liczę na listę: 1. Fajnie warczy 2.... 3.... 4.... 5....
  
 
2. Wszystkie laski Twoje...
  
 
Cytat:
2005-05-30 19:28:00, Zbynio pisze:
2. Wszystkie laski Twoje...



buahahahhaa Zbynio!! Niszczysz!!! qrcze... nauczaj mnie guru
  
 
Uuups... coś spaprałem?
  
 
Cytat:
2005-05-30 19:14:09, MEGA_3 pisze:
polskie to Asmet lub "P" Płóciennik


W zeszłym miesiącu wymieniałem oba srodkowe: oryginały (bo się skończyły) na Płóciennika. I szczerze mówiąc nie jestem zadowolony - są głośniejsze. Sporo mniejsze puszki, może dlatego. Nie żeby ryczały, ale to nie jest to. Tyle, że 340 to nie 1260 PLN

Choć rozumiem, że "sound" to dla niektórych to może być atut.

pozdr, Robert
  
 
Witanko, mam problem...
Musze wymienic wszystkie tlumiki za katalizatorami tzn 2 puszki plus koncowy. Do wyboru mam komplet płócennika za okolo 300pln i komplet bosala za 700pln. Wczystko z robocizna. Pytanko czy roznica cenowa jest adekwatna do jakosci? Jak wyglada sprawa glosnosci, zywotnosci? Ma ktos praktyczne doswiadczenie? PS autkiem mam zamiar dlugo jeszcze pojezdzic

  
 
W/g opini pomocnika tłumikarza tylko BOSAL. Moja zona ma w korsie jakieś polskie tanie tłumiki i poleciały w niecały rok!!
  
 
kolega DrA wdal mase kasy na BOSALA i co i zgnił szybciej niz Asmet
  
 
Cytat:
kolega DrA wdal mase kasy na BOSALA i co i zgnił szybciej niz Asmet



No cóż, przecież DrA ma super szybki "sztucer", to może i tłumiki szybciej lecą , a tak na poważnie to jeszcze rok temu asmet nie miał w swojej ofercie tłumików do "sztucera" ?