Peugeot 405

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam chcialbym spytac jak wyregulowac wolne obroty na gazie mam srube na parowniku ina wezu dwie tylko nie wiem ktora jest od obrotow.jeszcze jak wdepne gaz do oporu to sie dusi jaka moze byc tego przyczyna??
  
 
Cytat:
2006-10-30 17:35:50, kasiaitomek pisze:
witam chcialbym spytac jak wyregulowac wolne obroty na gazie mam srube na parowniku ina wezu dwie tylko nie wiem ktora jest od obrotow.jeszcze jak wdepne gaz do oporu to sie dusi jaka moze byc tego przyczyna??



podejrzewam ze masz gaznik...

rgulacja w pugu jest dosc mozolna bo reaguje bestia okrótnie na kazda zmiane w gazie jaki zatankujesz

ale tak najpierw nagrzej silnik np wracasz z miasta wentylator sie właczył czekasz az przestanie pracować... i zakrecasz lekko srube na weżu... az zacznie przygasać...potem odkrecasz o około 1 1/2 obrotu silnik moz eskakac strasznie...wtedy krecisz saworkiem na parowniku az silnik zacznie pieknie płynnie chodzic nie bedzi enim rzucało itd. jesli wydaje ci sie ze jest ok. łapiesz za naciag przepustnicy i gazu!! jak sie wkreca to ok siadasz w autko i jazda próbna jak wydaje ci sie oki to zostawiasz
potem jeszcze zostaje sprawdzic 2 rzeczy
odpalanie na zimnym i spalanie na 100km jesli wszystko jest oki zostawias zjak nie pasi ..robisz wszystko od nowa
  
 
Cytat:
2006-10-31 09:47:46, arsen pisze:
podejrzewam ze masz gaznik... rgulacja w pugu jest dosc mozolna bo reaguje bestia okrótnie na kazda zmiane w gazie jaki zatankujesz ale tak najpierw nagrzej silnik np wracasz z miasta wentylator sie właczył czekasz az przestanie pracować... i zakrecasz lekko srube na weżu... az zacznie przygasać...potem odkrecasz o około 1 1/2 obrotu silnik moz eskakac strasznie...wtedy krecisz saworkiem na parowniku az silnik zacznie pieknie płynnie chodzic nie bedzi enim rzucało itd. jesli wydaje ci sie ze jest ok. łapiesz za naciag przepustnicy i gazu!! jak sie wkreca to ok siadasz w autko i jazda próbna jak wydaje ci sie oki to zostawiasz potem jeszcze zostaje sprawdzic 2 rzeczy odpalanie na zimnym i spalanie na 100km jesli wszystko jest oki zostawias zjak nie pasi ..robisz wszystko od nowa


Tak tylko ze ja mam dwie sruby na wezu
  
 
Cytat:
2006-10-31 11:15:51, kasiaitomek pisze:
Tak tylko ze ja mam dwie sruby na wezu

trójnik z pojedynczym pokretłem kosztuje 15 zł a z podwójnymjest lepszy jedna sróba reguluje wolne obroty druga powyrzej 3tys tylko taka róznica