Problem z palącym się bezpiecznikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zwracam się z prośbą do kolegów klubowiczów o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu:mam omege A 3,0 24 automat wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka ładowania akumulatora i auto zaczeło sie dziwnie zachowywać-brak dynamiki przyśpieszania,gaśnięcie na wolnych obrotach,po przyjezdzie do domu sprawdziłem układ i okazało się że bezpiecznik nr 28 prawdopodobnie od zegarów jest przepalony,po wymianie na nowy i uruchomieniu silnika znowu sie przepalił.nadmieniam że akumulator jest ładowany pomimo tej kontrolki gdzyż przejechałem z tą usterką 40 kilometrów i nie było żadnych objawów zmiejszenia mocy akumulatora.nie swiecą także w zegarach kontrolki po lewej stronie od kasowania kilometrów dziennych...jak tak dalej pójdzie to na zlot pojade ale autobusem
  
 
Witam!
Miałem kiedyś tak samo. Winien był ( co dziwne) przewód od podgrzewania spryskiwaczy który znajduje się tuż koło zawiasu maski.Też wcześniej nie wiedziałem i wyprułem chyba z połowe instalacji elektrycznej w aucie, a trafiłem na ten przewód przypadkowo, jak włożyłem bezpiecznik i przekręciłem kluczyk to po prostu zobaczyłem dziwny dymek z pod maski. Trzeba zdjąć izolacje i zobaczyć czy kabelki w środku się nie zwierają.

Powodzenia

pzdr.

  
 
tez tak mialem jak Lux11.
  
 
A jednak dobrze na schematach widzialem ze podgrzewane dysze chodza z zaplonu a nie z ogrzewania szyby i lusterek
Dla mnie to jest zle rozwiazanie no ale nie ja to projektowalem
  
 
dzieki wielkie dobrzy ludzieznowu latam niskonajczęsciej poważne usterki mają prozaiczne przyczyny.jeszcze raz dziekuje !!!
  
 
Senator, one działają po włączeniu zapłonu dopiero, a uruchamiane są jednym przyciskiem, teoretycznie niby słusznaqńcepcja, bo jak odmrażasz sbę to i resztę od razu, ale zgadzam się, że powinno to być rozdzielone, w końcu nie cały rok jest zima