Wysoka temperatura silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc wszystkim.

Posiadam BMW E30 318 1,8l silnik M10 rocznik 88. Mam problem z tempteratura,wskaznik jeszcze niedawno zachowywal sie normalnie a teraz znacznie szybciej osiaga srodek i leci dalej az do czerwonego pola.Czasami widze jak wskazowka skacze i potrafi na moment wrocic spowrotem na srodek,czasami zatrzymuje sie w 3/4 skali.
Bynajmniej do normalnych zachowan to nie nalezy.Termostat nie tak dawno wymienialem,plyn w chlonicy jest. Jak by czujnik nie dziala to by sie wskazowka calkiem polozyla i nie reagowala. Obstawiam wskaznik na desce,bo jak mam czerowne pole to auto calkiem normalnie sie zachowuje.Plynu mi nie ubywa.

Moze ktos spotkal sie z takim problemem? Czy wskazniki siadaja czesto w tych autach i ile taki wskaznik moze kosztowac jesli to juz kosztowac?
Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  
 
Zobacz czy w momencie gdy wskazówka jest na czerwonym nie gotuje się płyn w zbiorniczku wyrównawczym, jeśłi wskaźnik tak skacze to ja jednak bym się zastanowił nad czujnikiem temp. nie zawsze przy jego uszkodzeniu wskazówka spada i nie reaguje...
  
 
Przy tym silniku nie wystepuje zbiorniczek wyrownawczy.
I jeszcze jedno jak odlaczam od jednego czujnika przewody to wskazowka nie reaguje,wiec wykrecilem ten czujnik i poszedlem do kilku sklepow i kolesie mi powiedzieli za nie ma zamiennika a taki czujnik kosztuje 205zl (sporawo jak na czujnik) i jeszcze co mowili, to ze oprocz temteratury chyba ma wplyw na ssanie czy cos takiego
  
 
Juz doszedlem co to jest,mam lekko zwalone zegary. wyciagnolem zegary pogrzebalem chwile przy nich,dokrecilem troszke mocniej nakretke ktora jest pod wskaznikiem temp i wszystko wrocilo do normy
  
 
a ja wziolem wyjelem odpielem przewody... po chwili podpeilem bo nie mialem pod reka torxa podajrze 10, wsadzilem i dziala obrotomerz jak i ekonomizer i temperatura