Rachunek sumienia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.
kupienie omegi X25XE było dużym błędem .poprawka: kupienie omegi X25XE z instalacja gazową było błedem.samochód na benzynie chodzi jak żyletka...jest pewny ,szybki,cichy...myślałem że po przejechaniu iluśtam tysięcy kilometrów różnymi samochodami nie będę już w stanie czerpać przyjemności z jazdy,a tu niespodzianka...cieszę się jak dziecko kiedy siadam za kierownicą.ciesze się tak długo jak długo nie przełączam na gaz.przełączam ..i klapa..śmierdzi..szarpie..przygasa..dodaję gazu a obroty spadają,po chwili dopiero rusza z piskiem szarpiąc i skacząc jak zając..normalnie obciach.wymiana świec,przewodów,reduktora,kilka regulacji,nie dały tak naprawdę nic...chyba nie ma nadziei...ktos celowo zepsuł dobry samochód...
  
 
A cóż ty masz za instalkę?
  
 
bo zakladac instalacje gazowe to trza umiec...
  
 
Cytat:
2005-09-26 21:01:10, kielkac pisze:
bo zakladac instalacje gazowe to trza umiec...


ziomek dobrze godo doć mu piwa co by w głowie mu szumiało
  
 
No nie wie jaką ma instalke
  
 
Cytat:
No nie wie jaką ma instalke

Robercik daj chłopakowi trochę czasu poszedl się upić z nieszczęścia a ty go o jakąś tam instalkę męczysz, jak opijałeś córę te też tak szybko skończyłeś?
ps.: 3 kobity w domu, pcha mi się na usta jedno: DOBRZE CI TAK
  
 
cześć Robert..dzięki za zainteresowanie.instalacja drugiej generacji,załozona w 2001 roku przez bliżej nieznany warsztat gdzies w okolicach radomia.reduktor firmy BRC..ten własnie wymieniłem na nowy LOVATO.silniczek krokowy firmy LOV ECO,aktualnie zdemontowany z nieznanych mi bliżej przyczyn i zastąpiony chamską śrubą..układ sterujący również LOV ECO..cóz mogę wiecej powiedzieć?
  
 
Cytat:
2005-09-26 21:40:58, Diro pisze:
Robercik daj chłopakowi trochę czasu poszedl się upić z nieszczęścia a ty go o jakąś tam instalkę męczysz, jak opijałeś córę te też tak szybko skończyłeś? ps.: 3 kobity w domu, pcha mi się na usta jedno: DOBRZE CI TAK



Dobrze mi tak
  
 
Cytat:
2005-09-26 21:46:18, serberys pisze:
instalacja drugiej generacji,załozona w 2001 roku przez bliżej nieznany warsztat [...] silniczek krokowy firmy LOV ECO,aktualnie zdemontowany z nieznanych mi bliżej przyczyn i zastąpiony chamską śrubą


no i tu masz odpowiedz. zdemontuj to i jezdzij na benzynie lub zaloz sekwencje.
  
 
Cytat:
2005-09-26 21:46:18, serberys pisze:
cześć Robert..dzięki za zainteresowanie.instalacja drugiej generacji,załozona w 2001 roku przez bliżej nieznany warsztat gdzies w okolicach radomia.reduktor firmy BRC..ten własnie wymieniłem na nowy LOVATO.silniczek krokowy firmy LOV ECO,aktualnie zdemontowany z nieznanych mi bliżej przyczyn i zastąpiony chamską śrubą..układ sterujący również LOV ECO..cóz mogę wiecej powiedzieć?


No i ja mam tą właśnie chamską śrubę w 2 omegach(wczesniej też w dwóch miałem) i co?! i mi nie kicha,nie prycha,nie strzela,nie skacze i nigdy tego nie robiła żadna.
kielkac Ci napisał że gaz to trzeba umieć zakładać.
I kolejny wątek o gazunku(tych jest tu najwięcej )
Może by tak osobny dział od LPG zrobić,co i jak w poszczególnym silniku...
  
 
3 litrówki tyż niektóre mają śrube i śmigają
z gazem to trza jak z kochanką delikatnie ale zdecydowanie i bez zbędnych wydatków

i tak kiedyś sie zmieni bryke
  
 
Czy jeśli mówicie o śrubie to znaczy, że nie ma zaworu krokowego ?

Bo jeśli tak to, będzie silnik chodził jak mu się podoba.
Wtrysko to nie gażnik, że przełknie co wleci.
Sruba nadaje się tylko do gaźnika, a tu musisz mieć jakąś kątrolę nad dawką gazu(po to jest elektronika i komp w aucie).

  
 
Czy jeśli mówicie o śrubie to znaczy, że nie ma zaworu krokowego ?

Bo jeśli tak to, będzie silnik chodził jak mu się podoba.
Wtrysko to nie gażnik, że przełknie co wleci.
Sruba nadaje się tylko do gaźnika, a tu musisz mieć jakąś kątrolę nad dawką gazu(po to jest elektronika i komp w aucie).

  
 
Cytat:
2005-09-27 09:53:34, siarka pisze:
Czy jeśli mówicie o śrubie to znaczy, że nie ma zaworu krokowego ? Bo jeśli tak to, będzie silnik chodził jak mu się podoba. Wtrysko to nie gażnik, że przełknie co wleci. Sruba nadaje się tylko do gaźnika, a tu musisz mieć jakąś kątrolę nad dawką gazu(po to jest elektronika i komp w aucie).


Jakoś ja mam chamska śrube,silnik na wtrysku a kompa nie mam i jakoś nie chodzi jak mu się podoba,tylko jak mi się podoba ,kurde jak to możliwe?
  
 
Seba,
a ja myśle, że ściemniasz.
Przy śrubie masz stałe ustawienie dawki gazu i jego ilość do cylindrów zależy tylko od wartości otwarcia przepustnicy.
Może i ci chodzi jak ci się podoba(teoretycznie możliwe), ale pije jak smok-szczególnie przy dużej ilości przyśpieszeń lub ma zero buta. No i jeszcze jedno-przy gwałtownym chamowaniu silnikiem myślę, że powinien pięknie strzelać. Ale to są tylko teoretyczne dywagacje laika.

A może to jest zawór krokowy z registrem.

[ wiadomość edytowana przez: siarka dnia 2005-09-27 11:50:16 ]
  
 
siarka, nie sciemniaj...

ja tez mam w tej chwili srube i co z tego? pare lat temu nie bylo wymogu montowania komputerow i nikt tego nie robil a omeski jezdzily tak samo jak teraz. czy to 2.0, 2.6 czy 3.0 to nie ma zasadniczej roznicy.
co innego v6-ki. tu na srubie nie pojedzie, a nawet na 2-generacji z komputerem tez nie za bardzo. wg. mnie sekwencja albo druciarstwo i totolotek.
  
 
Cytat:
2005-09-27 11:48:25, siarka pisze:
Seba, a ja myśle, że ściemniasz.



Coś Ci się chyba w głowie popier...
Cytat:
Ale to są tylko teoretyczne dywagacje laika.


I tu masz 1000000% racje !
  
 
A i jeszcze jedno SIARA,SIARKA czy jak Ci tam,
jak bym chciał to za 150-250zł bym miał komputer z silniczkiem krokowym,a wiesz czemu tak tanio,temu bo moi kumple maja zakład montazu instalacji gazowych,a nie chce go mieć bo tak chujowo z tym sie czują stare Rki,jak ja gdy wypije 0,7 w 40minut ,także nie pisz mi tutaj że ściemniam bo nie ma w tym nic racji i nie masz podstaw żeby tak pisać i twierdzić.
A jak nie wierzysz,to popytaj Boogiego czy słyszał kiedyś u mnie wystrzał w omedze(a troche razem jeździliśmy) lub najlepiej przyjedź to Cię przewioze niedowiarku i nagram na kamere twoje zdziwienie.
Aaaaa,zapomniałem będzie podwójne zdziwienie bo mam na podwórku dwie niestrzelające omegi 2.6 na takiej instalacji.
  
 
Silnik krokowy powinno się stosować w samochodach wyposażonych w katalizator ,po to aby zapobiec przepaleniu katalizatora zbyt dużą dawką gazu no i oczywiście wymogi ekologiczne .Register (śruba) stosowana jest do gaźników ,ale z powodzeniem może ona zastąpić silnik krokowy i nawet osiągi powinny się poprawić (większa dawka gazu ) ,oczywiście przy większym spalaniu. Silnik krokowy i register nie sterują bezpośrednio dawką gazu ,ale ustalają tylko siłę z jaką ma być sterowana membrama reduktora poprzez ssanie silnika samochodu .Można śrubę tak skręcić że auto będzie paliło gazu mniej niż na krokowym ,ale osiągi pozostawią wiele do życzenia.
  
 
Cytat:
2005-09-27 19:31:14, autoseba pisze:
....Można śrubę tak skręcić że auto będzie paliło gazu mniej niż na krokowym ,ale osiągi pozostawią wiele do życzenia.



a poza tym: skręcona śruba - uboga mieszanka - wysoka temp. spalania - po paru tys. km tloki i zawory do piachu

...ale jaka oszczednosc na paliwie