Jak wymienic uszczelke pod miską olejową?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko czy ktoś z was wymieniał kiedyś uszczelkę pod miską olejową motor 2.0 16v jest to dwu częściowa miska ,z tego co słyszałem jest z tym sporo problemów a mianowicie trzeba zdjąć maskę podnieść silnik do góry i całą kołyskę opuścić na dół a jeszcze problemy z doborem uszczelek,proszę jeśli tylko ktoś to robił niech to pisze,z góry dziękuje.
  
 
wszystko jest jak mowisz,
nie wiem jak jest z doborem uszczelek...

Niestety z tego co pamietam w kazdej omedze trzeba dzwignac silnik zeby wymienic uszczelke pod miska.

Nie wiem tylko po co chcesz opuszczac sanki...
  
 
Cytat:
2008-10-01 10:17:09, Pabelo pisze:
Nie wiem tylko po co chcesz opuszczac sanki...



szykuje się do zimy
  
 
Według książki silnik 2 cm w górę a sanki 10 w duł,dzisiaj robiłem przymiarkę i faktycznie trzeba będzie sanki opuścić bo co prawda jeżeli podniesiemy silnik 2 cm do góry to teoretycznie śruby od michy odkręcimy ale myślę ze smok będzie przeszkadzał w zdjęciu miski i stad opuszczanie sanek w dół.W piątek będę walczył wiec jak będzie dobrze to opisze to i porobię kilka fotek
  
 
Skoro juz przeczytales wszystko w madrej ksiazce to po co pytasz...

Ja zrobilbym to inaczej
Podniosl silnik i tyle...
kto mowi ze nie mozna podniesc wiecej niz 2cmm ??
  
 
Pytam bo moze sie okazac ze mozna prosciej bo np.w mądrej ksiązce każą opuscic sanki a wczesniej odczepic wachacze od sanek co dla mnie jest troche dziwns,wiec po to pytam bo jak ktos to robił to bedzie wiedzial
  
 
JA podnosiłem tylko silnik i zmieniłem uszczelkę. Niczego nie opuszczałem.