[MKVI] 1.6 16v gdzie to podpiąc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Sprawdzając dzisiaj wszystkie płyny zauważyłem luźny kabelek z gumową końcówką zwisający z wiązki (macanie po omacku) z węża od chłodnicy. Zastanawiam się gdzie to powinno być podpięte czy po prostu ma to sobie tak dyndać. Jeżeli chodzi o działanie wentylatora to wszystko jest ok jak ma chłodzić to chłodzi i się wyłącza. Metodą na ile pozwoli długość kabelka nie znalazłem miejsca gdzie to można podpiąć. Co zrobić z tym fantem czy po prostu to zostawić tak jak jest.






  
 
Zostawić, znajdziesz wiele takich dyndających kabelków.
  
 
Też takiego miałem i 4 lata sobie dyndał nie wiem czemu nie miał miejsca do wpięcia

-----------------
FEFK#2486
  
 
A jeszcze taka zagadka. Czy podczas gdy działa wentylator zostanie wyłączony silnik wentylator się wyłącza czy powinien jeszcze chłodzić. Może to jest jakiś kabel masujący że po wyłączeniu silnika nadal będzie działał wentylator i dopiero jak schłodzi to się wyłączy. U mnie jak zgaszę silnik wentylator zostaje wyłączony tak ma być czy powinien jeszcze chłodzić. Może to jest odpowiedzialne za to.
  
 
W escortach po wyłączeniu silnika gaśnie wentylator i tak ogólnie ma być.
  
 
Czyli zostawiam to w spokoju. Wszystko działa więc nie ma co kombinować żeby czasami coś nie zepsuć
  
 
ten kabelek jest do wskaznika temp silnika na deske w silnikach cvh
  
 
Nikt nie wie co to za kabelek i do czego służy, ja już tak mam od 13 lat i jest OK, zabezpiecz go tak żeby się nigdzie nie zaplątał i gotowe.
  
 
Cytat:
2011-08-21 21:56:53, jarcyk pisze:
ten kabelek jest do wskaznika temp silnika na deske w silnikach cvh



zgadza sie. mam taki w swoim drugim essie ( silnik cvh ) i dokadnie do tego sluzy.
  
 
U mnie też jest, od jakiegoś czasu przypięty opaską zaciskową żeby nie dyndał. A nie uważacie, że skoro w 1.6 16V ten kabelek jest nieużywany to powinien być jakoś zaślepiony, zabezpieczony? Nie wierzę że producent zostawia dyndającego kikuta który może się wkręcić np. w dźwignię sprzęgła.
  
 
W MKV 1.8D ten sam kabelek idzie na pompę hamulcową (może z tamtąd sprawdza temp silnika tak jak w cvh) ale w 1.6 16v wisi i powiewa. W innych jeszcze go nie widziałem.

A wiecie może od czego jest wtyczka 2 pin w podszybiu? Wychodzi od strony kierowcy koło silniczka wycieraczek.

[ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2011-08-22 22:04:06 ]
  
 
Cytat:
2011-08-22 22:02:00, evol_umf pisze:
... A wiecie może od czego jest wtyczka 2 pin w podszybiu? Wychodzi od strony kierowcy koło silniczka wycieraczek. [ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2011-08-22 22:04:06 ]


to nie od kierunków w błotnik przypadkiem?
  
 
To by pasowało, bo ja mam w błotnikach zaślepki - dziękować
  
 
Cytat:
2011-08-22 22:25:19, evol_umf pisze:
To by pasowało, bo ja mam w błotnikach zaślepki - dziękować


jakbyś robił sobie kierunki w błotnikach to wtyczka od prawej strony znajduje się w okolicach akumulatora, gdzieś w tej wnęce.
  
 
Cytat:
2011-08-22 22:32:12, Maylo pisze:
jakbyś robił sobie kierunki w błotnikach to wtyczka od prawej strony znajduje się w okolicach akumulatora, gdzieś w tej wnęce.



Jeśli nikt tam nie grzebał to wtyczka jest zaizolowana do instalacji biegnącej koło ścianki grodziowej w okolicy dmuchawy