Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Many E x | 2003-07-12 12:52:52 Z tego co mi wiadomo to około 150 zeta |
Slawencjusz Mitsubishi Sigma 3.0 ... Świebodzin | 2003-07-13 10:27:33 Jeśli chcesz wydawc kase jedz do aso a jak nie to zgłos sie so PINA555 on Ci wszystko dokładnie wytłumaczy jak to sie robi. Zresztą poszukaj starsze wątki już o tym było pisane, jest nawet bardzo dokładny opis by Pin555.
Przyspieszeniem sie nieprzejmuj to chyba normalne przejechałem sie ostastno cariną 2 GTI zresztą Carinusa a pozniej carina II zwykła (tez jego) i niestety ta ostatnia ma o niebo lepsze osiągi mimo ze ma zwykly silnik. Chyba japonczyki przy konstruowaniu cariny e poszli na ekologie he he Pozdroofka |
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2003-07-13 22:05:10
Aaaaaa... Zapomnialem o temacie watku Wiesz co... Jak ci cos piszczy (w sensie wydawania dziwnych dzwiekow), to komputer nic nie pomoze (zwykle). Napisz dokladniej o co chodzi, ok? |
dzimi Toyota Carina E Siemiatycze | 2003-07-14 08:46:12 Jest wielka szansa że piski pochodzą z
osłony łożyska rolki napinacza paska wieloklinowego(klima i wspomaganie) uf ... strasznie naukowo zabrzmiało ... mam u siebie to samo, piszczało mi strasznie więc chciałem wymienić łożysko w rolce napinacza ale w ASO wymieniaja tylko całą rolkę (w ASO - 260zł + wymiana 100?) więc wymieniłem samo łożysko i dopiero wtedy zauważyłem ślady na osłonie łożyska. Widać wyrażnie że osłona ocera o wspornik i wydaje metaliczne piski. Łożysko wymienione a piski pozostały Sam już nie wiem jak z tym walczyć, być może między wspornikiem a osłoną powinna być jakaś tuleja dystansowa z tworzywa sztucznego lub z miedzi? Być może jakiś wcześniejszy "mechanik" rozbierał coś lub wymieniał pasek wieloklinowy, a że zostało mu potem kilka części więc się specjalnie nie przejął. Jeśli ktoś może to sprawdzić i odpowiedzieć na forum , sam chętnie się dowiem czy może między wspornikiem a osłoną powinna być jakaś tuleja dystansowa z tworzywa sztucznego lub z miedzi? Przecież to nawet "estetyczny" obciach jechać takim ładnym autem jak Carina i z cicha popiskiwać pozdrawiam dzimi |
SylwekMad TOYOTA DRIVER Toyota Carina E 2.0 ... Warszawa | 2003-07-14 11:56:32 Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Wlasnie tak wczoraj zauwazylem ze ten pisk zniknal...nie wiem z jakiego powodu ale moze faktycznie to jak opisywal dzimi. A co do testu komp. w ASO. Pamietam mialem kiedys Corolle i znalazlem opis w jaki sposob wykonac wlasnorecznie diagnostyke. Trzeba bylo zewrzc odpowiednie styki w zlaczu do komputera i odpowiednie kontrolki zapalaly sie na desce mowiac o usterkach...szkoda ze nie mam juz tego opisu... |
Deeno TOYOTA DRIVER Toyota Carina E XLi Łódź | 2003-07-14 12:06:25
Mam ksiazke z tym opisem tylko jestem zajety teraz i nie moge chwilowo tego poszukac. |
SylwekMad TOYOTA DRIVER Toyota Carina E 2.0 ... Warszawa | 2003-07-14 12:50:05 A nawet znalazlem cala procedure testowania i opis kodow.
Zainteresowanych zapraszam na strone 217.96.173.132/kody.htm |
Meteor TOYOTA DRIVER Toyota Carina E 2.0TD Warszawa | 2003-07-14 14:42:34
Spróbuj tu zadzwonić (to jest przy Modlińskiej, za stacja BP, przed zjazdem w Płochocińską) tel. 614-42-94, coś około 80 zł (pół roku temu) |
dzimi Toyota Carina E Siemiatycze | 2003-07-15 09:17:14 No i co? Nikt nie ma ochoty podnieść maski i wsadzić głowę o w okolice rolki napinacza i sprawdzić czy jest tam jakaś tuleja dystansowa??? Dziś rano znów miałem "koncert" i szlag mnie trafia ... Taki drobiazg a tyle hałasu. Można nawet nie otwierać maski jeśli ktoś ma schematy Cariny więc wystarczy zerknąć dzimi |