| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
arsen Membre du forum PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2006-10-31 09:47:46
podejrzewam ze masz gaznik... rgulacja w pugu jest dosc mozolna bo reaguje bestia okrótnie na kazda zmiane w gazie jaki zatankujesz
ale tak najpierw nagrzej silnik np wracasz z miasta wentylator sie właczył czekasz az przestanie pracować... i zakrecasz lekko srube na weżu... az zacznie przygasać...potem odkrecasz o około 1 1/2 obrotu silnik moz eskakac strasznie...wtedy krecisz saworkiem na parowniku az silnik zacznie pieknie płynnie chodzic nie bedzi enim rzucało itd. jesli wydaje ci sie ze jest ok. łapiesz za naciag przepustnicy i gazu!! jak sie wkreca to ok siadasz w autko i jazda próbna jak wydaje ci sie oki to zostawiasz
potem jeszcze zostaje sprawdzic 2 rzeczy
odpalanie na zimnym i spalanie na 100km jesli wszystko jest oki zostawias zjak nie pasi ..robisz wszystko od nowa ![]() |
arsen Membre du forum PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2006-10-31 14:56:06
a z podwójnymjest lepszy jedna sróba reguluje wolne obroty druga powyrzej 3tys tylko taka róznica |