[MK VI] skrzynia TD w RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem,ze to możliwe, znalazłemnawet temat na forum,ze ktoś kiedyś coś..kwestia tego ze nie ma nic wiecej oprócz tego,ze takie coś ktoś miał..

Moje pytanie, jakie są róznice przełożeń w MTX z RS w stosunku do MTX z TD i jakie są tego następstwa,

druga rzecz czy w TD jest jeden rodzaj skrzyni czy jest ich kilka

Czytałem na forum,że na skrzyni od TD jest lepszy sprint gorszy max..ale nie chodzi mi o to zeby był szybszy ale zeby dostać skrzynie w dobrym stanie, znudziło mi się szukanie MTXa od RSa w idealnym stanie, bo i tak wiem,ze takiej nie znajde...a to 2 nie wchodzi a to 3 zgrzyta czy wyskakuje, zatem opcja od TD
  
 
Będe śledził na bierząco a sam nic nie wiem sensownego. Jak coś się dowiesz to napisz tu w tym wątku.
  
 
bedzie - w porownaniu z oryginalem - mulowaty a wzrosnie V max.
wystarczy porownac predkosci przy zalozonej predkosci obrotowej silnika.
  
 
W 1.8TD przy 180kmh jest około 4500rpm, a w RS 2000 przy tej samej prędkości na tym samym biegu jest 5300rpm. Różnica znaczna, przyspieszenie będzie gorsze.

[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-08-26 19:44:25 ]
  
 
może jeszcze ktoś sie wypowie, bo jak widać robi się dwuznacznie..

na forum w archiwum ponoć jednemu koledze RS na skrzyni od TD odchodził lepiej...myślę,ze prędkości obrotowe na poszczególnych biegach nie wyjasniają 100% sprawy, gdyż przełożenia na poszczególnych biegach to jedno a inne przełożenie główne skrzyń to drugie


[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2010-08-27 00:31:47 ]
  
 
dla krótkiej lektury link do tematu archiwalnego z forum

skrzynia RS 2000 od Diesla
  
 
zawsze mozna przestudiowac ksiazke z WKiŁ
  
 
Cytat:
2010-08-27 19:18:11, CKsrv pisze:
zawsze mozna przestudiowac ksiazke z WKiŁ



no to rzeczywiście rada