BRC II generacja - modernizacja...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam instalację BRC, reduktor AT90E, centralkę BRC Elegant 51, trzy emulatury EMU oraz sterownik BRC Blitz. Instalacja została założona w w 2001 przy rzebiegu 182tyś, obecny przebieg auta to 232tyś (sądząc po fakturach raczej prawdziwy). Auto jeździ całkiem dobrze, ale zdarza się strzał i auto gaśnie. Miałem klapy przy przepustnicach ale wywaliłem bo auto i tak strzelało. Mikser 32mm w dolocie (zdjęcia). Dolot uszczelniłem bo jak kupiłem auto był dziurawy jak sito ale dalej zdarzają się strzały - strzela przy przyspieszaniu z bardzo małej prędkości na II biegu. Autko ma 200KM.

I teraz pytania:

1) Co sądzicie o obecnej instalacji? Tzn mam dwie przepustnice i jeden mikser w dolocie, lepiej byłoby dołożyć drugi mikser i zamontować przy przepustnicach?
2) Co z "komputerem" Blitz? Regulacja u gazowników graniczy z cudem, jest sens wymieniać na Autronica?

Myślałem o wymianie na sekwencję ale robię tym autem 200-300 km miesięcznie, więc inwestycja ok 1300zł raczej mija się z celem.







[ wiadomość edytowana przez: morginson80 dnia 2010-06-03 21:23:40 ]
  
 
miałem kiedyś XMa ale 2.1D.
odnośnie instalki to zrobiłbym downgrade o 0.5 generacji w dół, czyli:


nawet pamiętam kiedyś czytałem jakiś artykuł w sieciu (w pdf) jak ktoś w xantii V6 zastosował BLOSa
  
 
Czytałem na temat Xantii V6, tam jest jedna przepustnica ja mam dwie. Czytałem trochę o blosie i dwóch przepustnicach, jedni piszą że jeden blos wystarczy, drudzy że lepiej dwa i człowiek głupieje. Nie uśmiecha mi się kupić jednego, a potem myśleć o zakupie drugiego bo to już ociera się o sekwencję. Ogólnie chciałbym póki co poprawić tą instalację, bo rozmieszcznie gratów pozostawia wiele do życzenia. Bardzo nurtuje mnie dołożenie drugiego miksera i montaż przed przepustnicami, nie bardzo mogłem się doszukać czegoś na ten temat. Autko jeździ nienajgorzej, ale czasem strzeli, poza tym śmierdzi gazem z okolic reduktora jak zgaszę autko po jeździe na lpg.